Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 24 juni 2010 om 15:35
quote:Notebook schreef op 24 juni 2010 @ 15:23:
Tetterettes, ik zag dit artikel en moest meteen aan jullie denken.
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland
He Notebook, alles goed?
Bizar het verhaal zeg. Ik denk dat die eigenaren er een zwung aan hebben gegeven hoor. Het is bekend dat ze een eigen huisje kunnen terug vinden maar een huis waar ze nog nooit zijn geweest geloof ik niet echt. Wel zielig voor het beestje wat er ook gebeurd is.
Ik kan de laatste dagen weinig velen met naar nieuws. Ik kan alleen de kranten online lezen maar met al het dierenlleed staan de tranen alweer snel heel hoog. Ik begrijp dat het gepubliceerd moet worden maar zoveel onbegrip voor de mensen die het die dieren aandoen. Uiteraard ook aan leed wat mensen word aangedaan hoor. Voordat ik een raar beeld schep. Maar die weerloze dieren vind ik altijd moeilijk te lezen. Leren die ouders hun kinderen dan niet om dieren geen kwaad te doen? Creepy.
Tetterettes, ik zag dit artikel en moest meteen aan jullie denken.
http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland
He Notebook, alles goed?
Bizar het verhaal zeg. Ik denk dat die eigenaren er een zwung aan hebben gegeven hoor. Het is bekend dat ze een eigen huisje kunnen terug vinden maar een huis waar ze nog nooit zijn geweest geloof ik niet echt. Wel zielig voor het beestje wat er ook gebeurd is.
Ik kan de laatste dagen weinig velen met naar nieuws. Ik kan alleen de kranten online lezen maar met al het dierenlleed staan de tranen alweer snel heel hoog. Ik begrijp dat het gepubliceerd moet worden maar zoveel onbegrip voor de mensen die het die dieren aandoen. Uiteraard ook aan leed wat mensen word aangedaan hoor. Voordat ik een raar beeld schep. Maar die weerloze dieren vind ik altijd moeilijk te lezen. Leren die ouders hun kinderen dan niet om dieren geen kwaad te doen? Creepy.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 24 juni 2010 om 15:42
goedemiddag
Ik was weer thuis, is nu de zon weg. Dat is voor even niet zo heel erg trouwens
Olijfje, hoe was het gesprek of ben je nog niet weg
Plous, al lekker bruin
wat een bizar verhaal over die kat zeg
Zo nu even plat in de tuin. Niet slapen gewoon even mijn ogen dicht
Ik was weer thuis, is nu de zon weg. Dat is voor even niet zo heel erg trouwens
Olijfje, hoe was het gesprek of ben je nog niet weg
Plous, al lekker bruin
wat een bizar verhaal over die kat zeg
Zo nu even plat in de tuin. Niet slapen gewoon even mijn ogen dicht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 24 juni 2010 om 15:44
quote:Notebook schreef op 24 juni 2010 @ 15:29:
[...]
Ik laat jullie verder maar. Hoop dat jullie het niet erg vonden dat ik het bij jullie heb gepost. Doe niet zo gek, ik heb toen zelf tegen je gezegd, kom gezellig hier kletsen. En dat hoeft echt niet elke dag hoor, je hebt die avond toch ook hier gekletst, dat betekent niet dat je verplicht bent elke dag te posten. Nee hoor, kom gewoon binnenvallen als je dat wilt!
[...]
Ik laat jullie verder maar. Hoop dat jullie het niet erg vonden dat ik het bij jullie heb gepost. Doe niet zo gek, ik heb toen zelf tegen je gezegd, kom gezellig hier kletsen. En dat hoeft echt niet elke dag hoor, je hebt die avond toch ook hier gekletst, dat betekent niet dat je verplicht bent elke dag te posten. Nee hoor, kom gewoon binnenvallen als je dat wilt!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 24 juni 2010 om 15:46
donderdag 24 juni 2010 om 16:18
Zooo, ben ik weer. Gesprek ging goed en verliep ook prettig. Ik heb goed duidelijk kunnen maken wat mijn gevoel tijdens/na het gesprek was en verzekeringsdoos (die er dus ook bij zat met rode vlekken in haar nek - gnagna) heeft 3 x haar excuses aangeboden en bedankte me aan het eind ook voor het 'leermoment'
Verder zat er dus de klachten-ambassadeur ( hoe verzinnen ze die functienaam) en een opperhoofd van de verzekeringsartsen bij. Ze vonden dit gesprek ook nuttig want er zaten zeker punten bij die aangekaart gaan worden (o.a. telefoons die tijdens zulke gesprekken over kunnen gaan, gaat doorgeschakeld worden oid).
Zo, nu is het voor mij ook klaar. Heb nog lekker even kunnen spuien over dat protocol waar ze zich aan moeten houden (opgesteld door Min. van hoe heet dat, Gezondheid ofzo? nou ja dat dus) en dat dus volledig is gebaseerd op de handelswijze van Nijmegen. Dat die behandeling al flink achterhaald is en niet zo zaligmakend als gedacht, daar wil het Ministerie niks van weten. En zolang het Ministerie daar niks aan doet, kan het UWV dus ook niet anders. Nou ja, blablabla, ik zit gelukkig nog steeds bij die steungroep die ook flink aan de bel trekt overal.
Zo, klaar, afgelopen, punt. Ik heb wel een lekkere cornetto verdiend!
Verder zat er dus de klachten-ambassadeur ( hoe verzinnen ze die functienaam) en een opperhoofd van de verzekeringsartsen bij. Ze vonden dit gesprek ook nuttig want er zaten zeker punten bij die aangekaart gaan worden (o.a. telefoons die tijdens zulke gesprekken over kunnen gaan, gaat doorgeschakeld worden oid).
Zo, nu is het voor mij ook klaar. Heb nog lekker even kunnen spuien over dat protocol waar ze zich aan moeten houden (opgesteld door Min. van hoe heet dat, Gezondheid ofzo? nou ja dat dus) en dat dus volledig is gebaseerd op de handelswijze van Nijmegen. Dat die behandeling al flink achterhaald is en niet zo zaligmakend als gedacht, daar wil het Ministerie niks van weten. En zolang het Ministerie daar niks aan doet, kan het UWV dus ook niet anders. Nou ja, blablabla, ik zit gelukkig nog steeds bij die steungroep die ook flink aan de bel trekt overal.
Zo, klaar, afgelopen, punt. Ik heb wel een lekkere cornetto verdiend!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 24 juni 2010 om 16:22
quote:mylenevalerie schreef op 24 juni 2010 @ 15:44:
[...]
Doe niet zo gek, ik heb toen zelf tegen je gezegd, kom gezellig hier kletsen. En dat hoeft echt niet elke dag hoor, je hebt die avond toch ook hier gekletst, dat betekent niet dat je verplicht bent elke dag te posten. Nee hoor, kom gewoon binnenvallen als je dat wilt!
Dank MV.
Met mij is alles goed. Met jou en de jouwen ook?
Ben tegenwoordig druk op het nachtbrakerstopic (hele dag geopend ) . Open uitnodiging voor iedereen.
En het zal wel druk zijn in de winkels want iedereen moet weer bier, bitterballen en borrelnoten inslaan voor vanavond.
[...]
Doe niet zo gek, ik heb toen zelf tegen je gezegd, kom gezellig hier kletsen. En dat hoeft echt niet elke dag hoor, je hebt die avond toch ook hier gekletst, dat betekent niet dat je verplicht bent elke dag te posten. Nee hoor, kom gewoon binnenvallen als je dat wilt!
Dank MV.
Met mij is alles goed. Met jou en de jouwen ook?
Ben tegenwoordig druk op het nachtbrakerstopic (hele dag geopend ) . Open uitnodiging voor iedereen.
En het zal wel druk zijn in de winkels want iedereen moet weer bier, bitterballen en borrelnoten inslaan voor vanavond.
donderdag 24 juni 2010 om 16:25
donderdag 24 juni 2010 om 19:30
Goeiemorrege dames,
Ik ben me toch een potje raar in mijn koppie. Kon gisteren na het horen vh goede nieuws heulemaal niet meer slapen, daarna eten gemaakt, toen naar bed en om 9 uur sliep ik maar om 10 uur weer wakker: Joepie ik heb een nieuwe baan, nou en dat is dus zo de hele nacht doorgegaan, telkens wakker en dan realiseren dat ik een nieuwe baan heb en dan weer slapen en hoppa nog een keer en nog een keer. Maar goed ik ben dus nog steeds superblij.
Ik werd gistermiddag nog gebeld, zag het no. in de phonedisplay en dacht oh nee he, straks was het een vergissing. Maar gelukkig, ze wou alleen dat ik een persoonlijk stukje, waarin ik mijzelf voorstel, schreef en opstuur voor de newsletter. Leuk hoor, ik heb toch zo'n zin in mijn nieuwe baan.
Plous, fijn he dat het gisteren zo is meegevallen, Mw. Heks kan opvliegen, hup op d'r bezem.
Babs, lekker sporten, goed joh. Man en ik zijn hier ook nog steeds over aan het dubben maar we blijven het uitstellen...
Olief, die verzekeringsdoos heeft eindelijk het licht gezien woehaaa, nou hopen dat ze ook echt heeft geleerd van haar leermoment!
Voor iedereen, een happy wil zo graag een heleboel van mijn geluk met jullie delen! Kom hier, drink ereen, lekker met z'n allen in de tuin. Maar ja, je kunt niet alles hebben he?
Zaterdag heb ik trouwens HIgh Tea bij ons in de tuin. Nog leuke ideetjes?
Ik ben me toch een potje raar in mijn koppie. Kon gisteren na het horen vh goede nieuws heulemaal niet meer slapen, daarna eten gemaakt, toen naar bed en om 9 uur sliep ik maar om 10 uur weer wakker: Joepie ik heb een nieuwe baan, nou en dat is dus zo de hele nacht doorgegaan, telkens wakker en dan realiseren dat ik een nieuwe baan heb en dan weer slapen en hoppa nog een keer en nog een keer. Maar goed ik ben dus nog steeds superblij.
Ik werd gistermiddag nog gebeld, zag het no. in de phonedisplay en dacht oh nee he, straks was het een vergissing. Maar gelukkig, ze wou alleen dat ik een persoonlijk stukje, waarin ik mijzelf voorstel, schreef en opstuur voor de newsletter. Leuk hoor, ik heb toch zo'n zin in mijn nieuwe baan.
Plous, fijn he dat het gisteren zo is meegevallen, Mw. Heks kan opvliegen, hup op d'r bezem.
Babs, lekker sporten, goed joh. Man en ik zijn hier ook nog steeds over aan het dubben maar we blijven het uitstellen...
Olief, die verzekeringsdoos heeft eindelijk het licht gezien woehaaa, nou hopen dat ze ook echt heeft geleerd van haar leermoment!
Voor iedereen, een happy wil zo graag een heleboel van mijn geluk met jullie delen! Kom hier, drink ereen, lekker met z'n allen in de tuin. Maar ja, je kunt niet alles hebben he?
Zaterdag heb ik trouwens HIgh Tea bij ons in de tuin. Nog leuke ideetjes?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
donderdag 24 juni 2010 om 19:51
thuis.....pfff...wat een weertje.
Heb helemaal vakantiegevoel
Olijf,wat lekker dat je je verhaal kon doen!
En gna gna voor de rode vlekken van de muts.
Anneke,is ook niet erg om een nachtje te hyperen in bed hé.
Geniet lekker van het idee en dat nachtje minder slapen kom je wel overheen.
MV ik ga even kijken of ik de krant nog heb......
(minuut later...)Ja gevonden!
Wil je dat ik het je opstuur?
Als je me dan even via mail je adres geeft gooit ik het op de bus.
Pilous,ben je al bruin?
Verder weet ik effies niet....heb zo door de dag via mobiel geprobeerd mee te lezen.
Als ik wat vergeet...snorry
Oja Druifje met de vlinders..
Geniet ervan meid,het is goed voor je verwerking enzo
Laatst toch verteld van die plinten bij zus die geschilderd moesten worden...en toen weer niet want ze werden gespoten.
het spuiten bleek niet mooi en nu dus toch geverfd (200 meter aan plinten that is...alle verdiepingen)
Vanmiddag even geholpen met de laatsten,ik weet wel wanneer ik kan
En daarna lekker chinees gegeten bij zus in de tuin.
En...ik heb zojuist een fiets gekocht
DEZE!!!!
Heb er bij de Hema een matzwart transporterrek bijgekocht en een knalroze krat.
Helemaal blij!
Krijg de fiets begin volgende week thuis bezorgd.
donderdag 24 juni 2010 om 21:26
Leuke fiets Bieb, niks fietst zo lekker als een omafiets! Jammer dat ze hier niet te gebruiken zijn, teveel heuvels (en best steile ook), dar kom je met zo'n bakbeest niet tegenop. Ik ga binnenkort trouwens eens testen hoe het fietsen nu gaat, ik kon het het laatste jaar bijna niet meer. Maar moet het eerst wel een beetje afgekoeld zijn, in september ofzo
Druifje, ik had helemaal niet begrepen dat je van date-met-meisje naar date-met-man was geswitcht maar als je het maar leuk hebt gehad en dat heb je zo te lezen, fijn!!
HW, heb jij nou al wat gehoord over je reiskosten enzo?
En jij Klets, met je evt. nieuwe baan, nog iets gehoord na je meeloopdag?
Puk en Fi zijn trouwens watjes, na het doelpunt van Oranje net, begon buurjongetje hiernaast te vuvuzelaën naar buurjongetje schuinonder (heel kort en bescheiden maar hoor) en nu zijn de beide heren lichtelijk van slag Ik mag ze wel spiegies gaan begeleiden als NL er na maandag nog inzit
Druifje, ik had helemaal niet begrepen dat je van date-met-meisje naar date-met-man was geswitcht maar als je het maar leuk hebt gehad en dat heb je zo te lezen, fijn!!
HW, heb jij nou al wat gehoord over je reiskosten enzo?
En jij Klets, met je evt. nieuwe baan, nog iets gehoord na je meeloopdag?
Puk en Fi zijn trouwens watjes, na het doelpunt van Oranje net, begon buurjongetje hiernaast te vuvuzelaën naar buurjongetje schuinonder (heel kort en bescheiden maar hoor) en nu zijn de beide heren lichtelijk van slag Ik mag ze wel spiegies gaan begeleiden als NL er na maandag nog inzit
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 24 juni 2010 om 21:33
Neee nog steeds niks gehoord.
Ik heb nu zo goed als drie werkstukken af. Nog eentje te gaan! Dochter is vanaf morgenmiddag een weekendje met mn moeder mee dus dat moet goedkomen dit weekend
Olijf wat goed van je gesprek vanmiddag! Kreeg bijna een beetje medelijden met die vrouw
Is iets aan de open universiteit niets voor jou? Of zat je aan LOI of zo iets te denken?

donderdag 24 juni 2010 om 21:39
Mijn schoonvader mag morgen weer naar huis. Was erg fijn om te horen vandaag. Ik ben nu bekaf. Heb geeneens bijzondere dingen gedaan, maar ik ging het liefste nu naar bed. Vind het nog een beetje te vroeg. En de buren hebben visite, bbq en voetbal kijken... Dat gaat nog een beste bak lawaai worden...
Het is al wel 0-1!!!!
Dus ff weinig nieuws van mij. Morgen hopelijk meer!
Welterusten allemaal straks, en geniet van de wedstrijd.
Het is al wel 0-1!!!!
Dus ff weinig nieuws van mij. Morgen hopelijk meer!
Welterusten allemaal straks, en geniet van de wedstrijd.
donderdag 24 juni 2010 om 21:48
Ik ga ietsies meer verdienen en verder van ca 20 (oproep) naar een vaste 35 uur. Dit soort werk is nooit echt supergoed betaald maar het is wel iets waar ik al mijn eieren in kwijt kan! Oh ja en ik stop met het betaalde werk maar ga nog wel door met mijn vrijwilligerswerk aan de telefoonlijnen.
Ratteke, wat fijn dat jouw schoonvader naar huis mag morgen, echt supernieuws! Truste (hoop dat de buren zachtjes juichen).
Ben nog steeds zo blij, echt een beetje dronken van blijdschap en dat van iemand die echt nog nooit meer dan een drup alcohol heeft gehad (ik vind alcohol vies, raar he).
Ratteke, wat fijn dat jouw schoonvader naar huis mag morgen, echt supernieuws! Truste (hoop dat de buren zachtjes juichen).
Ben nog steeds zo blij, echt een beetje dronken van blijdschap en dat van iemand die echt nog nooit meer dan een drup alcohol heeft gehad (ik vind alcohol vies, raar he).
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
donderdag 24 juni 2010 om 21:48
Olijf,oma fietsen zijn er ook met 3 versnellingen hé.
maar dan nog fiesten ze niet al te licht denk ik..
mijn moeder fietst tegenwoordig op de elektrische fiets van paps,ideaal ding....je moet wel zelf trappen maar het gaat zo makkelijk (en je hoort en ziet geen motortje ofzo )
Mijn vader had die omdat hij met zn slechte hart niet buiten adem mocht komen maar mijn moeder is astmatisch...vind het ook ideaal)
Kortom is dat niet iets voor jou Olijf ?
maar dan nog fiesten ze niet al te licht denk ik..
mijn moeder fietst tegenwoordig op de elektrische fiets van paps,ideaal ding....je moet wel zelf trappen maar het gaat zo makkelijk (en je hoort en ziet geen motortje ofzo )
Mijn vader had die omdat hij met zn slechte hart niet buiten adem mocht komen maar mijn moeder is astmatisch...vind het ook ideaal)
Kortom is dat niet iets voor jou Olijf ?