Tekst op slaapkamermuur

09-01-2008 14:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) was hier een tijdje geleden iemand die tips vroeg voor een tekst op de slaapkamermuur. Ik las toen de reacties en vond het zo leuk dat ik besloot dat ik dat ook wel op mn slaapkamermuur wilde, aangezien wij sowieso al een slaapkamer-restyling in de planning hadden, maar ik wist nog niet zo goed wat ik wilde.

Nu zoek ik dat topic weer (ben die teksten namelijk inmiddels alweer vergeten.....) maar ik kan het nergens vinden...

Wie kan me helpen??

Wie weet een leuke tekst voor op een slaapkamermuur? Engels of Nederlands, maakt me niet zoveel uit....
Voor de slaapkamer in een nieuw huis houden we in ons achterhoofd:

"de dag was mooi, de nacht mag komen" (Paulo Coelho, De alchemist)
Oooh, die is mooi!!
die is inderdaad erg mooi celeone

wij zijn eruit, we gaan voor het fotobehang, en dan met een foto die we zelf gemaakt hebben. Het bleek ons toch 100% mee te vallen in prijs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik wil het ook nog een keer gaan doen!

Mijn tekst word van Loesje:

De Wereld draait,

ik stuiter...

deze tekst slaat echt op ons,
Voor de slaapkamer...

Don't dream your live

but live your dream...
Mag ik eens vragen hoe jullie die teksten netjes op de muur kregen. Plakletter gebruikf of ergens lettersjablonen aangeschaft.
Vraagje:

Neuken ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maar die plint stickers... heeft iemand die nou nog gevonden?
Op www.fraaifraai.nl kun je ook muurstickers bestellen. Dit is een hele goede site met redelijke prijzen. Dit bedrijf staat ook vaak in woonbladen zoals More Than Classic. Ik heb daar eens een vrijblijvende prijsopgaaf gevraagd en het viel me alles mee. Je kunt je eigen tekst verzinnen. Zij geven dan een prijsindicatie en vervolgens krijg je keer op keer een voorbeeld toegestuurd en pas op het moment dat jij het mooi vindt kun je overgaan tot een definitieve bestelling.

Tevens staan er op de site talloze voorbeelden van tekstend ie je zo kunt bestellen!
Misschien staan hier nog wat tips, herinnerde me dit topic (over keuken ipv slaapkamer, maar ja)

Muursticker keuken, iemand leuke tekst?
Everytime you make a typo, the errorists win.
"Kop dicht en palen laaien"

"Liggen en bibberen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven