Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Oh en Biebs: ik ga geen echte opleiding doen maar net als Babs een schrijfcursus volgen, alleen niet via LOI maar via NTI (want de LOI site lag plat ) Ik begin half augustus.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zit Oprah te kijken. Twilight. Nu vind ik de boeken super leuk om te lezen, de films wel aardig, maar djiesz, die Amerikanen zijn écht over de top he? Wat een gekte...
Begint hier te druppelen. Bedoel niet mijn zweet van me kop af, maar buiten haha
Oja Fran? *zet tv aan*
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 15:56:

Ik zit Oprah te kijken. Twilight. Nu vind ik de boeken super leuk om te lezen, de films wel aardig, maar djiesz, die Amerikanen zijn écht over de top he? Wat een gekte...Inderdaad, altijd zo gillen en krijsen. Heb ooit een aflevering gezien waarin er cadeautjes werden weggegeven. Dan valt je de bek open, wat een hysterie zeg
oh te laat
zal de volgende keer eerder melding doen
quote:Olijfje_ schreef op 21 juli 2010 @ 15:39:

Oftewel: 20 cent per sigaret of 6 cent per sigaret.*breekt ff in*

Als je nou helemaal stopt met roken, bespaar je nog meer!

*is weer weg*
Voor de functie waar ik nu voor uitgenodigd ben moet ik ook een rijbewijs hebben. *tralalalala* Zou dat nu heel erg zijn dat ik dat niet heb?

Ik wil mijn rijbewijs best halen, maar dan heb ik toch geen geld voor een auto...
http://www.stivoro.nl/Voo ... n/Hoe_stopt_u_/index.aspx

Olijf, mocht je trouwens willen roken tijdens een sollicitatiegesprek dan zou ik bij cdl gaan werken
Krijgen we nu een slap aftreksel van hell's kitchen??!?
quote:Xander68 schreef op 21 juli 2010 @ 16:04:

[...]

*breekt ff in*

Als je nou helemaal stopt met roken, bespaar je nog meer!

*is weer weg*

Haaaai Xan
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 16:05:

Voor de functie waar ik nu voor uitgenodigd ben moet ik ook een rijbewijs hebben. *tralalalala* Zou dat nu heel erg zijn dat ik dat niet heb?

Ik wil mijn rijbewijs best halen, maar dan heb ik toch geen geld voor een auto...Maar als je nou een auto krijgt?
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 16:09:

Krijgen we nu een slap aftreksel van hell's kitchen??!?Dis wel grappig.... 'wel' grappig
Remi!
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 16:16:

[...]

Haaaai Xan Háááááái!
goed plan Olijf van die sigaretten maken.

En leuk,je schrijfcursus.

Met mijn eigen poezels was het gelukkig oke.

Zwart Monster heb ik niet gezien maar Ies en Bieb wel.

Tuindeuren open en voerbak zowaar gevuld.

Voel me wel een beetje schuldig naar hen toe maar als we straks verhuisd zijn maak ik dat weer helemaal goed met ze

zo lief trouwens....vorige week is er een baby geboren in eikels vriendenkring en net thuis lag er een apart aan mij geadresseerd geboortekaartje.

Eikel had er zelf ook een gekregen zag ik.

Ik had ergens verwacht geen kaartje te krijgen of daat ze toch aan ons beiden samen een kaart zouden sturen.

Zal een mooie terugsturen.
Een auto heb ik alleen maar bij functies gezien bij een incassobureau. Ik solliciteer gewoon op de verkeerde dingen.
Xan,hoe is het met Berwtje?

En zn mama en papa...zijn die al gewend aan het nieuwe leven?
Oh Bieb dat is leuk dat je een eigen kaartje hebt gekregen. Ik vind dat ook lastig bij een tweeling die op hetzelfde adres woont.
Daar hebben eikelvrienden goed over nagedacht Bieb. Heel netjes van ze

Maar Klets, dat kan je toch aangeven vóór dat je het gesprek in gaat? Als het heel belangrijk is, dan melden ze dat wel
Hoe gaat het met de borstvoeding? Hoe ziet de poep eruit? Komt hij goed aan? Moest hij nog bijgevoed worden? Hoe gaan de nachten? Heeft hij krampjes?

Dit soort dingen Bieb?
Nou ja volgens mij heb ik die vacature ergens gevonden met de bedrijfsnaam erbij... op de vacaturesite stond er wel rijbewijs vereist bij en op de site van het bedrijf zelf niet *gaat even checken*

Ik wil geen reclames zien van proefdiervrij :(
mwoa.... Zoiets Klets

poepkleur vind ik niet zo boeiend.

Meer bv Kan hij al fietsen? Spreekt hij al met 2 woorden,gebruikt hij mes en vork enz...
quote:biebelie schreef op 21 juli 2010 @ 16:20:

Xan,hoe is het met Berwtje?

En zn mama en papa...zijn die al gewend aan het nieuwe leven?

Ha Bieb!,

Alles goed met Berwtje! (officiële forumnaam is Doperwtje, maar dit terzijde.. ) Het is een leuk kereltje

Z'n papa en mama zijn al aardig gewend aan het nieuwe leven dacht ik zo... (maar papa doet wel een moord voor een rustig nachtje van 9 uur slaap achter elkaar )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven