stevig bed?

06-09-2012 22:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons bed is stuk dus tijd voor een nieuwe. We slapen nu al even op de grond bij gebrek aan inspiratie :-)

Wij zijn beide vrij fors en mijn man is 2.06. Wij hebben dus zoiezo een bed van 2.20 nodig. Breed willen we graag 1.60 of 1.80.

Maar nu komt het probleem. Wij zoeken een bed dat extra stevig is.

Boxspring mag, hoeft niet. Verstelbaar hoofd en voeteneinde is een pre.

Iemant een idee waar ik extra stevige bedden kan vinden die ook nog eens mooi zijn?
Persoonlijk vind ik 'n boxspring het lekkerst slapen. Je hebt ze ook met verstelbare matrassen, maar persoonlijk hou ik daar niet van. Zou wel voor een matras uit één geheel gaan.
wat is er lekkerder aan een boxspring in verhoudin tot een gewoon bed?
Het ligt steviger, maar niet hard. Lattenbodems vind ik toch minder lekker liggen. Het zijn niet voor niets de bedden die in de meeste hotels gebruikt worden. Ze zijn kwalitatief gewoon heel sterk. Ook heb je zo geen open ruimte onder je bed.
ok dus een boxspring is zoziezo steviger dan een gewone bed?
voordelen boxspring:

http://boxspringbeleving.nl/boxspring/v ... boxspring/
Ik heb ook een boxspring gekocht, maar moet nog 2 weekjes wachten op levering. met verstelbaar hoofd en voeteneind. (heb mezelf verwend, hoop ik, want echt lang uittesten kun je niet)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Boxspring is heerlijk. Let wel op goed verende matrassen.
Even uppen in de hoop op meer tips.
Als je nou eens naar een beddenspeciaalzaak gaat en je daar laat voorlichten? Je kan hier wel tips krijgen maar iedereen is anders. De een zweert bij een bed van de Ikea en de ander wil alleen nog maar een Hästings.

Weet je ook zeker dat je een bed van 1.60 wil? Als je allebei al vrij fors bent zou ik voor een groter bed gaan. Of je moet het heerlijk vinden om altijd tegen elkaar aan te liggen. Ik moet er niet meer aan denken dat bij elke beweging je de ander raakt en andersom.
Eens met ratteke, had ik ook nog willen zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven