Stoomgenerator, wat is een goede?

15-12-2013 14:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuw strijkijzer en denk dat ik een stoomgenerator wil. Echter, ik zie door de bomen het bos niet meer. Tefal schijnt goed te zijn, maar die heeft zoveel types. Heeft iemand van jullie een tip? En zijn jullie er tevreden over? Is het echt zo goed als wordt beweerd?

Las stroomgenerator
Nee, dat bedoel ik niet

Haha!
Ik heb er een van Tefal, gewoon die gekocht die bij de Blokker in de aanbieding was. Mij bevalt het goed, strijkt lekker snel.
Sneller dan gewoon? Ook een Tefal, dus. Bedankt!
wij hebben een Philips. Helemaal tevreden ermee
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik had een delonghi maar die is na 2 jaar al kapot. Beetje jammer dus ... Nu een tefal gekocht maar pas 1 x mee gestreken. Beviel wel goed. Was stuk lichter dan de delonghi. Wat ik wel wilde was een die continu navulbaar is. Dat zijn ze nl niet allemaal. Ik strijk vaak best lang achter elkaar dus wil niet steeds hoeven wachten .
Dus daar moet ik rekening mee houden. Ik vind een onderbreking ook niet handig.
Ik heb die nu in de aanbieding is bij Blokker, een Tefal. Helemaal geweldig.
Die van mij is niet constant navulbaar. Dus om de zoveel tijd een pauze. Het strijkt veel sneller en makkelijker dan gewoon. Maar ja, het blijft strijken, mijn minst favoriete klusje.
Ik heb in juli een tefal gekocht prachtig ding strijkt als een malle....maar nu is de hele zool al beschadigd terwijl ik nooit over knopen of iets gestreken heb..

Tefal wil het repareren voor 180.06 , terwijl het hele apparaat 107 euro kostte.

Dus nu heb ik een half jaar lol gehad van het apparaat, beetje jammer :(
Heb je geen garantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven