Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
He die avatar ken ik! Ik wist alleen niet dat jij daar bij hoorde.
That's me
quote:Francisca_ schreef op 19 juli 2010 @ 12:04:

Wat eten jullie vanavond?

In de bonus bij de Appie zijn de verse pasta's, dus ik eet tortelinni vanavond.

Arm ventje had vannacht weer een aanval. Hij raakt dan ook echt in paniek. Dus bij de huisarts geweest en hij kon geen infectie zien bij hem. Hij is wel iets zwaarder geworden dus ik heb een belafspraak met de neuroloog woensdag, dan gaat 1 medicijn denk ik iets omhoog.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat vervelend Male
dat is vervelend male, hoop dat de medicatie dan snel een beetje goed afgesteld kan worden en dat Zoon er snel aan went

Ik moet even snel wat opruimen ondertussen, dat probeer ik namelijk al de hele ochtend te doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Trouwens, ik vind de tip met het rompertje echt geniaal.

Ik had gisteren pipetjes anti-vlo gegeven, maar Julius zat er weer aan te likken (hoe krijgt hij het voor elkaar) en werd helemaal hyper. Toen heb ik hem een romper aangedaan van mijn zoontje en kon hij er niet meer bij. Het zag er niet uit.

Ik zal zo even een foto plaatsen
Male vervelend voor je zoontje

Ik had dat dus ook gedaan een romper na een pipetje bij Mystique. Maar ze heeft hem zelf weer uitgetrokken... Geeen idee hoe ze dat voor elkaar krijgt...

Het wordt een trend hier, kat met rompertje
Ja, hij was er zelf ook erg blij mee (not!)

Deze zat ook wel iets te ruim hoor. Maar de enige romper die ik kon vinden was maat 86/92. Ik denk dat maat 74 beter is, die zal wat strakker zitten.
Male

De kat hier is zo boos dat hij het hele weekend het huis al onder zeikt. Net ook. En ik was het zo zat en ben zo boos geworden, dat ik net alleen maar hoefde te kuchen en toen zat hij weer op zolder

Draak.
Male, wat naar voor zoon, hij heeft er nu alweer een paar vrij kort achter elkaar gekregen toch? Hopelijk helpt het als dat ene medicijn wat verhoogd wordt.
Ja ik kon ook niet echt rompertjes meer vinden in huis. Mijne zal ook wel te groot zijn geweest.

Of ik had in de babydoos met eerste rompertje/eerste kleertjes en zo moeten gaan rommelen.

Staat hem goed!
Hahaha Male, wat een foto´s! Vooral die onderste, daar kijkt hij echt van ´huh, moet je nou kijken?!´. Hoewel ´asjemenou´ er ook wel bij past. Prachtig.

Maar voor je zoontje wel weer heel sneu. Juist nu je zo´n positieve uitslag had gehad bij de neuroloog, vorige week.... Wat kan dat dan weer snel veranderen zeg.
En dan naar de nieuwste trend in tetterland: rompertjes . De verontwaardiging en verbazing staat duidelijk op zijn koppie te lezen .

Francis, vervelend dat kat op deze manier wraak neemt . Ik heb net eindelijk de kap weer op de kattenbak gezet omdat Olivier nu kap- en rompervrij rond kan lopen (en hij vindt het erg fijn!) dus dat gaat een hoop troep schelen in de bijkeuken. En om het af te leren nog een plaatje van de trendsetter:

Klets: Olivier werd er ook handig in hoor, dat rompertje uittrekken. Hij kwam een keer "bloot" de kamer binnen lopen, toen lag die romper ergens in de tuin .
Hmm, nu ook eindelijk verder teruggelezen en ik zag dat Bieb ook al vroeg online was, Ratteke geniet van ontbijt met de katten, Slofje naar de DA is met Streepy en Splinter erg genoten heeft van de bbq gisteravond . En Fran, van donkerbordeaux naar roomwit, ja, dat vraagt wel om een paar laagjes .
quote:Splinter02 schreef op 19 juli 2010 @ 13:47:

Maar voor je zoontje wel weer heel sneu. Juist nu je zo´n positieve uitslag had gehad bij de neuroloog, vorige week.... Wat kan dat dan weer snel veranderen zeg.ja maar hij heeft dat altijd al gehad, dat als hij ziek of ziekig is, dat het dan door de medicatie heenbreekt, dat is op zich wel normaal. Misschien omdat de EEG veel rustiger is, dat de pieken veel zwaarder zijn als hij echt een aanval heeft. Ik zal dat eens vragen woensdag. Maar medicatie moet sowieso op gewicht worden aangepast, en deze dosering is bedacht toen hij 2 kilo lichter was.
Fran, dan had je je rode muur/deur/whatever eerst met donkergrijs moeten verven en dan pas met wit. Rood en roodachtigen zijn zo klote over te schilderen. Je blijft het er door heen zien. Dat had ik je beter gelijk kunnen vertellen, had je veel werk gescheeld. Alleen toen je het schreef heb ik niet zo goed opgelet. Dus, rode deur? Eerst grijs dan wit. Of andere kleur.

Ik ben al weer thuis, boodschappen zijn gedaan en heb net van een grote bak Boerenjongensijs van Hertog genoten. Medusa en Maculata ook. Wat zal ik Duus vetmesten zeg hahaha, ze is nu beneden dus mag ze van mij met alles mee-eten.

Vanavond eet ik aardappelen met braadworst en óf verse veldspinazie (in de aanbieding bij de Hoogvliet) óf witlof. Ik beslis later wel waar ik het meeste zin in heb.

En ja ja ik heb eindelijk de Mojito coctail gevonden. Ik heb een fles meegenomen en ook nog een fles rode margatitha. Ook zo lekker, dat heb ik echt al in geen eeuwen gehad.

Slofje, hoe is het met de poes afgelopen?

Male, wat akelig weer. Vorige week zag alles er zo goed uit en nu is het weer mis. Niks aan zo. Naar voor het mooie ventje van je.

En je andere ventje... Het rompertje heeft niet helemaal zijn kleur he... Arme J. Maar ja, het moet even.
Mja, volgende keer zal ik grijze grondverf nemen ipv witte.

Nouja, als we oooooit de woonkamer gaan doen, dan weet ik dat iig
ik doe niet mee aan de rompertjes trend. Denk dat ik ze niet eens aan krijg bij mijn katten.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En dat is de reden dat ik houtwerk nooit in een andere kleur dan net-geen-wit zal schilderen. Met je muurkleuren is het veel makkelijker varieren, en eventuele kopers zullen ook niet schrikken van creme kozijnen.

Maar goed. Ik zit hier (zoals gevoeglijk bekend ) met de laatste loden. Loodjes is een te klein woord, haha.

En ik denk ineens: het is allemaal stom, belachelijk en Totaal Niet Goed!! Nou ja, dat is allemaal ongefundeerde angst (hoop ik), maar mijn professor is ook zo ongelooflijk goed in zijn vak, dat ik mijn geneuzel, waar ook nog eens niks spectaculairs uit is gekomen, eigenlijk te min voor hem vindt.

Aarggh.

Nou ja, ik heb nu niet echt de tijd meer om alles opnieuw te doen

Ik wil ook mojito's en margatitas (sic )!!!

Nu! In heel veel liters! Dat ik niet meer aan die sjmipsie hoef te denken!
Berichtje van mij aan de andere kant.
Delphi, hoe herkenbaar....ik denk ook bij alles wat ik schrijf dat dat toch allemaal allang eens is bedacht en opgeschreven (en misschien nog wel beter ook ). Maar het is eigenlijk altijd nog goed gekomen en volgens mij is jouw angst op dit vlak ook volkomen ongegrond...en de praktische kant is natuurlijk ook niet onbelangrijk: overnieuw doen is geen optie . Dus type nog even de blaren op je vingers en laat de hersens nog even flink kraken en binnen no-time zit jij achter een heerlijke

of

(ik zou nu alleen de cola nemen)

of de favoriet van Hemingway

Oh, en ik heb gisteravond nog wel gelezen over de leuke opmerking van zoon Babs () en de drukte in asiels en bij de kattenopvang en de leuke foto's van Babs gezien en gelezen over de ooievaars bij Bieb enzo. Maar ik mocht van mezelf even niet meedoen . En nu ga ik ook even off trouwens!
Bweeeeeh :'( er zat een vlinder binnen en ik zat net te bedenken hoe ik die voorzichtig weer buiten kan krijgen... heeft Fien hem al gevangen.
Goeiemiddag

Malficient, sterkte met J. hoop dat het beter gaat als de medicatie is afgesteld.. En wat is julius toch een mooie kat!

Al die rompers

Mijne wil niet helaas, felroze had hem best goed gestaan denk ik

Vriend is een week naar Polen voor zijn werk, dus hier ook het rijk alleen
Drama queen en ik zijn weer thuis. Ze krijste, gilde, schreeuwde verdomme de hele auto bij mekaar !! Mensen bleven zelfs staan om de auto na te staren, want ik had raampjes open voor wat frisse wind!! Nu loopt ze sinds we terug zijn keihard te miauwen en wil maar niet ophouden! En bij de dierenarts??? GEEN KIK!!!!, helemaal de voorbeeldige dame. Ik hysterisch, vrouwtje??? Hoe kom je er bij!!! GRRGRR

Ze stond naast me op de stoel en probeerde zich ook uit alle macht door de gaatjes in de deur te wringen, voorpootjes er helemaal uit, klats op me bovenbeen, mét nagels. Ook fijn!

DA vind dat ze er goed uitziet voor een nierpatientje. Bekkie oke (vaak onstoken bij nierpatientjes), hartje oke, nieren voelen goed, geen koorts etc. Verkoudheid zit voornamelijk in het koppie (Zij adviseerde mij om 3 keer daags met ene hamer er op te rammen om het er uit te drijven, dit zou eventueel ook kunnen helpen tegen het miauwen! HAHAHAHA)

Ze heeft een onstekingsremmer gekregen en een AB injectie die 2 weken werkt. Dit is makkelijker omdat Streepy uit pillenstress op het bed piest (zoals bekend).

Ook moet ik Otrivin neusdruppels halen en die proberen in het neusje te krijgen. Weet nu al dat dit niet gaat lukken, maar we proberen het gewoon.

Woensdag DA weer bellen. Gaat het niet beter dan moet ze eventueel nog een keer ontstekingsremmer krijgen. Hoop het niet, want dan moet ze weer de auto in!

Zo, ga nu ff de hamer pakken, want ik wordt gek . We zijn nu ruim 2 uur thuis en ze houd niet op met miauwen en drentelen.

Kan zo'n rompertje ook over de kop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven