Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Jups wissik, wis u al dat ik zei dat ik dan wel tapasachtige waren op tafel zet zodat je weg kan, omdat jullie niet te laat terug wilden

Was hier maar een slager

hoe is het met schilderen?

Agos hoe kreeg ze dat nou voor elkaar! Katten zijn echt heel sterk en lenig
Borrie: Finidiar is ook erg goed bij diarree en als ondersteuning bij dieten bij maagdarmkanaalaandoeningen.

Kijk bij: www.diergeneesmiddelen.info onder F (Finidiar)
Goede keus Bor, ik heb er heul veul zin an

Morgen voor dat ik Its haal, de kozijnen nog een keer en woensdag de muren. Dan is het klaar

De piskater kwam naar beneden toen hij vriend hoorde, luid mauwend, alsof hij zich kwam beklagen over dat rotmenschk (ik dus)
Slofje thnx, die pasta krijgt ie al sinds ie hier is idd

Ook heeft ie nu een wit goedje dat kaopectate heet en nog roze pillen.. naast alle speciale dieetmaatregelen

Hij had ook een ontsteking in de dikke darm, daar heeft ie ook drie dagen achter elkaar een prik voor gehad, ik denk ab..naja de 1e prik was sowieso ab, ik ging ervanuit dat die andere 2 hetzelfde waren..

Haha Cis, t is me wat met zo'n vrouwtje

Hoop wel dat die plasproblemen rap stoppen hoor!

Zo naar is dat..
He Fran ik lees het nu ook pas dat je van donkerrood naar licht wilt. Moet idd met grijs

Ik had dit op de muur: Kus

Misschien kan ik de slaapkamer wel kus maken
Ha, dat heb ik ook in de slaapkamer gehad met 1 van mijn vorige samenwoonmannen, in de hoop dat er meer passie in de slaapkamer zou komen

Niet gelukt...

drukdrukdruk hier..

Net gegeten en zooi/puin geruimd en nu staan 2 honden me de hele tijd hoopvol aan te kijken.

Zijn er al 3x uitgeweest vandaag maar de grooote lange wandeling moet nog.(maar mijn eten moet effies zakken)

De wasmasjien is nog steeds ranzig en draait nu weer op 95 graden (vannacht issie er halverwege (?) mee gestopt doordat de stoppen eruit sloegen dus misschien/hopelijk omdat ie niet lang genoeg gedraait heeft....

Borrie,balen van dunne poep.

dat belemmert zo inderdaad zijn groei...moet niet te lang duren hé
quote:Francisca_ schreef op 19 juli 2010 @ 18:32:

Ha, dat heb ik ook in de slaapkamer gehad met 1 van mijn vorige samenwoonmannen, in de hoop dat er meer passie in de slaapkamer zou komen

Niet gelukt...

heb je toen wel neile geukmuziek geprobeerd?

*doet het met MO nog fijn zonder muziek en rode muren,helegaar niet neudig *
Biebelie, fles schoonmaakazijn in het wasmiddelbakje, een vaatdoekje in de trommel en verder leeg, uitgebreid programma op kookwas draaien en als ie klaar is met dat vaatdoekje je rubbers afpoetsen (ook ertussen) Dat helpt vast!

(of had je dat al gedaan?)

Hey ik had ook kus! Maar waar? heb hier volgens mij nog een halve pot, dus ik heb het ergens opgesmeerd maar waar? pff kom er wel achter dat mijn laptop niet helemaal getrouw de kleuren weergeeft.. veel te donker!

Ja hij moet wel gaan groeien; zal em weer es ff wegen, issie dol op haha als ie maar in een bakje, potje of mandje mag is het goed, maf dier..

Twee kilo en een paar gram, (15 weken) das super! want een week terug was dat iets van 1700 gram terwijl hij al een keer op 1,85 kilo had gezeten ervoor..
Even een vraagje tussendoor. Ik heb een gigahengst gehad van Julius. Terwijl hij net in de tuin had zitten graven. Het bloedde heel erg, maar nu is alles rustig. Nu zegt mijn zus dat ik tetanus moet halen bij de huisarts. het is geen grote wond, alleen wel wat diep. Alles dicht en rustig. Wat denken jullie?
Stressed is just desserts spelled backwards
Borrie, maten bench: 80 x 55 en 65 hoog. Dus niet heel groot, maar voor kooirust was het oke. Mevrouw Mini zat er zelfs bij in. Ze zaten er geen 24 uur in, 's nachts mocht Kobus eruit. Ingeklapt neemt het niet veel ruimte in beslag, kan zo onder je bed ofzo.

Als vervoer kun je hem ook in je auto zetten (neergeklapte achterbank?) en het konijn er later in zetten, anders wordt het echt te zwaar tillen met een Vlaam.

Bench is trouwens door mij ook gebruikt als tijdelijk kip met kuiken huis:

heb zo'n grappig verhaal over 1 van mijn katten.

hij is een halve hond, en apporteerd zo ongeveer alles

wat een kat mee kan slepen.

ik woon in een rijtjeshuis, op zolder heb ik nog een balkon, met ruimte erachter die langs alle huizen loopt (ben ik duidelijk?)

daar staan in de zomer nog wel is deuren open.

nu had ik de deur laatst open staan.

ik en vriend zitten op de bank tv te kijken als katlief ineens de huiskamer binnen komt zo'n groot beessie in zijn waffeltje.

vriend en ik lagen helemaal dubbel om vervolgens katlief een preek te geven.

mijn vriend is dat ding later terug gaan brengen.

de bewoonster zag er gelukkig de humor van in en moest erg lachen

tijdje terug heeft ie uit een ander huis een potje visvoer gejat

waarschijnlijk d8 ie: als ik niet bij de vissies kan sleep ik het voer maar mee.... die mevrouw zag daar niet de humor van in, mjah...

voor mijn kat moet ik maar es de psychiater in gaan schakelen geloof ik....
Ik dacht dat dat alleen van bijtwonden was Male

Ik heb een fikse krabbel van Blanche gehad (nu een litteken) en ik heb geen prik gehaald hoor...
quote:biebelie schreef op 19 juli 2010 @ 18:38:

[...]

heb je toen wel neile geukmuziek geprobeerd?

*doet het met MO nog fijn zonder muziek en rode muren,helegaar niet neudig *

Ooooh, kut, nee...

Nouja, deze, waar ik nu mee samen woon, is veul leuker en beterder enzo

Bor, wat goed! Dikke 2 kilo al
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 18:51:

Even een vraagje tussendoor. Ik heb een gigahengst gehad van Julius. Terwijl hij net in de tuin had zitten graven. Het bloedde heel erg, maar nu is alles rustig. Nu zegt mijn zus dat ik tetanus moet halen bij de huisarts. het is geen grote wond, alleen wel wat diep. Alles dicht en rustig. Wat denken jullie?Als je de afgelopen 15 jaar geen tetanusinjectie hebt gehad, dan zeker langs de huisarts. Geen risico bij nemen.
http://www.rivm.nl/rvp/overzicht_ziekten/tetanus/

Denk niet dat het nodig is, maar google ff op tetanus

of wat Francisca zegt, HA bellen kan geen kwaad
http://www.sante.nl/medis ... e...een-tetanusprik-nodig?

Hier staat weer van wel...
Ik heb 12 jaar geleden nog DTP gehad voor een ver weg vakantie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Missphoebe
ik heb DTP gehad vanwege werk in asiel, gewoon voor de zekerheid
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 18:59:

Ik heb 12 jaar geleden nog DTP gehad voor een ver weg vakantie.Dan lijkt het me niet noodzakelijk. Tenzij de wond gaat lopen klieren natuurlijk.
Ja, ik wou het net zeggen Slof. Jij hebt m vast al. Its ook

Maar ik dacht echt dat ik ergens gelezen had dat het voor krabwonden niet nodig is...
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 18:59:

Ik heb 12 jaar geleden nog DTP gehad voor een ver weg vakantie.Nou, dan is het toch goed. Werkt 15 jaar!
Maleficient, dat vind ik moeilijk adviseren, weet je wanneer je laatste was? Anders voor de zekerheid maar even eentje halen kan je er weer heel wat jaren tegen... de kans op tetanus is klein, maar tetanus is wel echt iets wat je niet wil krijgen..

Ik zou wel even bellen naar de HAP of zoiets ook morgenochtend mag of dat je daar meteen mee langs moet komen.

Super slofje!! ik heb het opgeschreven! Ik heb hier een kasje wat ik altijd als reservehok gebruik ook voor kuikens haha ik zal es ff een foto zoeken

Ik had een bench gevonden van 76 òf van 92; zit er precies tussenin, haha lekker handig...

De dierenarts is mijn buurman dus bij ziekte hoef ik niet ver...

En ik kan altijd iets met een panelenrennetje knutselen nog voor extra ruimte... bedankt! Dat inklapbare vind ik wel een voordeel ook..

Whahahaha missphoebee, ik heb ooit een kat gehad die met belegde verse bruine kaasboterhammen thuis kwam... oei..

Was er hier niet iemand op het forum wiens kat aan was komen zetten met een soort zweepje met veertjes?
Ik tik te veel en te langzaam

12 jaar geleden.. als ik mezelf was zou ik dan niet gaan, maar ja vind dat altijd zo moeilijk om bij iemand anders te beoordelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven