Spullen auto
maandag 2 september 2013 om 13:26
Ik ben benieuwd wat jullie in de auto hebben en dan bedoel ik niet de rommel en de snoeppapiertjes
Wat ik in de auto heb;
Doekjes voor de ramen
EHBO trommrl
Veiligheidsvestjes
Paraplu's
Gevarendriehoek
Deken om spullen te beschermen
Pakjes zakdoekjes, kauwgom, mini deoderant, wat tampons
Flesje ruitenvloeistof, zeem, twee paar werkhandschoenen, wisser, ijskrabbers, reserve lampen
Fleecedeken voor nood
Cd's
Zonneschermpjes
Kladblokje en wat pennen
Parkeerschijf
Hoop spullen maar allemaal wel handig vind ik.
Wat hebben jullie wat nog niet in het rijtje staat?
Wat ik in de auto heb;
Doekjes voor de ramen
EHBO trommrl
Veiligheidsvestjes
Paraplu's
Gevarendriehoek
Deken om spullen te beschermen
Pakjes zakdoekjes, kauwgom, mini deoderant, wat tampons
Flesje ruitenvloeistof, zeem, twee paar werkhandschoenen, wisser, ijskrabbers, reserve lampen
Fleecedeken voor nood
Cd's
Zonneschermpjes
Kladblokje en wat pennen
Parkeerschijf
Hoop spullen maar allemaal wel handig vind ik.
Wat hebben jullie wat nog niet in het rijtje staat?
maandag 2 september 2013 om 13:34
maandag 2 september 2013 om 13:42
quote:haarspeld schreef op 02 september 2013 @ 13:34:
Ohja, die zit er ook in, zo, n oranje hamertje
Maar die moet je niet in het water gebruiken, toch? Dan loopt het helemaal gauw vol, wat mij herinner dat mij ooit is verteldDat is zodat je de ramen kapot kan maken als de auto onder water is, dan kun je zelf geen deuren of ramen openen... toch? En dat zou dan moeten als de auto bijna onderwater staat, anders kun je er door de zuiging alsnog niet uit?
Ohja, die zit er ook in, zo, n oranje hamertje
Maar die moet je niet in het water gebruiken, toch? Dan loopt het helemaal gauw vol, wat mij herinner dat mij ooit is verteldDat is zodat je de ramen kapot kan maken als de auto onder water is, dan kun je zelf geen deuren of ramen openen... toch? En dat zou dan moeten als de auto bijna onderwater staat, anders kun je er door de zuiging alsnog niet uit?
maandag 2 september 2013 om 13:45
Mijn auto is echt mini, en reis er niet ver mee, dus zoveel ligt er niet in eigenlijk.
Een ijskrabber, wissertje, van die doekjes om je handen af te vegen, parkeerschijf, zonnebril, ehbo set, gevarendriehoek en zo'n hesje, fles water (nog van de echt warme dagen
) en startkabels, deze liggen er nog omdat vorige accu op een gegeven moment erg slecht was (weet alleen zelf niet hoe ze werken, maar als je een handige man opzoekt met auto kom je er ook wel
) reservelampen heb ik niet erin liggen, weet toch niet hoe dat moet ;P
Verder ligt er nog een buggy van zoon in, hij loopt nog niet, en thuis gebruiken we verder de gewone wagen, dus hij ligt daar standaard opgeboren en een bijbehorende regenhoes.
En ik heb wel zo'n ruitentik hammertje erin zitten. Dit omdat ik veel langs water rij. Deze zit naast de handrem vast, kan ik altijd prima bij.
Laatst wel bewust in man zijn auto de hamertjes weggehaald op de achterbank, want je weet maar nooit wat een kleuter van een jaar of 4 uithaalt onderweg
en de kleuter van vrienden van ons rijdt regelmatig mee.
Een ijskrabber, wissertje, van die doekjes om je handen af te vegen, parkeerschijf, zonnebril, ehbo set, gevarendriehoek en zo'n hesje, fles water (nog van de echt warme dagen
Verder ligt er nog een buggy van zoon in, hij loopt nog niet, en thuis gebruiken we verder de gewone wagen, dus hij ligt daar standaard opgeboren en een bijbehorende regenhoes.
En ik heb wel zo'n ruitentik hammertje erin zitten. Dit omdat ik veel langs water rij. Deze zit naast de handrem vast, kan ik altijd prima bij.
Laatst wel bewust in man zijn auto de hamertjes weggehaald op de achterbank, want je weet maar nooit wat een kleuter van een jaar of 4 uithaalt onderweg
maandag 2 september 2013 om 13:47
quote:pandabeertje1991 schreef op 02 september 201j3 @ 13:42:
[...]
Dat is zodat je de ramen kapot kan maken als de auto onder water is, dan kun je zelf geen deuren of ramen openen... toch? En dat zou dan moeten als de auto bijna onderwater staat, anders kun je er door de zuiging alsnog niet uit?
Als ik het goed onthouden heb, moet je wachten tot de auto vol is gelopen. Hoe e dat in de rijn doet, geen idee.. en als je electrische ramen hebt, ook geen idee..
Dan maar stuk slaan denk ik ja
[...]
Dat is zodat je de ramen kapot kan maken als de auto onder water is, dan kun je zelf geen deuren of ramen openen... toch? En dat zou dan moeten als de auto bijna onderwater staat, anders kun je er door de zuiging alsnog niet uit?
Als ik het goed onthouden heb, moet je wachten tot de auto vol is gelopen. Hoe e dat in de rijn doet, geen idee.. en als je electrische ramen hebt, ook geen idee..
Dan maar stuk slaan denk ik ja
maandag 2 september 2013 om 13:52
quote:Shenandoah schreef op 02 september 2013 @ 13:45:
Mijn auto is echt mini, en reis er niet ver mee, dus zoveel ligt er niet in eigenlijk.
) en startkabels, deze liggen er nog omdat vorige accu op een gegeven moment erg slecht was (weet alleen zelf niet hoe ze werken, maar als je een handige man opzoekt met auto kom je er ook wel
) reservelampen heb ik niet erin liggen, weet toch niet hoe dat moet ;P
en de kleuter van vrienden van ons rijdt regelmatig mee.Ik geloof dat reservelampen verplicht zjjn: je moet ze meteen kunnen vervangen (mag de politie me uitleggen hoe ik dat met onze auto moet doen, aangezien ze bij de garage al een half uur bezig waren....)
maandag 2 september 2013 om 14:00
maandag 2 september 2013 om 14:12
quote:haarspeld schreef op 02 september 2013 @ 13:47:
[...]
Dan maar stuk slaan denk ik jaRaam open doen/tikken en wachten tot de auto zo vol staat dat je je deur weer open kan maken. En KALM BLIJVEN.....
[...]
Dan maar stuk slaan denk ik jaRaam open doen/tikken en wachten tot de auto zo vol staat dat je je deur weer open kan maken. En KALM BLIJVEN.....
Been there, done that, got the T-shirt.