stevig bed?
donderdag 6 september 2012 om 22:11
Ons bed is stuk dus tijd voor een nieuwe. We slapen nu al even op de grond bij gebrek aan inspiratie 
Wij zijn beide vrij fors en mijn man is 2.06. Wij hebben dus zoiezo een bed van 2.20 nodig. Breed willen we graag 1.60 of 1.80.
Maar nu komt het probleem. Wij zoeken een bed dat extra stevig is.
Boxspring mag, hoeft niet. Verstelbaar hoofd en voeteneinde is een pre.
Iemant een idee waar ik extra stevige bedden kan vinden die ook nog eens mooi zijn?
Wij zijn beide vrij fors en mijn man is 2.06. Wij hebben dus zoiezo een bed van 2.20 nodig. Breed willen we graag 1.60 of 1.80.
Maar nu komt het probleem. Wij zoeken een bed dat extra stevig is.
Boxspring mag, hoeft niet. Verstelbaar hoofd en voeteneinde is een pre.
Iemant een idee waar ik extra stevige bedden kan vinden die ook nog eens mooi zijn?
donderdag 6 september 2012 om 22:37
vrijdag 7 september 2012 om 10:02
Als je nou eens naar een beddenspeciaalzaak gaat en je daar laat voorlichten? Je kan hier wel tips krijgen maar iedereen is anders. De een zweert bij een bed van de Ikea en de ander wil alleen nog maar een Hästings.
Weet je ook zeker dat je een bed van 1.60 wil? Als je allebei al vrij fors bent zou ik voor een groter bed gaan. Of je moet het heerlijk vinden om altijd tegen elkaar aan te liggen. Ik moet er niet meer aan denken dat bij elke beweging je de ander raakt en andersom.
Weet je ook zeker dat je een bed van 1.60 wil? Als je allebei al vrij fors bent zou ik voor een groter bed gaan. Of je moet het heerlijk vinden om altijd tegen elkaar aan te liggen. Ik moet er niet meer aan denken dat bij elke beweging je de ander raakt en andersom.