Stofzuiger
zaterdag 23 november 2019 om 17:14
Hallo,
Kwam er vandaag achter dat mijn stofzuiger kapot is. Erg vervelend. Ik ben afhankelijk van bijstand uitkering ivm ziekte. Dus heb een klein budget. Heb gezocht op internet en vind dan een aantal stofzuigers rond de 40 euro. Lijkt de goedkoopste optie. Maar zijn deze dan wel ok? Zijn er hier mensen die me kunnen helpen met mijn zoektocht ? Tips?
Kwam er vandaag achter dat mijn stofzuiger kapot is. Erg vervelend. Ik ben afhankelijk van bijstand uitkering ivm ziekte. Dus heb een klein budget. Heb gezocht op internet en vind dan een aantal stofzuigers rond de 40 euro. Lijkt de goedkoopste optie. Maar zijn deze dan wel ok? Zijn er hier mensen die me kunnen helpen met mijn zoektocht ? Tips?
zaterdag 23 november 2019 om 17:21
https://www.coolblue.nl/stofzuigers?sor ... 1#fpv-open
Filters invullen op basis van jouw voorkeuren en dan komen er een aantal opties uitrollen.
En veel reviews, goed doorlezen!
Filters invullen op basis van jouw voorkeuren en dan komen er een aantal opties uitrollen.
En veel reviews, goed doorlezen!
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 23-11-2019 17:22
8.75% gewijzigd
.
zaterdag 23 november 2019 om 17:38
Goede tip. Heb net gereageerd maar niet gewonnen. Blijf t proberen.
zaterdag 23 november 2019 om 17:44
Met ziekte ben je toch niet in de bijstand, maar in de ziektewet?
Ik zou desnoods een goede stofzuiger gaan uitzoeken bij de kringloop. Bij de kringloopwinkel hier worden alle elektrische apparaten uitvoerig getest en nagekeken alvorens ze in de verkoop gaan. Dus dan krijg je weliswaar geen nieuw, maar wel een gereviseerd en betrouwbaar apparaat.
Ik zou desnoods een goede stofzuiger gaan uitzoeken bij de kringloop. Bij de kringloopwinkel hier worden alle elektrische apparaten uitvoerig getest en nagekeken alvorens ze in de verkoop gaan. Dus dan krijg je weliswaar geen nieuw, maar wel een gereviseerd en betrouwbaar apparaat.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 23 november 2019 om 17:45
Misschien heeft iemand van je familie/vrienden een stofzuiger te leen? Laminaat kun je ook makkelijk swifferen of vegen in nood. En een stofzuiger van 40 euro lijkt mij prima als je geen huisdieren hebt of iemand die met bagger schoenen aan in huis rond loopt.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 23-11-2019 17:47
34.02% gewijzigd
zaterdag 23 november 2019 om 17:46
Kijk ook eens op marktplaats. Wij hebben echt jaren (ik geloof 9) stofgezogen met een oude Miele die we even snel van marktplaats hadden gehaald. We zaten in een verbouwing en wilden daarna pas een goede kopen, maar de Miele deed het zo goed dat die nieuwe er pas jaren later van kwam.
zaterdag 23 november 2019 om 17:48
zaterdag 23 november 2019 om 18:01
zaterdag 23 november 2019 om 20:23
https://www.medion.com/nl/shop/stofzuig ... 210a1.html
35 euro gratis verzending
35 euro gratis verzending
“Don’t look back – you’re not going that way.”