Stankoverlast door wildplasser

03-02-2016 22:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een portiekwoning uit de jaren 50/60. Nu vind iemand het leuk om zo af en toe een hondje na te doen en dus laat ie zn sporen na middels het ledigen van zijn blaas. Gevolg: een portiek dat ruikt naar urine :(

Vreselijk ranzig.. en een sopje eroverheen gooien helpt niet. Ik vrees dat het echt in het beton is getrokken van de vloer. Dat is weliswaar beton, maar het heeft een beetje een cement structuur.

Heeft iemand de oplossing om deze stank te verminderen? Voorheen lag er wat zaagsel over gestrooid dat de boel kennelijk redelijk afdekte, maar helaas is dat opgeruimd en er is ook geen zaagsel meer aanwezig. Toch zullen er vast wel goede huis, tuin en keukenmiddeltjes zijn die helpen de stank te verdrijven? Anyone?
Wat vervelend zeg!

Niet alle reacties gelezen.

-Plaat ophangen dat er gefilmd wordt, ookal is dat niet waar. Misschien schrikt dit af?

-Potjes met planten plaatsen, misschien is het dan niet zo gemoedelijk en/of gemakkelijk voor de wildplasser om dat bij jullie te doen?

-Met medebewoners om tafel om te bezien of er een oplossing kan komen ihkv een gesloten portiek?
Ik heb bij de Boeren Bond spray gekocht die voorkomt dat honden ergens plassen. Wij hebben eeb tuin aan de stoep en er staat een buxus op een strategische plaats. Die spray schijnt ervoor te zorgen dat er een onaangename geur ontstaat op het moment dat een hond er plast, waardoorhij het niet meer doet. Ben even wezen kijken. Het heet BSI Stop Spray.
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Welpie schreef op 04 februari 2016 @ 06:59:

Ik heb bij de Boeren Bond spray gekocht die voorkomt dat honden ergens plassen. Wij hebben eeb tuin aan de stoep en er staat een buxus op een strategische plaats. Die spray schijnt ervoor te zorgen dat er een onaangename geur ontstaat op het moment dat een hond er plast, waardoorhij het niet meer doet. Ben even wezen kijken. Het heet BSI Stop Spray.Maar het gaat hier om een hond, maar om een mens die bewust in het portiek plast. Waarom precies daar weet ik niet, maar ik vermoed een buurjongetje dat te lui is om naar binnen te gaan. Portiekdeur is ook gesloten normaalgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven