Tekst op slaapkamermuur
woensdag 9 januari 2008 om 14:19
Volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) was hier een tijdje geleden iemand die tips vroeg voor een tekst op de slaapkamermuur. Ik las toen de reacties en vond het zo leuk dat ik besloot dat ik dat ook wel op mn slaapkamermuur wilde, aangezien wij sowieso al een slaapkamer-restyling in de planning hadden, maar ik wist nog niet zo goed wat ik wilde.
Nu zoek ik dat topic weer (ben die teksten namelijk inmiddels alweer vergeten.....) maar ik kan het nergens vinden...
Wie kan me helpen??
Wie weet een leuke tekst voor op een slaapkamermuur? Engels of Nederlands, maakt me niet zoveel uit....
Nu zoek ik dat topic weer (ben die teksten namelijk inmiddels alweer vergeten.....) maar ik kan het nergens vinden...
Wie kan me helpen??
Wie weet een leuke tekst voor op een slaapkamermuur? Engels of Nederlands, maakt me niet zoveel uit....
woensdag 9 januari 2008 om 14:35
In het oude forum is er zo'n topic geweest en ook in dit nieuwe forum. Ik heb nog geprobeerd voor je te zoeken maar die zoekfunctie werkt voor geen meter. Een van die 2 topics ging over een toepasselijk (klein) gedicht/ tekst voor in de slaapkamer en een over dacht ik een tekst in de gang/huiskamer, dat weet ik niet meer.
Het lijkt mij ook enig. Maar ik heb in mijn hele huis gestucte muren dus denk niet dat je daar met iets woorden netjes op kan krijgen.
Heel stom, ik wilde die topics opslaan maar toch vergeten.
Het lijkt mij ook enig. Maar ik heb in mijn hele huis gestucte muren dus denk niet dat je daar met iets woorden netjes op kan krijgen.
Heel stom, ik wilde die topics opslaan maar toch vergeten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 9 januari 2008 om 14:38
@sidenmick: ik vond deze laatst op internet: http://www.debijzaak.com/. Maken ook stickers op maat.
woensdag 9 januari 2008 om 15:19
woensdag 9 januari 2008 om 20:48
Hallo,
Je kunt ook eens kijken op www.zuuz.nl Daar kan je een tekst naar toe sturen en zij maken er dan een sticker van. Dit kan ook via www.kleefenco.nl/
Veel succes!!!
Je kunt ook eens kijken op www.zuuz.nl Daar kan je een tekst naar toe sturen en zij maken er dan een sticker van. Dit kan ook via www.kleefenco.nl/
Veel succes!!!
donderdag 10 januari 2008 om 08:59
vrijdag 11 januari 2008 om 18:17
zaterdag 12 januari 2008 om 17:24
maandag 28 januari 2008 om 15:13
hoi,
ik had in mijn vorige huis ook een tekst op de muur in de slaapkamer. kon toen heel lang niks leuks bedenken (welterusten is zooooo afgezaagd) tot ik ineens een heel bekend en favoriet liedje hoorde. dat werd m!
hoe recht je staat
heeft met zwaarte niets te maken
hoogstens met de wind
(uit "omarm me" van blof)
vind m nog steeds mooi...
ik had een vriend gevraagd om t gewoon met klein kwastje en verf op de muur te schrijven. was erg goed gelukt.
wil
ik had in mijn vorige huis ook een tekst op de muur in de slaapkamer. kon toen heel lang niks leuks bedenken (welterusten is zooooo afgezaagd) tot ik ineens een heel bekend en favoriet liedje hoorde. dat werd m!
hoe recht je staat
heeft met zwaarte niets te maken
hoogstens met de wind
(uit "omarm me" van blof)
vind m nog steeds mooi...
ik had een vriend gevraagd om t gewoon met klein kwastje en verf op de muur te schrijven. was erg goed gelukt.
wil