Spin:(

19-03-2010 22:40 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).

Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.

Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
Huuuuu, wat eng!

Ik had van de week ook een dikke in de keuken.

En ik heb geen vriend die hem weg kan halen

Het enige wat ik durf is ze opzuigen. En dan nog heel lang de stofzuiger aanlaten.
Heb je geen foto van hem gemaakt?
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 09:39
Reden: privacy
% gewijzigd
gatverdamme als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel spinnen..kan al gillen bij een van amper 1 cm haha te erg ,sterkte! Weet helaas niet wat voor een het is want verdiep me er niet graag in ieuwwwww
Oeh... bah... hou je hem niet in de gaten?

Ik zou wel willen weten waar het monster heen gaat. (en dus welke plek ik moet mijden).

Kun je geen stoere buurman ofzo halen?
Ik vind 1 cm anders ook al heel groot hoor
Spin!

Lotgenoten! Succes ermee
Nee, geen foto. Dan moet ik te dicht in zijn buurt komen.

De stofzuiger is een optie alleen dan zit 'ie daar in en dan moet ik een nieuwe stofzuiger kopen.
Ik had er jaren geleden een in de woonkamer. Ik heb er een telefoonboek op gegooid. Durfde dat daarna niet meer op te tillen ntrlk
Ik bedenk me net iets... kan het niet zijn dat het dezelfde is als toen in je slaapkamer? En dat deze nu binnenkort ehm... gezinsuitbreiding krijgt?? (omdat ie zo groot/ dik is?)
[quote]Jalisa schreef op 19 maart 2010 @ 22:40:

(ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Ik ga zo weer naar beneden om te kijken of hij nog op zijn plek zit. Zit nu met mijn iPhone te forummen.
quote:Jalisa schreef op 19 maart 2010 @ 22:47:

Nee, geen foto. Dan moet ik te dicht in zijn buurt komen.

De stofzuiger is een optie alleen dan zit 'ie daar in en dan moet ik een nieuwe stofzuiger kopen.

Hahaha, daar denk ik maar niet over na. Volgens veel mensen kan hij er ook weer uitlopen, maar dat weiger ik te geloven, want wat moet ik anders.

Ik denk altijd maar dat als ik de stofzuiger een tijdje aan laat, dat hij dan in het stof in de stofzak stikt, of, als ze niet zo heel dik zijn, dat ze dan wel uit elkaar spatten. Toch?
Ja, maak het er nog erger op WML ..

Niet opzuigen hoor. Ik moet dan telkens een nieuwe kopen omdat ik, of de stofzuiger buiten zet, of de zak er niet uit durf te halen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat sneeuw niet goed is voor je stofzuiger, ben inmiddels toe aan stofzuiger nummer 4.

Beste oplossing: doen alsof je dom bent en niets hebt gezien. Meestal zie je hem toch niet terug.
quote:wereldmeid schreef op 19 maart 2010 @ 22:47:

Ik had er jaren geleden een in de woonkamer. Ik heb er een telefoonboek op gegooid. Durfde dat daarna niet meer op te tillen ntrlk

Zooo... wat een held ben jij, zo dichtbij komen

Wie heeft 't telefoonboek "geruimd" uiteindelijk?
De telefoongids, dacht ik ook gelijk aan ;). Of een oude Wehkamp (net zo effectief als met dat hondje muwahaha)

de moeder van een vriend van mij die zette er dan glazen potjes omgekeerd overheen, en wachtte tot er iemand thuis kwam. Of een vaas, dan hoef je er minder dichtbij te komen. Of gewoon iets zwaars dus ;)
quote:_Soleil_ schreef op 19 maart 2010 @ 22:51:

[...]

Hahaha, daar denk ik maar niet over na. Volgens veel mensen kan hij er ook weer uitlopen, maar dat weiger ik te geloven, want wat moet ik anders.

Ik denk altijd maar dat als ik de stofzuiger een tijdje aan laat, dat hij dan in het stof in de stofzak stikt, of, als ze niet zo heel dik zijn, dat ze dan wel uit elkaar spatten. Toch?Helaas, die droom had ik ook. Heb die vraag gesteld in het "domme vragen topic" en daar werd gezegd dat die spin het gewoon overleeft.
Nee, die vorige is dood. Heb er uiteindelijk maar een grote schoen van mijn vriend tegenaan gegooid. Ben bang dat deze nu wraak komt nemen.
quote:Jalisa schreef op 19 maart 2010 @ 22:40:

Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).

Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.

Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen. Als je geluk hebt klopt die nog aan ook voor die binnen komt * krijgt steeds meer de rillingen als ik aan gezinsuitbreiding denk *
De volgende dag heb ik het telefoonboek weggehaald. De spin in kwestie was naar de eeuwige jachtvelden.
quote:noahtb schreef op 19 maart 2010 @ 22:52:

Ja, maak het er nog erger op WML ..

Niet opzuigen hoor. Ik moet dan telkens een nieuwe kopen omdat ik, of de stofzuiger buiten zet, of de zak er niet uit durf te halen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat sneeuw niet goed is voor je stofzuiger, ben inmiddels toe aan stofzuiger nummer 4.

Beste oplossing: doen alsof je dom bent en niets hebt gezien. Meestal zie je hem toch niet terug.

Mijn moeder (ook zo'n held) deed nog wel eens een prop papier in de "ingang" van de stofzuiger. Dan kon ie evt. niet teruglopen.

En de verkoper ziet je aankomen! "alweer een nieuwe stofzuiger mevrouw? wat doet u er toch mee?"

Ik zou er ook iets opzetten/leggen/gooien...

Haaaat die grote ook!

Zo een?

Beste oplossing: doen alsof je dom bent en niets hebt gezien. Meestal zie je hem toch niet terug.Ja, maar dat is juist nog veel erger, als je niet weet waar 'ie zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven