Stoom-/strijksysteem
vrijdag 19 juni 2009 om 16:19
In het kader van laten we weer een een bloemkool topic openen.
Overweeg een strijksysteem aan te schaffen. Van mensen in mijn omgeving hoor ik dat strijken echt een fluitje van een cent wordt. Nu zit ik te denken aan de Tefal 7150. Op kieskeurig zijn de beoordeling goed, de prijs past binnen mijn budget (189,95) en je krijgt er nu een gratis strijkplank bij.
Iemand ervaring waarom deze juist wel of niet.........
Overweeg een strijksysteem aan te schaffen. Van mensen in mijn omgeving hoor ik dat strijken echt een fluitje van een cent wordt. Nu zit ik te denken aan de Tefal 7150. Op kieskeurig zijn de beoordeling goed, de prijs past binnen mijn budget (189,95) en je krijgt er nu een gratis strijkplank bij.
Iemand ervaring waarom deze juist wel of niet.........
vrijdag 19 juni 2009 om 16:48
Tja waarom zo'n duur ding. Naar het schijnt, kost het je maar de helft van de normale tijd om alles echt kreukvrij te strijken. Kijk dan is het me dat wel waard. Bij dit soort duurdere aanschaffen kijk ik wel altijd op kieskeurig en doe zo wat voorwerk.
Ik betaal dan liever 189 voor iets wat perfect werkt, dan 149 voor een systeem wat stukken minder is.
Ik betaal dan liever 189 voor iets wat perfect werkt, dan 149 voor een systeem wat stukken minder is.
vrijdag 19 juni 2009 om 16:51
vrijdag 19 juni 2009 om 17:41
vrijdag 19 juni 2009 om 18:02
vrijdag 19 juni 2009 om 18:38
Wij hebben een Tefal Pro Express, ben er supertevreden over. Destijds kozen we voor deze omdat bij deze het reservoir tussentijds kan worden bijgevuld zonder dat het ding uit hoeft.
Met zo'n superstoomstrijkijzer, kom je wel al snel bij de volgende bottleneck, en dat is dat je je kleding zo snel al moet verplaatsen op de plank.
Met zo'n superstoomstrijkijzer, kom je wel al snel bij de volgende bottleneck, en dat is dat je je kleding zo snel al moet verplaatsen op de plank.
donderdag 20 oktober 2011 om 16:41
Een oud topic, ik weet het, ik ben niet zo van nieuwe topics openen. Maar ik zit te dubben over een nieuwe strijkijzer. Ik heb een goedkoop dingetje van de woonvorm. Ik ben nu bezig om zelfstandig te leren wonen. Dadelijk moet ik een aantal dingen aanschaffen, en dan ook een nieuwe strijkijzer.
Mijn ouders hebben een stoomstrijkijzer die veel beter strijkt dan een "gewone", maar ik vind die dingen nogal zwaar. Ik heb dat strijkijzer een keer in de handen gehad, maar dat is zwaarder dan een gewone.
Een andere mogelijkheid is een strijksysteem, dus waarbij de strijkijzer geen eigen reservoir heeft, maar die zit eronder. Er zit een lange stoom-/stroomkabel tussen het "station" en het ijzer waarmee ik over het te strijken kledingstuk ga.
Ik heb gekeken naar de prijzen. Een gewone strijkijzer kost ongeveer 40 euro. Een stoomstrijkijzer ongeveer 80 euro. Een strijksysteem tussen de 100 en de 375 euro, en dan geldt: wat wil je er allemaal bij hebben? Hoe meer dingen je wilt, hoe meer je betaalt.
Wat zijn jullie ervaringen met strijkijzers?
Mijn ouders hebben een stoomstrijkijzer die veel beter strijkt dan een "gewone", maar ik vind die dingen nogal zwaar. Ik heb dat strijkijzer een keer in de handen gehad, maar dat is zwaarder dan een gewone.
Een andere mogelijkheid is een strijksysteem, dus waarbij de strijkijzer geen eigen reservoir heeft, maar die zit eronder. Er zit een lange stoom-/stroomkabel tussen het "station" en het ijzer waarmee ik over het te strijken kledingstuk ga.
Ik heb gekeken naar de prijzen. Een gewone strijkijzer kost ongeveer 40 euro. Een stoomstrijkijzer ongeveer 80 euro. Een strijksysteem tussen de 100 en de 375 euro, en dan geldt: wat wil je er allemaal bij hebben? Hoe meer dingen je wilt, hoe meer je betaalt.
Wat zijn jullie ervaringen met strijkijzers?
World of Warcraft: Legion