Strak naar gezellig
dinsdag 22 november 2011 om 16:45
dinsdag 22 november 2011 om 16:45
dinsdag 22 november 2011 om 16:47
Mooie lampen met warm licht
Kaarsen
Iets leuks en vrolijks aan de muur
Een paar grote planten of vaas met mooie (nep)bloemen
Een gezellig rommelig huisdier (hihihi)
Ik heb ook een strak interieur.Of in ieder geval strakke meubels en kunst.Toch ziet het er bij mij erg gezellig uit. Door goede verlichting en wat persoonlijke troepjes maak je het al snel gezellig
Kaarsen
Iets leuks en vrolijks aan de muur
Een paar grote planten of vaas met mooie (nep)bloemen
Een gezellig rommelig huisdier (hihihi)
Ik heb ook een strak interieur.Of in ieder geval strakke meubels en kunst.Toch ziet het er bij mij erg gezellig uit. Door goede verlichting en wat persoonlijke troepjes maak je het al snel gezellig
woensdag 23 november 2011 om 15:50
Bedankt voor de adviezen!
Ik heb een stoffen donkergrijze bank met daarachter een witte muur de muur aan de overkant is lichtgrijs.
Ik heb geen kussens op de bank liggen omdat mijn hond ze kapot vreet. Hetzelfde geldt voor een kleed op de vloer. Haha, ik ben het haar aan het af leren.
Mijn meubelen zijn van massief noten hout en de eetkamer stoelen zijn van wit leer. Een grote witte buffetkast. Ik heb blauwe accessories. Een grote spiegel tegen de muur en een foto;s aan de wand. Ook planten heb ik al! Ik heb een donkere v groef laminaat in de woonkamer. Misschien dat ik toch een kleed en kussens moet gaan kopen. Staat wat gezelliger!
Ik heb een stoffen donkergrijze bank met daarachter een witte muur de muur aan de overkant is lichtgrijs.
Ik heb geen kussens op de bank liggen omdat mijn hond ze kapot vreet. Hetzelfde geldt voor een kleed op de vloer. Haha, ik ben het haar aan het af leren.
Mijn meubelen zijn van massief noten hout en de eetkamer stoelen zijn van wit leer. Een grote witte buffetkast. Ik heb blauwe accessories. Een grote spiegel tegen de muur en een foto;s aan de wand. Ook planten heb ik al! Ik heb een donkere v groef laminaat in de woonkamer. Misschien dat ik toch een kleed en kussens moet gaan kopen. Staat wat gezelliger!
woensdag 23 november 2011 om 15:58
Grijs, wit en blauw zijn hele koele kleuren in je interieur. Misschien moet je de blauwe accessoires eens veranderen voor een ander kleurtje (aubergine paars, olijf groen, bordeaux rood...???) Ook die licht grijze muur tegenover je bank kan misschien wel een gezelligere kleur gebruiken. Er is tegenwoordig ook veel mooi behang (vooral in speciaal zaken) hiermee hoef je vaak niet eens veel 'kleur' te kiezen om een beetje meer sfeer in de ruimte te brengen.
Succes!!
Succes!!
woensdag 23 november 2011 om 16:01
Je huis klinkt niet direct ongezellig, maar wel wat koud door de kleuren die je noemt. Het veranderen van accesoires in je huis kan al wat verandering teweegbrengen, bijvoorbeeld de kleur daarvan. Je zou kunnen kiezen voor een warmere kleur.
Verder kun je ook veel met mooie vazen op je vensterbank, lijstjes aan de muur, je eetkamertafel met kleine vaasjes bekleden. Kijk eens op de site van Ikea en VT wonen voor wat inspiratie.
Betreffende je hond, is die vaak buiten, of altijd bij jou binnen? Anders zou je kunnen kiezen voor een mooie kist waarin je een plaid en kussens doet die je snel opgooit bij bezoek of als je zelf even wilt relaxen.
Verder kun je ook veel met mooie vazen op je vensterbank, lijstjes aan de muur, je eetkamertafel met kleine vaasjes bekleden. Kijk eens op de site van Ikea en VT wonen voor wat inspiratie.
Betreffende je hond, is die vaak buiten, of altijd bij jou binnen? Anders zou je kunnen kiezen voor een mooie kist waarin je een plaid en kussens doet die je snel opgooit bij bezoek of als je zelf even wilt relaxen.
zondag 27 november 2011 om 15:50
Daar zat ik ook al aan te denken, om mijn huis een andere kleur te verven. (Moet alleen me vriend overhalen) Ik kan misschien eerst een stukje muur dat wit is een andere warme kleur verven, wat wel bij licht grijs past. Mijn huis straalt rust uit, maar een beetje té. Als ik bv ergens bij een woonwinkel ben vind ik alles mooi, maar weet niet goed of het in mijn huis past. Ik denk dat ik eerst alle accesoires weg haal en dan gewoon ga kijken wat er ook past in het huis.
zondag 27 november 2011 om 16:00
zondag 27 november 2011 om 23:08
Ik denk dat ik de muur een oudroze kleur zou geven. Dan niet tegen roodroze aan maar tegen grijsroze aan. Blauw uit de kamer halen. Wat gekleurde spullen kopen zoals kaarsen, gekleurde plantenpotten ed. Mooie sfeerverlichting. Ik zag laatst op tv gekleurde vitrage...erg gaaf. Kan je ook ophamgen in oudroze kleur.