tafeltje van 20 cm ?

26-04-2014 20:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd een pc kast naast mijn computertafel, en dat was ook handig om een kop thee etc op te zetten.Daar is maar 20 cm ruimte breed, lang zou dan nog wel 30 cm kunnen.

Mijn vraag is hoe kom ik aan een passend tafeltje onder de 20 euro?

Of zal ik maar weer die oude pc in gebruik nemen alleen als tafel?

Zelf maken?Wat zouden jullie doen?
Plankje aan de muur op tafelhoogte? Bij ikea hebben ze van die vierkante plankjes met zo'n onzichtbaar ophangsysteem.
Kringloop struinen!!
Stapel A4 papier!
Die van ikea die ik bedoel is 30x26 dus dat past niet. Maar misschien net iets boven je tafelblad bevestigen? Of ander plankje
een 20 cm uitstekend plankje op je computertafel leggen ?
Niet geschoten is altijd mis
Een plantentafeltje kopen? Die zijn meestal klein.

En anders idd een plank neerleggen.
Dergelijke ´maffe´ dingen vind je nogal eens bij goedkopere winkels zoals action, blokker, kwantum, leenbakker, xenos.
Trekpleister heeft bijna altijd die kleine ronde mozaiektafeltjes voor ongeveer 12 euro (?). Kruidvat zal ze ook wel hebben.
*kijkt rond in woonkamer*

Hier staat een picknickkoffer naast het dressoir, dat voldoet wel ongeveer aan jouw eisen. Je kunt ook kijken voor een vierkante bloempot (intratuin) en die op de kop neerzetten. Een kistje, hoge kandelaar, stapel boeken (kringloop).
Een kartonnen doos in de juiste maat bij de supermarkt uitzoeken, leuk inpakpapier er overheen plakken, op z'n kop of zijkant zetten?
quote:streepjescode schreef op 26 april 2014 @ 21:54:

Een kartonnen doos in de juiste maat bij de supermarkt uitzoeken, leuk inpakpapier er overheen plakken, op z'n kop of zijkant zetten?Dat vind ik een creatieve oplossing
Marktplaats 10 euro/stuk appelkistjes

Voorbeeld:

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven