stoelhoezen maken

17-03-2014 16:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik zou graag voor mijn leren stoelen hoezen willen laten maken

ik vroeg me af wat voor stof kan ik het beste nemen een dikke of iets dunnere stof ik ben vandaag bij een turkse kledingmaker geweest en die had ook stof 50 euro per meter dit word me iets te duur dan zit ik rond de 800 euro kan ik beter nieuwe stoelen kopen hahah.

Wat raden jullie me aan?

Groeten..
Wat voor hoezen bedoel je? Als het van die hoezen zijn die de hele stoel bedekken... hmmm, nooit mooi gevonden, en volgens mij is die trend ook allang weer "uit". Bovendien moet het model van je stoel ervoor geschikt zijn. Kun je ze niet beter opnieuw laten bekleden? Maar als het hele goedkope stoelen waren, zou ik ze gewoon wegdoen als ze lelijk zijn geworden en een paar andere goedkope stoelen terugkopen. Kijk desnoods bij de kringloopwinkel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat ik zou doen, nieuwe stoelen kopen. Meestal kost hoezen laten maken in de stof/leer die je wilt bijna net zoveel geld.

Heb je de hoezen nodig omdat de stof stuk is, of omdat je wat anders wilt?
Bedankt voor de reacties,

Ik wil graag rokstoelen

als ik die nieuw moet kopen kost dit me 400 euro per stuk erg duur dus de stoelen zijn nog prima bijna nieuw ik vind ze alleen niet mooi meer ik heb fossiel stenen meubels past daar natuurlijk perfect bij!
www.manhattan-style.nl zoek daar maar eens op rok stoelen weten jullie misschien wat ik bedoel
Kijk maar bij meubelstijlen en dan archimedes en dan de witte stoelen dat vind ik zo mooi maar zijn super duur per stuk! vandaar dat ik dacht ik laat dat soort maken.
Aaah oke. Dan zou ik zowieso wat dikkere stof nemen is wat slijt vaster.

Maar een goede stof kan ook flink wat geld kosten, en dan de maak kosten nog. Vraag mij af of je veel goedkoper uit bent. Maar ik heb dan ook geen idee hoe duur deze stoelen zijn.
Goede stof is duur, anders zit je na een jaar met slijtplekken.
Ja dat klopt weten jullie mis site waar ik wat dikkere stof kan kopen voor leuke prijs!die turk wou me stof aansmeren van 55 euro per meter phoeee duur zeg haha
Ga eens naar de markt. Stof koop je niet via internet, want je hebt geen idee hoe het er in het echt uitziet. Je moet minimaal 400/500 euro rekenen.
500 euro oke dat is niet niks.
Deze stoelen zijn rond de 500 euro per stoel dus ook best duur vind ik zelf maar wel super mooi vind ik zelf dan!!
Nou, dan spaar je nog even door
meiden,

Ik heb de stoelen hierboven op de foto via Marktplaats kunnen kopen 2e hands dus maakt niet uit maar ze zijn erg vies dat is ook het enige wat er aan mankeert ik heb ze gisteren proberen schoon te maken met een sopje van azijn en warm water maar ze zijn nog niet schoon geworden hoe kan ik dit het beste doen?

Iemand tips?
De stof is nu ook een beetje hard geworden na het schoonmaken

Iemand??
Niemand die mij kan helpen?
Niemand die mij kan helpen?
Tja.. Leren stoelen schoon boenen met water en azijn is niet echt snugger..

En ik zie geen foto...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Tja,als je beter zou lezen zou je weten dat het geen leren stoelen zijn!
Hoi chantal,

wat fijn dat je de juiste stoelen hebt gevonden.

Als je zelf wasmiddel maakt van 40gr sunlightzeep

40gr huishoudsoda

2,5liter water

Sunlightzeep raspen en halve liter water toevoegen en in steelpan verhitten.

roeren tot zeep is opgelost en soda toevoegen.

substantie in emmer doen en 2liter warm water toevoegen.

nacht laten staan tot glibberige substantie is.

probeer eerst op een plek wat je niet ziet of stof afgeeft ivm soda.

Hier krijg je bijna alles mee schoon dus ik hoop dat het bij jou stoelen ook werkt.

Succes.
Bedankt voor de tip!
meiden

Ik heb de stoelen net schoongemaakt met HG meubelreiniger

alleen de stof is hard geworden ze zijn wel een stuk schoner

maar wat kan ik eraan doen dat de stof weer mooi word met een borsteltje erover heen ofzo?

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven