Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

woensdag 21 juli 2010 om 15:58
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 15:56:
Ik zit Oprah te kijken. Twilight. Nu vind ik de boeken super leuk om te lezen, de films wel aardig, maar djiesz, die Amerikanen zijn écht over de top he? Wat een gekte...Inderdaad, altijd zo gillen en krijsen. Heb ooit een aflevering gezien waarin er cadeautjes werden weggegeven. Dan valt je de bek open, wat een hysterie zeg
Ik zit Oprah te kijken. Twilight. Nu vind ik de boeken super leuk om te lezen, de films wel aardig, maar djiesz, die Amerikanen zijn écht over de top he? Wat een gekte...Inderdaad, altijd zo gillen en krijsen. Heb ooit een aflevering gezien waarin er cadeautjes werden weggegeven. Dan valt je de bek open, wat een hysterie zeg

woensdag 21 juli 2010 om 16:07
http://www.stivoro.nl/Voo ... n/Hoe_stopt_u_/index.aspx
Olijf, mocht je trouwens willen roken tijdens een sollicitatiegesprek dan zou ik bij cdl gaan werken
Olijf, mocht je trouwens willen roken tijdens een sollicitatiegesprek dan zou ik bij cdl gaan werken
woensdag 21 juli 2010 om 16:16
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 16:05:
Voor de functie waar ik nu voor uitgenodigd ben moet ik ook een rijbewijs hebben. *tralalalala* Zou dat nu heel erg zijn dat ik dat niet heb?
Ik wil mijn rijbewijs best halen, maar dan heb ik toch geen geld voor een auto...Maar als je nou een auto krijgt?
Voor de functie waar ik nu voor uitgenodigd ben moet ik ook een rijbewijs hebben. *tralalalala* Zou dat nu heel erg zijn dat ik dat niet heb?
Ik wil mijn rijbewijs best halen, maar dan heb ik toch geen geld voor een auto...Maar als je nou een auto krijgt?

woensdag 21 juli 2010 om 16:18
goed plan Olijf van die sigaretten maken.
En leuk,je schrijfcursus.
Met mijn eigen poezels was het gelukkig oke.
Zwart Monster heb ik niet gezien maar Ies en Bieb wel.
Tuindeuren open en voerbak zowaar gevuld.
Voel me wel een beetje schuldig naar hen toe maar als we straks verhuisd zijn maak ik dat weer helemaal goed met ze
zo lief trouwens....vorige week is er een baby geboren in eikels vriendenkring en net thuis lag er een apart aan mij geadresseerd geboortekaartje.
Eikel had er zelf ook een gekregen zag ik.
Ik had ergens verwacht geen kaartje te krijgen of daat ze toch aan ons beiden samen een kaart zouden sturen.
Zal een mooie terugsturen.
En leuk,je schrijfcursus.
Met mijn eigen poezels was het gelukkig oke.
Zwart Monster heb ik niet gezien maar Ies en Bieb wel.
Tuindeuren open en voerbak zowaar gevuld.
Voel me wel een beetje schuldig naar hen toe maar als we straks verhuisd zijn maak ik dat weer helemaal goed met ze
zo lief trouwens....vorige week is er een baby geboren in eikels vriendenkring en net thuis lag er een apart aan mij geadresseerd geboortekaartje.
Eikel had er zelf ook een gekregen zag ik.
Ik had ergens verwacht geen kaartje te krijgen of daat ze toch aan ons beiden samen een kaart zouden sturen.
Zal een mooie terugsturen.
woensdag 21 juli 2010 om 16:23

woensdag 21 juli 2010 om 16:24
quote:biebelie schreef op 21 juli 2010 @ 16:20:
Xan,hoe is het met Berwtje?
En zn mama en papa...zijn die al gewend aan het nieuwe leven?
Ha Bieb!,
Alles goed met Berwtje! (officiële forumnaam is Doperwtje, maar dit terzijde.. ) Het is een leuk kereltje
Z'n papa en mama zijn al aardig gewend aan het nieuwe leven dacht ik zo... (maar papa doet wel een moord voor een rustig nachtje van 9 uur slaap achter elkaar )
Xan,hoe is het met Berwtje?
En zn mama en papa...zijn die al gewend aan het nieuwe leven?
Ha Bieb!,
Alles goed met Berwtje! (officiële forumnaam is Doperwtje, maar dit terzijde.. ) Het is een leuk kereltje
Z'n papa en mama zijn al aardig gewend aan het nieuwe leven dacht ik zo... (maar papa doet wel een moord voor een rustig nachtje van 9 uur slaap achter elkaar )