Tapijt reinigen

18-11-2016 20:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat ik pech heb hoor want ben zelf nogal dom geweest.

Ik had een mooi vloerkleed gekregen, alleen de kat had daar een keer opgeplast toen het probleem nog niet verholpen was. Met mijn stomme kop gezegd gooi maar buiten... Zijn nu maandje verder met veel regenbuien verder, en ik bedenk me shit, dat tapijt ligt nog buiten waarom heb ik hem niet binnen gehaald..... Is er nog iets aan te doen of is hij vol schimmels en rijp voor grof vuil? Zonde, zonde :(

Iemand tips??
Ga eens kijken hoe het eruit ziet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 18 november 2016 @ 20:58:

Ga eens kijken hoe het eruit ziet.Ik had het domme idee om hem in de douche te zetten, hij is best groot 2 bij 2 denk ik ?! waspoeder er over heen te doen af te spoelen en droog te fohnen en daarna aan de lucht te laten drogen op de grond... maar of het een idee is...
Een maandje. Mwah, daar kan ie vast wel tegen, al zal hij topzwaar zijn nu met al dat water erin.

Geen idee wat de weersvoorspellingen zijn nu, maar ik zou het uitrollen, schrobben met biotex (tegen de kattenpies), de tuinslang erover (natter kan toch niet) en dan kijken of het ergens enigzins kan drogen, onder een afdakje. Desnoods maak je een tent over de tuintafel ofzo.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Lijkt mij deels van de kwaliteit van dat ding af te hangen.

Ik zou hem vooral eerst droog proberen te krijgen en dan kijken of ie nog te redden is.

Desnoods naar de stomerij ermee?
Het is wel goeie kwaliteit tapijt dus niet een flut dun dingetje. Hij is al jaaaaren oud. Volgens mij ouder als mij wat ik me herinner.

Ik heb geen tuinslang Helaas en de buren ook niet. Dus vandaar dacht aan de douche. Heb een klein afdakje in de tuin.

Met biotex aan de slag oke! Thanks
Huur dan een tapijtreiniger bij de gamma. Die zuigt het water er weer uit. Kost 15 euro en scheelt je ongelooflijk veel geklooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven