stoelhoezen maken
maandag 17 maart 2014 om 16:16
Hallo meiden,
Ik zou graag voor mijn leren stoelen hoezen willen laten maken
ik vroeg me af wat voor stof kan ik het beste nemen een dikke of iets dunnere stof ik ben vandaag bij een turkse kledingmaker geweest en die had ook stof 50 euro per meter dit word me iets te duur dan zit ik rond de 800 euro kan ik beter nieuwe stoelen kopen hahah.
Wat raden jullie me aan?
Groeten..
Ik zou graag voor mijn leren stoelen hoezen willen laten maken
ik vroeg me af wat voor stof kan ik het beste nemen een dikke of iets dunnere stof ik ben vandaag bij een turkse kledingmaker geweest en die had ook stof 50 euro per meter dit word me iets te duur dan zit ik rond de 800 euro kan ik beter nieuwe stoelen kopen hahah.
Wat raden jullie me aan?
Groeten..
maandag 17 maart 2014 om 16:19
Wat voor hoezen bedoel je? Als het van die hoezen zijn die de hele stoel bedekken... hmmm, nooit mooi gevonden, en volgens mij is die trend ook allang weer "uit". Bovendien moet het model van je stoel ervoor geschikt zijn. Kun je ze niet beter opnieuw laten bekleden? Maar als het hele goedkope stoelen waren, zou ik ze gewoon wegdoen als ze lelijk zijn geworden en een paar andere goedkope stoelen terugkopen. Kijk desnoods bij de kringloopwinkel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 17 maart 2014 om 16:24
maandag 17 maart 2014 om 16:28
www.manhattan-style.nl zoek daar maar eens op rok stoelen weten jullie misschien wat ik bedoel
maandag 17 maart 2014 om 16:34
zondag 23 maart 2014 om 09:56
meiden,
Ik heb de stoelen hierboven op de foto via Marktplaats kunnen kopen 2e hands dus maakt niet uit maar ze zijn erg vies dat is ook het enige wat er aan mankeert ik heb ze gisteren proberen schoon te maken met een sopje van azijn en warm water maar ze zijn nog niet schoon geworden hoe kan ik dit het beste doen?
Iemand tips?
Ik heb de stoelen hierboven op de foto via Marktplaats kunnen kopen 2e hands dus maakt niet uit maar ze zijn erg vies dat is ook het enige wat er aan mankeert ik heb ze gisteren proberen schoon te maken met een sopje van azijn en warm water maar ze zijn nog niet schoon geworden hoe kan ik dit het beste doen?
Iemand tips?
zondag 23 maart 2014 om 18:58
Hoi chantal,
wat fijn dat je de juiste stoelen hebt gevonden.
Als je zelf wasmiddel maakt van 40gr sunlightzeep
40gr huishoudsoda
2,5liter water
Sunlightzeep raspen en halve liter water toevoegen en in steelpan verhitten.
roeren tot zeep is opgelost en soda toevoegen.
substantie in emmer doen en 2liter warm water toevoegen.
nacht laten staan tot glibberige substantie is.
probeer eerst op een plek wat je niet ziet of stof afgeeft ivm soda.
Hier krijg je bijna alles mee schoon dus ik hoop dat het bij jou stoelen ook werkt.
Succes.
wat fijn dat je de juiste stoelen hebt gevonden.
Als je zelf wasmiddel maakt van 40gr sunlightzeep
40gr huishoudsoda
2,5liter water
Sunlightzeep raspen en halve liter water toevoegen en in steelpan verhitten.
roeren tot zeep is opgelost en soda toevoegen.
substantie in emmer doen en 2liter warm water toevoegen.
nacht laten staan tot glibberige substantie is.
probeer eerst op een plek wat je niet ziet of stof afgeeft ivm soda.
Hier krijg je bijna alles mee schoon dus ik hoop dat het bij jou stoelen ook werkt.
Succes.