Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Hanneke, wat een poppedoppie! Ik kan me voorstellen dat je dat kadootje niet meer weg wilde doen. Lief!

En voor Zoebie, een heel fijne verjaardag!

Dank voor alle steunbetuigingen (nog steeds, ik waardeer jullie doorzettingsvermogen )
Ja he Splinter

Ik had er helemaal overheen gelezen dat Fran het al gezegd had. Ik vind het trouwens wel goed dat ik zo'n zuurpruim had tijdens mijn eerste sollicitatiegesprek... Gesprekken daarna zijn me alleen maar meegevallen. Ik had me goed ingelezen over een paar hele standaard producten in de winkel.

Ik ontbijt ook wel eens bij de Ikea. Moet je heel vroeg zijn want dan is het goedkoper. Hoe hollandsch

Ik heb weer gesolliciteerd vandaag op een functie op mn oude werk. Werkt met bedrijfskleding en aangezien ik al heeel lang geen nieuwe kleding meer heb gekocht vind ik dat nu een meevaller.

Hanneke hij is leuk. Zullen we hem gewoon een forumwerknaam geven dan? Of blijft het poes?
En bespeur ik nou ook een leuk jaren vijftig stoeltje, Hanneke? Of is het perspectief vertekend?

* Sherlock Delphi gaat maar weer gauw achter de booeken *
Oh ik zit net mn junkmail nog even door te lezen en zag nog een reactie op een sollicitatie. Uitnodiging voor gesprek
Go, Klets!
Je spot inderdaad een jaren '50 stoeltje

Werktitel mag natuurlijk áltijd, suggesties?
Werktitel: Poes

(daar zijn er hier meer van, lekker anoniem)

Het is wel echt een droppie hoor....
Klets
Klets, fijn weer een gesprek!!

Ik was nog even in slaap gesnurkt getukt en net weer wakker.

lekker hoor.

Babs,ontbijtje bij Ikea ...best wel zin aan..alleen dan kost dat in de winkel weer hoopies geld ben ik bang.(kan daar nooit weg zonder wat veel te kopen)

En die dromen...denk niet wat ik wil maar waar ik bang voor ben..

in mijn droom is MO ook al wel eens net zo tegen me tekeer gegaan als eikel...nou dat staat echt niet op mijn wensenlijstje

zo even lekker de moestuin in....ik heb verse doperwten ontdekt!

Splinter,lekker als het lukt met het werk!!

En "poes" wat een lekker ding
Wat een schatje Hanneke! Daar raak je toch gelijk verliefd op? en wat fijn dat ze het zo goed doet!

Klets, dank u voor de tarzan-uitleg En succes maar weer met alle sollicitaties!!

Delphi, je bent er bijna, je bent er bijna!!

Bieb, snurkie En qua droom, tja...volgens mij is dit een droom in de categorie 'waar je bang voor bent' ofzo. Dromen zijn soms stomme dingen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
wel raar wakker worden dan hoor...

Dan is ie weer lief terwijl hij in mn droom dan zo rot doet.

Dan moet ik echt even schakelen.

Straks denk ik even naar mijn eigen huis,kijken hoe het met mijn eigen poezels is en even lekker knuffelen.

Is het bij jullie ook alweer zo benauwd warm?
Hi tetters, ik wals even binnen zonder bij te hebben gelezen. Graag een beetje stil zijn hoor vandaag...ik kan namelijk beter tetteren tot een uurtje of 2 dan met man samen besluiten om de kant en klare mojito nog even te proberen. Na een gezellige avond met mijn ouders (die rond 12 uur weggingen) stelde ik voor om een glas van dat spul in te schenken, als afzakkertje . Het was nog lekker buiten, we zaten fijn te praten en hij hoefde niet zo heel vroeg op. Ik vond de smaak wel iets weghebben van bitter lemon en dat is één van de weinige frisdranken die ik af en toe wel kan waarderen. Man vond het mwah, maar het dronk toch wel lekker weg. Anderhalf uur later was de fles voor 2/3 leeg en zijn wij lekker in bed gekropen. Alwaar ik met veel tegenzin en na een versnipperde nachtrust toch maar uit ben gekropen. Ik ga mijn egopet zo afzetten, maar dat gaat hopelijk beter met behulp van enige paracetamol . En dan ga ik eens lezen wat hier allemaal geschreven is gisteren en vanochtend
zoeperd praathoofd.
tis nu eerder alcoholhoofd.

Maar Mojito en kant en klare die naar bitterlemon smaakt?

60 ml Havana Club Rum

("Añejo Especial", "3 Años" of "Añejo Blanco");

1/2 Limoen *), in vier partjes gesneden **);

3 takjes Munt;

1-2 theelepels fijne Rietsuiker, wit of bruin;

5 ijsklonten ***);

ijskoud Soda Water (of bruisend mineraalwater);

http://www.bluesmoke-bbq.nl/028longdrinks/mojito.php

Ook lekker trouwens:

Heb ik ook wel eens zelf gemaakt:

Chai-thee recept

Zo klein mogelijk maken:

20 gram kaneelpijpjes

15 gram steranijs

7 gram kardemom

10 gram gember

10 gram kruidnagel (kan eventueel heel gelaten worden)

1 gram zwarte peperkorrels

Bij de klein gemaakte ingrediënten voegen:

20 gram zwarte thee (b.v. Darjeeling, Assam)

Het geheel in pan met 5 liter kokend water laten trekken (ongeveer 30 minuten) en voor het serveren de ingrediënten uitzeven.

Melk naar smaak toevoegen.

Zoetstof (b.v. honing) naar smaak toevoegen.

http://www.bagelsbeans.nl/recepten.shtml
Wat staat er op de kant en klare fles aan ingrediënten?

Trouwens op een ander topic las ik "Of zijn alleen de niet-moslim slachtoffers respect waard?" en "En nee, niet alleen niet-moslims zijn respect waard."

Dit is toch een rare zin, of niet?

Dit zou wat mij betreft een leuk onderwerp zijn voor een werkstuk
Ik heb net even op de fles gekeken Klets, maar de ingredienten staan er niet op. Ja rum en mint. Duh, dat wist ik zo ook wel.

Hier regent het een beetje. Bij jullie dan? Zo heel warm vind ik het gelukkig niet meer.

Poes is weer uit het raam Ze zat buiten toen ik thuis kwam. En ze wilde ook niet naar binnen. Bleef lekker onder de stoel zitten.

Hanneke, je hebt wel een heel mooi poezie gekregen hoor. Wat een schatje, ik ben gek op schildpadjes met of zonder wit. Daar heb ik toch echt een zwak voor. Daarom heb ik er ook 2
HOI ZOEBIE VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Schildpadkatjes zijn vaak ook een beetje lekker maf, net als rode katers.

Zo, deze Miep Kniep heeft net bij de sigarenboer spullen gekocht om voortaan zelf sigaretten te maken. Met een bus sigarettentabak kan ik 200 sigaretten maken. Ik heb nu dus ook zo'n apparaatje ervoor gekocht (ik krijg nu wel jaren '70 associaties) en ga vanavond aan de knutselarij. Ok, ok, het is natuurlijk beter om te stoppen, dat staat nog steeds voor ooit op de planning maar nu nog niet.
He Babs: weet niet hoe het in Nijmegen is, maar het is hier echt erg warm, broeierig, zweterig, plakkerig, benauwd. Get the picture ?

Maar morgen wordt het schijnbaar echt een stuk minder, dus beter voor je pa.

Ik heb 1 keer de Vierdaagse gelopen, wilde het een keer meemaken. Nou, 1 keer was dus genoeg!

Hanneke: nou heb ik de foto gemist . Wil je hem nog 1 keertje plaatsen?????????
quote:Olijfje_ schreef op 21 juli 2010 @ 15:21:

Schildpadkatjes zijn vaak ook een beetje lekker maf, net als rode katers.

Zo, deze Miep Kniep heeft net bij de sigarenboer spullen gekocht om voortaan zelf sigaretten te maken. Met een bus sigarettentabak kan ik 200 sigaretten maken. Ik heb nu dus ook zo'n apparaatje ervoor gekocht (ik krijg nu wel jaren '70 associaties) en ga vanavond aan de knutselarij. Ok, ok, het is natuurlijk beter om te stoppen, dat staat nog steeds voor ooit op de planning maar nu nog niet.

Schildpadjes kunnen vaak ook best wel krengerig doen, vind ik, net als lapjes. Echt eigen madam diva willetje!!

Scheelt dat nou veel met een normaal pakje, die tabak?
Hier ook nog steeds erg warm, 30 graden en vies plakkerig!
Het scheelt echt enorm qua prijs Slof! Een pakje Winston blauw (wat ik dus rook) kost ¤3,90 (19 sigaretten). Met een bus tabak van Winston kan ik 200 sigaretten maken. Een bus kost ¤12,45 en een doos met 200 filterhulzen kost ¤1,50. Tel uit je winst dus!
Oftewel: 20 cent per sigaret of 6 cent per sigaret.
Nou, das inderdaad de moeite waard en je hebt er weer een bezigheid bij

Ik ben een echte shag rookster en een pakje Drum kost inmiddels ook al 5,50.
Ik ga hier ruim 50 euro per maand mee besparen en dat heb ik nu gelijk omgezet in een automatische overschrijving naar mijn spaarrekening. 600 euro p/jr extra in the pocket!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven