Tekst op slaapkamermuur

09-01-2008 14:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) was hier een tijdje geleden iemand die tips vroeg voor een tekst op de slaapkamermuur. Ik las toen de reacties en vond het zo leuk dat ik besloot dat ik dat ook wel op mn slaapkamermuur wilde, aangezien wij sowieso al een slaapkamer-restyling in de planning hadden, maar ik wist nog niet zo goed wat ik wilde.

Nu zoek ik dat topic weer (ben die teksten namelijk inmiddels alweer vergeten.....) maar ik kan het nergens vinden...

Wie kan me helpen??

Wie weet een leuke tekst voor op een slaapkamermuur? Engels of Nederlands, maakt me niet zoveel uit....
ik ga deze zeker in de gaten houden.

Ik weet nl. wel al een tekst (een gedicht van 8 regels) maar ben juist heel erg benieuw of iemand een goede leverancier kent van plakletters.
In het oude forum is er zo'n topic geweest en ook in dit nieuwe forum. Ik heb nog geprobeerd voor je te zoeken maar die zoekfunctie werkt voor geen meter. Een van die 2 topics ging over een toepasselijk (klein) gedicht/ tekst voor in de slaapkamer en een over dacht ik een tekst in de gang/huiskamer, dat weet ik niet meer.

Het lijkt mij ook enig. Maar ik heb in mijn hele huis gestucte muren dus denk niet dat je daar met iets woorden netjes op kan krijgen.

Heel stom, ik wilde die topics opslaan maar toch vergeten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
sidenmick, zou je je tekst willen delen??

Ik heb ook proberen te zoeken MV, maar kon de hele zoekfunctie niet eens vinden op het nieuwe forum
@sidenmick: ik vond deze laatst op internet: http://www.debijzaak.com/. Maken ook stickers op maat.
Het staat gewoon op de pijler wonen, ff een stukkie naar beneden.

Maar om het je makkelijk te maken; zie hier

Gedicht op slaapkamermuur
Ja Sarah, die bedoelde ik! Dank je! Snap er niks van, heb het hele topic drie keer doorgescrolld met mn neus gekeken denk ik?!

Maar ik vond inderdaad deze erg leuk:

the best way

to make your dreams come true

is to wake up
Ook wel leuk

Remember yesterday

Dream about tomorrow

But live today
Ja natuurlijk.

Het is bij ons alleen voor de kinderkamer en niet voor onze eigen kamer dus denk niet dat je er iets aan hebt

Een knuffeltje hier

Een knuffeltje daar

Op je wang, op je oor

In je nek, in je haar

Nee, wacht nog een even,

Ik ben nog niet klaar

Ik vind je zo lief,

Op je neus ook een paar
wat dachhie van ZZZZzzzz

Ik heb trouwens net een mail gestuurd naar de Bijzaak, supersite, leuke voorbeelden ook. Heb gevraagd om een prijsopgave voor een tekst, en links van de tekst een ornament, net zoiets als dit:

Leuke tekst voor een kinderkamer Sidenmick!
Hallo,

Je kunt ook eens kijken op www.zuuz.nl Daar kan je een tekst naar toe sturen en zij maken er dan een sticker van. Dit kan ook via www.kleefenco.nl/

Veel succes!!!
www.plinternet.nl
Oh, dat zijn ook geweldige sites Maxx, bedankt. Vooral die laatste heeft hele leuke (en heeeel veeeeel!) mogelijkheden.

Ik vind deze ook erg leuk, ik hou van jou in verschillende talen:

Deze vind ik ook leuk:

Of deze:

Ook leuk...

Ooohhh ik vind er heeel veeel mooii.....
oogjes dicht en snaveltjes toe....
en hoe krijg je het nu netjes op de muur

http://www.superletters.nl/
wij hebben net iets heel anders bedacht, we wilden namelijk ook iets op de slaapkamer muur. We willen nu een gedicht/liedje op een canvasdoek laten drukken en dat ophangen aan de muur boven het bed. Eens kijken hoeveel dat gaat kosten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik ga het ook op een canvasdoek plakken en dat ophangen, ik heb van dat relief-behang, dus het is niet handig om het daar direct op te plakken.
Loods 5 verkoopt fragmenten uit teksten van liedjes op doek. Kijk even op hun site, er ztten mooie teksten bij.
sorry maar ik kan op hen site niks vinden....
ik zag de kant en klare canvasdoeken met songteksten bij nijhof (dat wil zeggen in hun reclamefolder) ik vond ze alleen niet zo mooi
hoi,

ik had in mijn vorige huis ook een tekst op de muur in de slaapkamer. kon toen heel lang niks leuks bedenken (welterusten is zooooo afgezaagd) tot ik ineens een heel bekend en favoriet liedje hoorde. dat werd m!

hoe recht je staat

heeft met zwaarte niets te maken

hoogstens met de wind

(uit "omarm me" van blof)

vind m nog steeds mooi...

ik had een vriend gevraagd om t gewoon met klein kwastje en verf op de muur te schrijven. was erg goed gelukt.

wil
Voor de slaapkamer in een nieuw huis houden we in ons achterhoofd:

"de dag was mooi, de nacht mag komen" (Paulo Coelho, De alchemist)
Oooh, die is mooi!!
die is inderdaad erg mooi celeone

wij zijn eruit, we gaan voor het fotobehang, en dan met een foto die we zelf gemaakt hebben. Het bleek ons toch 100% mee te vallen in prijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven