Stofzuiger

23-11-2019 17:14 20 berichten
Hallo,

Kwam er vandaag achter dat mijn stofzuiger kapot is. Erg vervelend. Ik ben afhankelijk van bijstand uitkering ivm ziekte. Dus heb een klein budget. Heb gezocht op internet en vind dan een aantal stofzuigers rond de 40 euro. Lijkt de goedkoopste optie. Maar zijn deze dan wel ok? Zijn er hier mensen die me kunnen helpen met mijn zoektocht ? Tips?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor vloer heb je liggen? Tapijt, hout, laminaal, PVC?
https://www.coolblue.nl/stofzuigers?sor ... 1#fpv-open

Filters invullen op basis van jouw voorkeuren en dan komen er een aantal opties uitrollen.
En veel reviews, goed doorlezen!
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 23-11-2019 17:22
8.75% gewijzigd
.
Ik heb zowel laminaat beneden als tapijttegels op de slaapkamer.
Misschien bieden op een stofzuiger via vakantieveilingen.nl
I believe in good
Ik zou het gewoon even zonder stofzuiger doen en dan doorsparen voor een iets hoger budget en dan een fatsoenlijke kopen.
Desnoods af en toe eentje lenen of vraag eens rond of iemand nog een oude heeft staan.
zuidwester schreef:
23-11-2019 17:23
Misschien bieden op een stofzuiger via vakantieveilingen.nl
Goede tip. Heb net gereageerd maar niet gewonnen. Blijf t proberen.
Met ziekte ben je toch niet in de bijstand, maar in de ziektewet?

Ik zou desnoods een goede stofzuiger gaan uitzoeken bij de kringloop. Bij de kringloopwinkel hier worden alle elektrische apparaten uitvoerig getest en nagekeken alvorens ze in de verkoop gaan. Dus dan krijg je weliswaar geen nieuw, maar wel een gereviseerd en betrouwbaar apparaat.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Misschien heeft iemand van je familie/vrienden een stofzuiger te leen? Laminaat kun je ook makkelijk swifferen of vegen in nood. En een stofzuiger van 40 euro lijkt mij prima als je geen huisdieren hebt of iemand die met bagger schoenen aan in huis rond loopt.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 23-11-2019 17:47
34.02% gewijzigd
pascha11 schreef:
23-11-2019 17:38
Goede tip. Heb net gereageerd maar niet gewonnen. Blijf t proberen.
Kijk ook eens op marktplaats. Wij hebben echt jaren (ik geloof 9) stofgezogen met een oude Miele die we even snel van marktplaats hadden gehaald. We zaten in een verbouwing en wilden daarna pas een goede kopen, maar de Miele deed het zo goed dat die nieuwe er pas jaren later van kwam.
pejeka schreef:
23-11-2019 17:44
Met ziekte ben je toch niet in de bijstand, maar in de ziektewet?
De ziektewet is alleen voor een paar uitzonderingssituaties en andere ziektegerelateerde uitkeringen krijg je alleen als je al werkte, of van jongs af aan blijvend gehandicapt bent.
Check inderdaad ook even de kringloop :) Ik heb daar ook wel eens een goede op de kop kunnen tikken.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Je kunt ook een oproepje doen op de plaatselijke zoekhoek/weggeefhoek. Ik zie dat soort dingen regelmatig voorbij komen.

Ik heb trouwens 2 stofzuigers en de een doet het aanzienlijk beter dan de ander. Ik pak dus altijd de beste. Vreselijk irritant als de helft blijft liggen.
Voor beneden zou je ook een rubberen bezem kunnen gebruiken kost een tientje. Stofzuiger zou ik ook op marktplaats bekijken, mensen doen de raarste dingen nieuw weg.
Wachten op een korting van blackfriday?
Gewoon doen. Heb je een andere keuze dan?

Ik heb ooit als student en stofzuiger gekocht in die prijsklasse. Die heb ik een 10 jaar gehad. Was prettiger dan de duurdere die ik nu heb trouwens. Dus geluk kan je altijd hebben.
Ik weet niet wat er kapot aan is, maar misschien kun je via een repair café in de buurt kijken of iemand het voor een klein prijsje kan repareren.
Ik zou ook bij de kringloop kijken en de harde vloeren gewoon vegen.
Ik heb je een pb gestuurd.
https://www.medion.com/nl/shop/stofzuig ... 210a1.html
35 euro gratis verzending
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven