Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
quote:biebelie schreef op 11 juni 2010 @ 14:49:

[...]

Huh?

die paar koekjes bij de nespresso bedoel je?

gezien je avatar ben je aardig aan het schransen en als ik dan lees dat je ook nog op kosten van de ex-zaak uit eten gaat..

Heel veel plezier en trusten!
Poelepoelepoelepoes!
HW, goed dat je dus toch ff naar de DA bent geweest. Hopelijk knapt poezel nu snel op!

Ik heb Fi en Puk laatst ook maar even onvlooid, met dit warme weer is het natuurlijk wel wat oppassen geblazen.

En hieperdepiep voor Bieb! Fijn dat ba zo goed meewerkt. En ze zien zo of je je aan zit te stellen of dat er echt iets aan de hand is. En jij bent geen pieperT, je hebt nogal wat te verstouwen gekregen zeg. Slaap lekker! Ga je vanavond mee uit eten? Leuk zeg, dat ze aan je denken!

Ik ben ook zooooo suf vandaag. Ik hoop dat het vanavond echt ff lekker gaat onweren ofzo, dat vocht moet uit de lucht.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Je bent zeker wel blij dat je ff gegaan bent of niet Heartwork? En succes met het laten afvallen van je dikke poemel. Geen idee hoe je dat moet doen.

Ik heb Tara net stofzuigertraining gegeven. Ik word gék van die hond als ik aan het stofzuigen ben. De stofzuiger zelf is niet interessant maar de zuigmond is een levensgevaarlijk monster en dat moet dood. Iedere keer weer naar dat ding happen en wegtrekken.

Maar is een grote angsthaas, iedere keer blaffen en héél voorzichtig snuffelen. Het gaat de goede kant op. Morgen nog een keer doen. En overmorgen ook. Er moet een keer een dag komen dat ze niet als een wilde tekeer gaat als de stofzuiger gepakt wordt.

Pilous, lekker geshopt!

Biebs, geniet van je tukkie. En veel plezier vanavond!

De ba heeft goede voorstellen! Lekker rustig aan weer beginnen.

Olijfje, wat een goed nieuws zeg. Slaperig naar de wc! Helemaal goed zeg. De pillen werken dus nu wel goed? Wat prettig om te weten dat als je naar bed gaat wij ook écht kunnen zeggen slaap lekker.
Ach Sjors is zelf ook niet superstrak (meer) dus van een paar koekies ligt 'ie vast niet wakker

Liever dat je er uit ziet alsof je een mens bent dan een aangeklede kapstok zijn, toch?
quote:Olijfje_ schreef op 11 juni 2010 @ 15:14:

HW, goed dat je dus toch ff naar de DA bent geweest. Hopelijk knapt poezel nu snel op!

Ik heb Fi en Puk laatst ook maar even onvlooid, met dit warme weer is het natuurlijk wel wat oppassen geblazen.

En hieperdepiep voor Bieb! Fijn dat ba zo goed meewerkt. En ze zien zo of je je aan zit te stellen of dat er echt iets aan de hand is. En jij bent geen pieperT, je hebt nogal wat te verstouwen gekregen zeg. Slaap lekker! Ga je vanavond mee uit eten? Leuk zeg, dat ze aan je denken!

Ik ben ook zooooo suf vandaag. Ik hoop dat het vanavond echt ff lekker gaat onweren ofzo, dat vocht moet uit de lucht.

Het is hier koud... 17 graden. Als ik straks nog de stad in ga doe ik een jas aan. Ik heb nu ook een bolerootje er bij aan gedaan.

Vlooien hebben we gelukkig geen last van. Poezen komen amper buiten, en ze waren vlo-vrij toen we in dit huis kwamen wonen. Ik merk het gelijk als ze het hebben, Morgana heeft een vlooienallergie. Als zij korstjes op haar rug krijgt dan weet ik hoe laat het is.
Jaa, de melatonine (en geen melamine Bieb, da's wat anders ) gaat nu toch echt helpen. Niet dat ik om 10 uur 's avonds loop te tollen (dat heb ik nooit gehad, ben echt een avond/nachtmens) maar als ik naar bed ga, slaap ik snel in en goed door. Kan nu dus ook om 10 uur veel beter wakker worden. Ben wel benieuwd wanneer ik me echt uitgeruster ga voelen (ik doe aan het eind vd middag meestal nog wel een dutje) maar goed, psych zei destijds al: je bent heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel slaap te kort gekomen, dus dat duurt nog wel ff.
Wat een verschil hè Ratje, hier is het ruim 23 gr. Het waait wel enorm, wapperde buiten bijna uit mijn tuniekje
quote:Olijfje_ schreef op 11 juni 2010 @ 15:16:

Ach Sjors is zelf ook niet superstrak (meer) dus van een paar koekies ligt 'ie vast niet wakker

[afbeelding]

Liever dat je er uit ziet alsof je een mens bent dan een aangeklede kapstok zijn, toch? Goed gesproken hoor
zei ik melamine ?

wat dom....najaaa,je snapt me wel.

Ik lig heerlijk in bed nu en wacht op Klaas V.

Vanavond ga ik met mijn liefste vriendinnetje op stap,eten en de SexAndTheCity film en daarna ook nog even naar onze lievelingskroeg.

Dat etentje van ex bedrijf is eind van deze maand.
Hoe zou TH het hebben?

Slaap lekker Biebsje.
Ik zit me vol te stouwen met thee en kokosbiscuitjes... God wat lekker!
hier merci
Klets, ik ben zo'n olijfje hoor: (ziet er ook beter uit nietwaar?)
Ik ga zo ff stofzuigen (bllll) en dan nog ff 2 knäckebrödje met jam nemen, mjam mjam.
Rustig hier.

Thuis niet. Stiefkind heeft 2 vriendinnetjes meegenomen, ze blijven eten én slapen... dat wordt wat vannacht. Stel giebelkonten boven, dat wordt popcorn eten, cola drinken en tv kijken en msn-en. Gezellig!

Taartje is nu al dikke vriendinnen met ze. Helemaal enthousiast, KINDJES!!!! Alleen zijn de kindjes bijna net zo groot als ik.

Nu spagetti voor 5 man maken. Lekkur! Heb ik ook al tijden zin in.
Gezellig Rat

Hier restje spareribs van gisteren en daarna gaan we naar de appie. Moet... voor de beessies.. Katten maken ruzie om die ene hier
Zo, voor ieder anderhalf Beessie
Is iedereen de hort op? Mén, zo rustig is het anders nooit hier!

*verveelmodus staat aan*
Hallo lieve allemaal,

Allereerst een hele dikke voor Ratteke ivm met de ziekte van IBI's man. Wat een enorme schrok is dat. Arme IBI en man, wat een enorme onzekerheid, gelukkig ook een zekerheid van een hele lieve familie en vriendengroep om hun heen.

Ik ken IBI alleen maar van lezen, maar zou zo graag wat willen doen. Gek is dat, dat je je toch op de een of andere manier verbonden voelt en wil helpen.

Ik ga in een volgend "vakje" verder .. wil hier niet gelijk over gaan op "iets" anders.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Waar waren jullie nou!
Ik verveel me ook...

Voetbal en die toeters op de achtergrond.

Alsof er doorlopend een kudde boze wespen door de kamer vliegt. Wat een ellende dat toetergeluid.

Kootje de Beer wordt een obesipoes!

Hij heeft een buikje sinds hij niet meer naar buiten mag. Midden in zijn gestroomlijnde lijf zit een bobbel nu.

Wel een heerlijke buik natuurlijk, dat wel maar je ziet dus dat hij er niet meer uit kan.....
ik was aan het bedenken wat ik ging doen, en dat is heel zielig op de kleine televisie in de slaapkamer vrouwenseries kijken. Aangezien itsman de grote televisie heeft ingepikt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier ook, de man voor de enorme TV.

Ik zit nu nog te laptoppen maar ik ga zo naar bed hoor, dat geneuzel van die toeters, ik hoor het slechts op de achtergrond maar dan vind ik het al niet om aan te horen.

Ik neem een paar katten mee en noem het een dag!
Ik zit voetbal te kijken . Wordt wel een beetje gek van die vuzuela;s? dingen
itsman noemt zichzelf WK-fan. Dus nu kijkt hij zo ongeveer iedere wedstrijd die hij kan kijken zucht. Ik hoop dat ze die toeters vanaf morgen verbieden in de stadions want ik word er gek van
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven