STOMME plons toilet!!!

12-05-2011 15:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus zon leuk toilet waar je drol in plonst en je billen dus nat worden!

Nu lossen we dit op door 1 wc papier erin te gooien..... Niet echt biologisch verantwoord hahaha...ook niet voor de knip trouwens!

Voor een nieuwe wc is tijdelijk geen geld en tijd, dus iemand tips tegen het plonsen? Bestaat er iets tegen in de bouwmarkt ofsow?

Wie heeft deze toiletten verzonnen! Bah
Stomme uitvinding inderdaad. Daarom hebben wij dan ook geen plonstoilet!
Je droogt je billen toch af? Juist hygiënisch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja zodra er geld en tijd voor is gaat hij regelrecht naar de dump!
Deze toiletten zijn verzonnen, omdat je geurende drolletje dan meteen onder water ligt en dus geen luchten meer verspreidt.
Nope
haha, sorry maar herkenbaar "probleem". Nog maar even sparen dan en dan nieuw toilet
Ik veeg mn billen af........

Afdrogen is weer een heel anders iets...

Heel je billen worden nat erdoor!

Dus als je 1 geplast heb spettert t weer tegen je billen aan, niets hygienisch aan dus! Baahhh ik haat mijn toilet!
Tenminste ik plas meestal ook als ik een drolletje leg

Lekker praatje.........
Oplossing: Diarree...dat plonst niet

Maar je hebt gelijk. Wij hebben ze helaas ook in ons nieuwbouw appartement
Nope
Who cares, poep stinkt en hoort te stinken hahaha zelfs als hij onder water ligt stinkt hij nog!
...en tóch scheelt het enorm in de geur!! Ik heb een normaal toilet, mijn dochter een plonstoilet...maar bij haar ruik je amper als er gedrold is...
Plonstoiletten meuren net zo goed.
Yeps hier ook nieuwbouw.......heel luxe Villeroy en boch wc`tje en ik haat hem!
hahaha wat een topic

Maar wel herkenbaar!!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 12 mei 2011 @ 15:09:

Oplossing: Diarree...dat plonst niet

...nee, dat spettert!!
Heb ook zo'n plonsplee. Het is een feest als je vergeet dat er bleekwater onder in de pot zit. Ik hoef geen anusbleking.
Niet meer eten.

Buiten poepen.

Bij de buren poepen.

Maar dit zijn niet echt geweldige tips waarschijnlijk. Wc-papier is toch wel de meest geniale oplossing denk ik. Tenminste, ben benieuwd of er nog iemand met dé oplossing komt; ik heb ook een hekel aan die dingen.
wat je water geeft, groeit
Ik herken dit zo!

Hier in Frankrijk bestaan die plateau-plee's niet eens en plonst het overal. Rete-irritant

Ik gooi er dus wel pleepapier in en ik wil in de badkamer dus een wcpot in NL bestellen met plateau. Want mijn moeder heeft er ook speciaal een aangeschaft omdat ze al wat ouder wordt, omdat mijn zus ( bekkenfysio) zegt dat het echt belangrijk is dat je dus even kijkt naar wat er uit je derriere komt :-)

Of er bloed meekomt of als je wormen hebt kun je dan allemaal nog even gezellig met je neus erop bekijken.

Ban de plons-plee!!
quote:Nammma schreef op 12 mei 2011 @ 15:11:

[...]

...nee, dat spettert!! In een plonstoilet spettert het tenminste niet meer terug tegen je bips aan. In zo'n andere wc wel, vooral als je met een beetje kracht poept....
Nope
Niet echt hygienisch als je urine en stukjes ontlasting mee naar boven plonst tegen je billen lijkt mij... quote:nouschi schreef op 12 mei 2011 @ 15:05:

Je droogt je billen toch af? Juist hygiënisch.
quote:Chatterly schreef op 12 mei 2011 @ 15:13:

Heb ook zo'n plonsplee. Het is een feest als je vergeet dat er bleekwater onder in de pot zit. Ik hoef geen anusbleking. Is zo'n toilet toch ergens goed voor...
wat je water geeft, groeit
Wat meer naar voren, of juist naar achteren, gaan zitten zodat je boodschap eerst de pot raakt en dan rustig het water in glijdt.

Bij ons moet je boven juist verder naar voren gaan zitten en beneden helemaal achter op de bril.

Je ziet: ik heb er studie van gemaakt!
Dus je wilt graag een plee waar je drol even kan liggen drogen? Geef mij maar een plonsplee!
In mijn vorige woning was ook een plonstoilet. Gelijk een nieuwe pot laten plaatsen zonder plons.

In huidige 6-jaar oude woning geen plons-toiletten.

Op 't werk hebben we van die 'open hokjes' en plons-toiletten. Dan hoort iedereen je drol plonsen...
Wij hebben een plateau-plee, maar ik wil duizend keer liever een plons-plee! Mozeskriebel wat een stank! Dan is die halve fles ambi-pur die je daarna nodig hebt ook niet bepaald milieu- en portemonneevriendelijk.

Ik drol veel liever op mijn werk (rustige, afgelegen plonstoiletten, gelukkig bijna nooit iemand die je stoort) en dan idd wat zakdoek zegt, iets meer naar voren of achteren zitten en 'm laten glijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven