Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Mooie jurkjes Pilous!

Ik probeer weer een beetje aan te haken, door mee te lezen.

En iedereen een fijne zomerdag toe te wensen
Stressed is just desserts spelled backwards
Jij ook Male!
Mogguh maisjes!

Leuke jurkjes Plous!!

Ratteke, fijn dat je schoonvader al weer wat beter gaat!!

Anneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!

Zo, ik haal m'n kop weer uit het zand, schiet ook niet op. Ik voel me al dagen niet lekker, niet senang, niet jofel. Niks aan de hand op zich, maar ik zit mezelf in de weg. Letterlijk en figuurlijk want ik ben uit nagenoeg al m'n kleren gegroeid afgelopen winter. Krijg 't huishouden ook niet op orde maar dat is ook niet gek als je voor de tv blijft hangen en/of de pc.

Dus!!! Gaat Babsjuh naar de sportschool! Wil ik al heel lang, maar steeds 1001 redenen om 't niet te doen. Man wil mee maar kan/wil niet om allerlei net zo vage redenen en daar liet ik me ook weer door tegenhouden. Gisteravond zei hij, toen ik weer zat te mokken dat ik nergens meer in pas, dat we dan dus vandaag naar de sportschool gaan.

Nou, ik ga! En hij mag mee en anders blijft 'ie maar thuis.

Zoë voelt zich steeds beter met d'r nieuwe jurkje en d'r nieuwe dieet (ghe... ik dacht dat honden op hun baasje gingen lijken of andersom, maar ik zie ineens een verdachte parallel tussen Zoë en mijn verhaal er boven ). Meneer gaat ook lekker, moppert als vanouds en is weer baas boven alle ander bazen in de wijk. Bunker heeft besloten nu toch echt te gaan verharen (doen sharpei's maar eens per jaar) dus de vlokken haar vliegen door de tuin.

Internet is nog steeds uien hier, maar ik laat 't aan man over om daar geirriteerd over te raken Ieder z'n taak en zo...

Ik wens jullie allemaal een heeeeeeeeerlijke dag!!!
Iets anders
Mooie jurken Pilous, vooral die lichtblauwe, die spreekt me wel aan.

He Babs is er ook weer! En Male! Fijn jullie weer te zien.

Babs, sporten... ik wilde dat ik de disipline kon opbregen om er heen te gaan. Gaat me niet lukken ben ik bang.

Ik had je nog een berichtje gestuurd op je eigen hyves over zondag. Hoe laat en waar afspreken en zo... Het moet nu helaas wel even onder voorbehoud. Ik ga er van uit dat het met mijn schoonvader goed blijft gaan maar er zijn natuurlijk geen garanties dat dat ook gebeurd. Mocht er toch wat aan de hand zijn dan bel ik je.
Ik had er nèt een berichtje over gestuurd op hyves Ratteke!

Dat voorbehoud snap ik natuurlijk helemaal!!! Niet druk om maken he?
Iets anders
Wat goed Babs! Lekker sporten

Groot gelijk. You go girl!
Ah, dat ga ik straks thuis ff bekijken. Kan hier niet op hyves.
Moge Tetters,

Even denken of ik niets vergeet. Uiteraard eerst Ann feliciteren, oh wat geweldig dat je die baan hebt gekregen, nou ja terecht ook.

Ploes, ik dacht dat je de leenhond langer mocht houden, wat jammer zeg.

Wel prachtige jurken zeg.

Ratt, je schoonvader gaat wel steeds een stukje beter he?

Wat sportief Babs, ik doe het je niet na. Ik moet vandaag schoonmaken en daar zie ik al tegenop.

Nou ik zal wel weer van alles nu vergeten maar ja.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Anneke, van harte gefeliciteerd! Geweldig gedaan!!

Goedemorgen tettersssssssssss

Mijn date was leuk, heb al een paar vlindertjes in mijn buik aan het dwarrelen en hij ook, vanavond date 2 als alles meezit

.

Rat gelukkig dat het beter gaat met je schoonvader en ik hoop dat zoonlief wakker is geworden van de bel

Pilous jammer dat je nu geen bench dansjes meer kan horen hahaha en inderdaad echt leuke jurkjes !

Babsjuh succes met je stemming en wat goed van je dat je gaat sporten !

Fijne dag allemaal !
Leuk Druifje, geniet ervan!

Male , lukt het een beetje met aanhaken?

Ploes, wat een leuke jurkjes! Vooral die lichtblauwe, echt heel schattig! Net als dat scheeeetige jurkje van Its laatst, zo lief!

Babs, je bent goed bezig!!

Pff, wat een warmte. Ik ben geloof niet helemaal goed bij mij paasei want ik heb net de vloer lopen dweilen hier. Zweet staat nu op mijn kop, maar goed, moet toch nog douchen en over een uurtje richting UWV. Ik hoop maar dat ze daar lekker suffig van de warmte zijn, dan zijn we lekker gauw klaar
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb het net 3 kwartier op een ligbedje in bikini in de tuin uitgehouden... pfff.. zwaar hoor, zo ziek thuis zitten

Succes straks Olijf, ik hoop dat het bij jou net zo goed gaat als bij mij gister bij de arbo.
Ach, er hangt bij mij gelukkig verder niks van af. Ik bedoel: de uitslag over de WIA heb ik toch al binnen. Dit is meer om even mijn zegje te kunnen doen over dat idiote gesprek. Heb leuk jurkje aan getrokken en mijn decolleté even iets dicht gehaald met een veiligheidsspeldje. Olijf is een degelijk meisje

Erg hè, om met dit weer thuis te zijn.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik krijg net bericht dat Bo Ghi gister op pag. 3 van de Telegraaf met een grote foto stond. Jammer dat ik geen krant heb. Maar vanaf het weekend schijnt hij in alle dagbladen te komen dus we komen hem nog vaker tegen.

Druifje, ik ben het kwijt, ik dacht dat je een date had met een dame? Maar het is een hij ?
Ja mv dat is wel grappig, ik had dus zindag een date met dat meisje en zij had op hyves geschreven dat ze met mij weg was. En een vriend van haar had toen mijn hyves bekeken en haar een berichtje gestuurd dat hij me echt geweldig vond. En toen stuurde zij dat berichtje door naar mij en krabbelde ik hem .

En toen gingen we mailen en msnen en smsen en dindag was hij hier en oeeeeee ik vind hem leuk en hij mij ook. Als het goed is zie ik hem vanavond weer

( en dit lijkt heel overdreven maar mijn probleem is ook dat ik mensen niet snel leuk vind maar als ik dan iemand leuk vind sla ik meteen op hol hahaha)
Ja dat kan ook een probleem zijn, te snel verliefd/ iemand leuk vinden. Ik heb dat dus totaal niet. Eerder het omgekeerde. Merk wel dat hoe ouder ik word, hoe kritischer hoor. En hoe meer meegemaakt dat ik ook mijn eisen aanscherp.

Lijkt me wel lekker onbezonnen verliefd kunnen zijn, maar ja, als ik weer aan het liefdesverdriet denk wat er ook uit kan vloeien, dan denk ik weer, ik wacht nog heel even. Maar ik hoop ook ooit nog wel een leuke betrouwbare man te ontmoeten.
Druif Ik snap er geen drol van. Maar als jij het maar wel leuk vindt.

Myleentje Leuk van ons Minoesje
Nou, poeh poeh.... De inschrijving bij de sportschool is achter de rug!! Man is toch maar meegegaan, is ook beter voor 'm (geen sixpack maar 'n fust...) en hij gaat er ook echt voor.

We gaan begeleid sporten, zijn natuurlijk allebei niet gezond dus zomaar 'n willekeurige sportschool binnen stappen en aan de gewichten gaan hangen / op de loopband gaan hollen leek me niet zo wijs. Deze sportschool heeft 'n eigen fysio in dienst, leek me beter dan Pietje van 18 die vers van de HAVO van z'n hobby z'n (vakantie)werk wil maken.

Morgen om 10 uur moeten we er aan geloven, op de weegschaal, testjes doen en dan worden er hele plannen opgesteld. Ben benieuwd!!!

Voel me ook al weer een heel stuk beter nu. Ben concreet wat aan het doen aan wat me dwars zat en dat voelt altijd lekker.

MV, heb Bo in die link gezien, leuk leuk leuk!!!

Druifje, spannend al die dates!! Geniet er van (maar wees een beetje voorzichtig met je hartje)

Olijf, ik hoop dat je gesprek inmiddels achter de rug is. Om 3 uur was t toch? Dan kan 't nu wel gedaan zijn, kun je lekker naar huis en van 't mooie weer genieten
Iets anders
Oja Olijf... als je veiligheidsspeld maar goed zit

Veel suces met dat gesprek!!! Op dit moment dus

Verstandig Babs die verantwoorde inschrijving bij de sportschool.
Tetterettes, ik zag dit artikel en moest meteen aan jullie denken.

http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland
quote:Notebook schreef op 24 juni 2010 @ 15:23:

http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenland

Een kat die terùgloopt naar huis, ja die verhalen kennen we ondertussen. Maar als ik het goed begrijp was die kat dus nog nooit op dat adres geweest waar hij naartoe is gekuierd?? Bizar!!!
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 24 juni 2010 @ 15:26:

[...]

Een kat die terùgloopt naar huis, ja die verhalen kennen we ondertussen. Maar als ik het goed begrijp was die kat dus nog nooit op dat adres geweest waar hij naartoe is gekuierd?? Bizar!!!

Misschien hadden die mensen ook al 5 jaar een dode oma aan tafel zitten. Als je die dan meeverhuisd dan is dat wel te ruiken voor poes

oeh fooooute opmerking
Ja, en de experts staan voor een raadsel.
quote:Notebook schreef op 24 juni 2010 @ 15:23:

http://www.telegraaf.nl/b ... ?sn=binnenland,buitenlandWel grappig dat je dan meteen aan dit topic denkt
quote:Kletsmajoor schreef op 24 juni 2010 @ 15:28:

[...]

Misschien hadden die mensen ook al 5 jaar een dode oma aan tafel zitten. Als je die dan meeverhuisd dan is dat wel te ruiken voor poes

oeh fooooute opmerking

Ik laat jullie verder maar. Hoop dat jullie het niet erg vonden dat ik het bij jullie heb gepost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven