Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 16 mei 2010 om 13:35
Misschien handig op onze hyves, net als het topic wanneer iemand jarig is om een topic te hebben met woonplaats en evt. een tel.nr als iemand dat wilt, handig voor volgende week als iemand het niet kan vinden, ik wil evt. wel mijn 06 geven, weet alleen niet de weg naar de meet hihihi.
zondag 16 mei 2010 om 15:08
Mijn god, wat is er weer getetterd zeg!! Gezellie en TH ik heb erg gelachen om je DD-anekdote Ik heb die film eigenlijk nog nooit in zijn geheel gezien, ik vind 'm echt vreselijk. Ik hou niet van zulke films, Titanic vond ik ook een ramp (letterlijk )
En leuke verhalen over dates Ik heb ook wel gedate via Internet maar om nou te zeggen dat het een heel groot succes was, neuh. Maar goed, ik heb geen vervelende dingen meegemaakt en wel wat gescharreld met een aantal maar het was nooit een lang leven beschoren.
Mijn arm is een soort van in staking. Als ik bovenarm tegen mijn lichaam aanhoud kan ik mijn onderarm wel bewegen maar meer zit er niet in. Zo lastig ook als je rechtshandig bent Ik ben nu dus veranderd in een soort eenarmige bandiet haha. Gut TH, ik had nog niet eens bedacht dat we over week +1 dag op vakantie gaan dus nu ga zeker morgen de ha bellen!
En leuke verhalen over dates Ik heb ook wel gedate via Internet maar om nou te zeggen dat het een heel groot succes was, neuh. Maar goed, ik heb geen vervelende dingen meegemaakt en wel wat gescharreld met een aantal maar het was nooit een lang leven beschoren.
Mijn arm is een soort van in staking. Als ik bovenarm tegen mijn lichaam aanhoud kan ik mijn onderarm wel bewegen maar meer zit er niet in. Zo lastig ook als je rechtshandig bent Ik ben nu dus veranderd in een soort eenarmige bandiet haha. Gut TH, ik had nog niet eens bedacht dat we over week +1 dag op vakantie gaan dus nu ga zeker morgen de ha bellen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 16 mei 2010 om 15:13
quote:Splinter02 schreef op 16 mei 2010 @ 14:23:
Ah Bieb, niet uitlachen nie!
Volgens mij zit MV nu heel sip te kijken!
Ja heb het boek met patisserie weer dichtgeslagen. Ik ben daar niet goed in, dacht ik ga wat maken voor zondag maar zit nu al te stressen of dat gaat lukken.
Ik ben nu bezig mijn dig. camera te legen voor volgende week. Ik heb toevallig voor een gerecht 200 foto's gemaakt dus die ben ik aan het veiligstellen en dan even testen of het lukt met de filmpjes maken. Krijg mijn vriendin niet te pakken waarvan ik hoop een video camera te kunnen lenen om beelden te maken voor Ann.
Ah Bieb, niet uitlachen nie!
Volgens mij zit MV nu heel sip te kijken!
Ja heb het boek met patisserie weer dichtgeslagen. Ik ben daar niet goed in, dacht ik ga wat maken voor zondag maar zit nu al te stressen of dat gaat lukken.
Ik ben nu bezig mijn dig. camera te legen voor volgende week. Ik heb toevallig voor een gerecht 200 foto's gemaakt dus die ben ik aan het veiligstellen en dan even testen of het lukt met de filmpjes maken. Krijg mijn vriendin niet te pakken waarvan ik hoop een video camera te kunnen lenen om beelden te maken voor Ann.
zondag 16 mei 2010 om 15:18
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2010 @ 15:13:
[...]
Ik ben nu bezig mijn dig. camera te legen voor volgende week. Ik heb toevallig voor een gerecht 200 foto's gemaakt dus die ben ik aan het veiligstellen en dan even testen of het lukt met de filmpjes maken. Krijg mijn vriendin niet te pakken waarvan ik hoop een video camera te kunnen lenen om beelden te maken voor Ann.Ik neem mijn camera ook wel mee MV,daar kan ik ook filmpjes mee maken.
[...]
Ik ben nu bezig mijn dig. camera te legen voor volgende week. Ik heb toevallig voor een gerecht 200 foto's gemaakt dus die ben ik aan het veiligstellen en dan even testen of het lukt met de filmpjes maken. Krijg mijn vriendin niet te pakken waarvan ik hoop een video camera te kunnen lenen om beelden te maken voor Ann.Ik neem mijn camera ook wel mee MV,daar kan ik ook filmpjes mee maken.
zondag 16 mei 2010 om 15:28
Oh en tuinen Plous..
Wij zijn toen we in ons huis kwamen wonen naar "tuinen van Appeltern" geweest (vlakbij Tiel)
daar heb ik foto's genomen van alles wat we ik mooi vond.
Uitgeprint en een moodbord van gemaakt.
Wat geschetst en later samen met de hovenier een strak plan van gemaakt.
Werkte voor mij heel goed..
Maar ik ben nou eenmaal van de knutselarij en de moodborden
www.appeltern.nl
Wij zijn toen we in ons huis kwamen wonen naar "tuinen van Appeltern" geweest (vlakbij Tiel)
daar heb ik foto's genomen van alles wat we ik mooi vond.
Uitgeprint en een moodbord van gemaakt.
Wat geschetst en later samen met de hovenier een strak plan van gemaakt.
Werkte voor mij heel goed..
Maar ik ben nou eenmaal van de knutselarij en de moodborden
www.appeltern.nl
zondag 16 mei 2010 om 15:38
zondag 16 mei 2010 om 15:47
Op mijn hyves heb ik geen link staan dat ik bij de Tetterhyves kan komen. Hoe doe ik dat? Mijn link is steeds weg, ik kan nu weer er niet op komen. Ja een oude mail opvissen bij hotmail, dat zal ik ook doen, maar ik zou zo graag gewoon erin willen komen. En het gekke is, ik heb nog 2 groepen die afgeschermd zijn, hoe die erop zijn gekomen weet ik niet, die stonden er gewoon opeens, maar de Tetters niet.
Hellup hihi.
Hellup hihi.