STOMME plons toilet!!!

12-05-2011 15:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus zon leuk toilet waar je drol in plonst en je billen dus nat worden!

Nu lossen we dit op door 1 wc papier erin te gooien..... Niet echt biologisch verantwoord hahaha...ook niet voor de knip trouwens!

Voor een nieuwe wc is tijdelijk geen geld en tijd, dus iemand tips tegen het plonsen? Bestaat er iets tegen in de bouwmarkt ofsow?

Wie heeft deze toiletten verzonnen! Bah
quote:Kikkerrr schreef op 14 mei 2011 @ 00:42:

[...]

Volgens mij was het probleem van TO juist dat haar plonsplee juist wel spettert.Ja natuurlijk spettert een plonsplee. Als je niet uitkijkt zit je er tot je nek onder.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2011 @ 00:44:

[...]

Ja natuurlijk spettert een plonsplee. Als je niet uitkijkt zit je er tot je nek onder.Een andere oplossing dan wc papier in het watergedeelte leggen zou ik ook niet kunnen verzinnen, behalve dan een nieuwe pot aanschaffen. Of een pcv-buis van ster tot aan het water en dan mikken
quote:Kikkerrr schreef op 14 mei 2011 @ 00:51:

[...]

Een andere oplossing dan wc papier in het watergedeelte leggen zou ik ook niet kunnen verzinnen, behalve dan een nieuwe pot aanschaffen. Of een pcv-buis van ster tot aan het water en dan mikken

Ik leg ook altijd eerst wat wc papier in de pot. Niet vanwege het spetteren, eerder vanwege de strepen.

Het is alleen wel lastig als je ontlasting moet inleveren bij de huisarts/lab.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb nergens last van met mijn plonspot. Zal volgend bezoek extra opletten, wellicht heb ik een speciale techniek ontwikkeld die ik dan kan delen.

Wordt vervolgd..
Oh ik heb ook liever mijn poep-etalage wc dan een plonsplee. Maar het is volgens mij ook inderdaad niet echt helemaal gebruikelijk. Engelse vrienden en mijn Zweed, toen die de eerste keer hier stonden echt te kijken op een manier van: wat móet je met zo'n wc, zit je in je eigen poepgeur. Dat vonden ze heel bizar.

Tja het is maar waar je aan gewend bent denk ik.
OMG!! EINDELIJK HERKENNING! lol! Ik vind het zo vies!!! Het geluid, en je billen worden nat!!
Ik heb nooit natte billen met de plonsplee. We hebben nu een plateaupot, maar in onze nieuwe huis gelukkig niet meer. Bij de plateaupot heb je vaak kans dat de waterstroom niet genoeg kracht heeft om het resultaat weg te spoelen. Sta je daar met een paar wc-papiertjes in je handen zo voorzichtig mogelijk de drol in het water te duwen. En dan snel je hand wegtrekken voordat het tegen je voorhoofd aan spat. Liever spetters op mijn billen dan op mijn voorhoofd. Bij de plateaupot is het ook altijd goed te horen dat je aan het plassen bent, dat is op de plonsplee ook niet. Doe mij maar een plonsplee.

Op mijn werk doe ik trouwens papier in het toilet om het geluid van de plons te voorkomen. Thuis doe ik dat niet: kom op zeg, het is een toilet. Daar poep je op dus hij wordt vies, en dan maak je het schoon.
quote:chocokat schreef op 12 mei 2011 @ 15:34:

Ik heb een idee! Als je nou zo'n beugel op ooghoogte monteert in de wc. Dan kun je je heel snel optrekken direct nadat je je drol hebt laten gaan. Vanuit je knieën opstaan, gaat nl. niet zo snel. Ook nog goed voor de armspieren!

Ohhh dus DAT moet ik doen om spierballen te kweken!!

Nou hier is ook beide soorten aanwezig, en bij de plateau-wc leg ik altijd wat papier, zodat ik minder hoef te poetsen. Maar ik plons gewoon lekker bij die andere hoor !!!
Geweldig naam: plons toilet!

Ben net week in Amerika geweest, North Carolina, en daar hebben ze toiletten die zelfs bijna tot de bril vol met water staan. Ben met opgeblazen buik en volle darmen weer naar ons landje teruggekeerd: drama!!

Heb dus geen tips :-)
Hier in Canada alleen maar plonstoiletten. Maar sinds een jaar ofzo de oplossing: een laagje papier, ik heb er al helemaal een artvorm van gemaakt, leg een heel mooi laagje al zeg ik het zelf. Nooit meer natte billen!!!!

Wat ik echt hopeloos vind hier is dat het hier gebruikelijk is om de wc deur open te laten staan. Mensen doen hier de wc deur niet altijd op slot en door de deur open te laten staan zie je dat hij niet bezet is. Nou hebben wij twee honden en twee poezen die het geweldig vinden die groten waterbakken. Bleh. Rare Canadezen.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven