Straling in huis

04-02-2013 16:48 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t idee dat ik veel last heb van straling in mijn huis..Wat kun je ertegen doen en wie heeft t ook??
Hoe kom je op dat idee?
Huh? Woon je naast een kernreactor ofzo? (en zo niet waar komt die straling volgens jou dan vandaan?)
Wat voor straling? Waar denk je dat deze vandaan komt en in welke vorm heb je er last van denk je?
Later is nu
Heel veel alu-folie kopen...heel veel....
Nope
Maar goed, je zou:

- geen wifi in huis kunnen doen

- alleen vaste telefoon gebruiken, niet zoééntje die je los op een 'station' zet en dan alsnog mee door het huis kunt lopen, maar met lijntjes en kabeltjes.

- televisie zoveel mogelijk uitlaten

- pc wegdoen

- vrijstaande woning nemen en zo min mogelijk door steden lopen

- eh.. dit is het voor nu.
Later is nu
Staling van telefoons wifi en andersoortige zaken hebben geen negatieve invloed.

http://www.who.int/mediac ... heets/fs304/en/index.html
Uh?
Ja, ik ken dit van anderen.

Je kunt je muren verven met een speciale verf. Je kunt straling werende vitrages ophangen. Straling komt niet alleen uit je eigen huis, maar bijvoorbeeld ook van antennes die met name op flatgebouwen geplaatst worden.

Google eens op EHS ((Elektro HyperSensitiviteit)

De onderzoeken na de gevolgen van straling spreken elkaar steeds tegen.
Stralingwerende vitrage? Seriously? Weven ze daar lood doorheen ofzo?
Dat lijkt me ook wel wat

* gaat google :P
Wat voor straling? Woon je in een magnetron?
quote:Moosey schreef op 04 februari 2013 @ 16:59:

Stralingwerende vitrage? Seriously? Weven ze daar lood doorheen ofzo?Denk je dan ook even aan extra sterke gordijnrails?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat je niets wijsmaken, alufolie maakt het alleen maar erger.
quote:glaas_beer schreef op 04 februari 2013 @ 16:55:

Staling van telefoons wifi en andersoortige zaken hebben geen negatieve invloed.

http://www.who.int/mediac ... heets/fs304/en/index.htmlDat geloof ik ook niet, maar de TO wel en mijn ervaring is dat je daar tegenin kunt gaan, maar dat toch een vaag 'en toch geloof ik dat ik er last van heb... ' antwoord komt. Daarom maar tips
Later is nu
In een tent gaan wonen

https://www.google.com/ur ... t5w&bvm=bv.41867550,d.d2k
quote:Dahlia74 schreef op 04 februari 2013 @ 16:57:

Ja, ik ken dit van anderen.

Je kunt je muren verven met een speciale verf. Je kunt straling werende vitrages ophangen. Straling komt niet alleen uit je eigen huis, maar bijvoorbeeld ook van antennes die met name op flatgebouwen geplaatst worden.

Google eens op EHS ((Elektro HyperSensitiviteit)

De onderzoeken na de gevolgen van straling spreken elkaar steeds tegen.

Meerdere onderzoeken hebben al bewezen dat personen nep en echte straling niet konden onderscheiden.

Rubin, James; J Das Munshi J, Simon Wessely (March–April 2005). "Electromagnetic hypersensitivity: a systematic review of provocation studies".

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15784787
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2013 @ 17:08:

[...]

Dat geloof ik ook niet, maar de TO wel en mijn ervaring is dat je daar tegenin kunt gaan, maar dat toch een vaag 'en toch geloof ik dat ik er last van heb... ' antwoord komt. Daarom maar tips Ik vind dat je niemand helpt om mee te knikken met zulke alu-hoedjes theorieën. Er is geen enkel bewijs voor effecten van straling, en ook niet voor Electro hypersensitiviteit.
Ik heb met name last van draadloze telefoons, mobiele telefoons en draadloos internet. Krijg dan erge hoofdpijn (met name op het moment dat er verbinding gemaakt wordt en bijvoorbeeld tijdens bellen in de auto) en hartkloppingen.

Heb hier dus alles nog gewoon alles aan een draadje, zowel telefoon als internet.

Mobiele telefoon staat bijna altijd uit en gebruik ik alleen als het echt nodig is.

Bij mobiele telefoons is er verschil in de SAR waarde. klik hier voor info over die SAR waarde en mobiele telefoons
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ga het maar niet googlen....

Tja, je doet er zo weinig tegen.....
Een goede wichelroedeloper wil ook nog wel eens zijn diensten bewijzen. Ik ken er eentje, een kennis van mijn schoonfamilie. Op een goede dag liep hij daar in een witte jurk met een soort antenne door het huis te dwalen, op zoek naar aardstralen. Ik rolde over de grond van het lachen, het was carnaval namelijk en ik dacht dat hij zich alvast verkleed had. Maar helaas: hij was serieus. Het is nooit meer helemaal goed gekomen tussen ons, maar ik denk dat ik zijn facebookpagina nog wel kan vinden als de nood aan de man komt.
op deze pagina staan de argumenten over wel of geen gezondheidsrisico's.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Mijn toenmalige buurvrouw had ook last van aardstralen... Die had dit ding onder haar bed staan:

Toen ze ging verhuizen, kreeg ik m... Needless to say dat dat ding regelrecht de kliko ingedonderd is....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 februari 2013 @ 17:17:

Een goede wichelroedeloper wil ook nog wel eens zijn diensten bewijzen. Ik ken er eentje, een kennis van mijn schoonfamilie. Op een goede dag liep hij daar in een witte jurk met een soort antenne door het huis te dwalen, op zoek naar aardstralen. Ik rolde over de grond van het lachen, het was carnaval namelijk en ik dacht dat hij zich alvast verkleed had. Maar helaas: hij was serieus. Het is nooit meer helemaal goed gekomen tussen ons, maar ik denk dat ik zijn facebookpagina nog wel kan vinden als de nood aan de man komt.Wat wonen we toch in een... ehm.... bijzóndere omgeving hè, Lady Voldemort?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ben vroeger wel eens in een bunker geweest bij katwijk oid. Mss idee om daar te gaan wonen?

Of misschien heeft een ziekenhuis nog wat anti-stralingskleding over voor een leuk prijsje..

Damn tegen tig straling soorten kan je niks doen, Of wil je serieus in een bunker gaan wonen en nooit meer buiten komen... Je kan er beter aan wennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven