stinkende koelkast

11-07-2011 00:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik heb laatst een nieuwe koelkast gegregen maar die stinkt heel erg heeft iemand tips hoe die weer lekker kan ruiken zonder dat dan het eten of zo erna smaakt
Alle nieuwe koelkasten stinken. Blijft wel ff zo. Ik denk dat het zo weg is als je hem echt goed in gebruik neemt.
Mijn moeder heeft toen haar nieuwe koelkast stonk,

een vochtvreter erin gezet een nachtje, de volgende dagnog eens schoongemaakt en laten luchten. Heeft daarna niet meer gestonken. (klinkt raar maar dat was dus een goede actie).
Leg een filterzakje met koffiedrab in je koelkast en de stank verdwijnt. Tenminste in een koelkast met vieze geurtjes werkt het dus zou het hier ook bij moeten werken. Ik weet niet of die plastic eitjes nog bestaan,dat waren/zijn eitjes die vieze geurtjes in je koelkast wegnemen en waren bij Blokker en Marskamer te koop.

Succes!
Een nachtje een bakje azijn in je koelkast zetten zou ook kunnen werken. Dat neemt ook andere luchtjes weg.
Bakje citroensap in koelkast zetten. Niet de citroensap uit een flesje nemen, citroen uitpersen.
Theezakje inhangen, helpt echt
Het hoeft niet per se koffiedrab te zijn, een bakje met gemalen koffie volstaat al. (Maar ik weet alleen dat het helpt tegen etensluchtjes, weet niet of het ook die nieuwe geur wegneemt)
ok dankje zal wel 1 van die dingen proberen
Een citroen door midden snijden en daar neerleggen kan helpen, op een bordje dan wel. Wat ook helpt is een vochtvreter plaatsen (zet de koelkast dan wel uit!) indien het veroorzaakt wordt door vocht. Een koelkast huren is ook een optie, dan kun je hem gewoon weer terugsturen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven