tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Is het triest dat ik me nu al zit te verlekkeren aan een pizza die ik wil bestellen?

En dat ik dan ook gelijk B&J erbij wil?

Ja... dat is triest.... Ik heb nog een restje macaroni van gister en vienetta in de vriezert.

Haai Rat, fijn dat je lekker wat uurtjes nog hebt kunnen slapen.
Viennetta? Staat dat al in de vriezer sinds 1983?

Hee Rat, fijn dat je zo lang hebt geslapen. Enne nog even over dat groenteboeket, dat lijkt me juist prachtig. En heel toepasselijk blijkbaar.
Tonks, ik geloof meteen dat als bepaalde scheldwoorden dagelijks -tig keer over je hoofd scheren, je er minder warm of koud van wordt en ze ook makkelijker uit je eigen mond rollen.

Maar wat Panta zegt, dat zo lang de officiële benaming (en dan dondert 't me niet waar het precies om gaat, voor mijn part om kruiskopschroevendraaiers) als scheldwoord gebruikt wordt het met de emancipatie een stuk moeilijker wordt, daar kan ik me ook helemaal in vinden.

Ratteke, ik denk dat Fran dat verwenpakket best wil delen met ons hoor

Ik ga zo iig even wat happen, opfrissen en dan het huishouden aanvallen. Kind komt rond 6-en thuis en morgen eerste schooldag dus z'n goeie goed moet wel klaarliggen
Wat mis ik over viennetta?

Ik heb gisteren nog even zitten googlen op kattenplaatjes voor een tatoeage.

Oooit
Het Viva forum is papaja.
Vienetta is onwijs hip! Hoor!

Natuuuuuurlijk wil ik delen met lullie
Die zijn mooi Tonk

Die van Cat vind ik ook zo gaaf

Ik wilde ooit een hele grote... zal eens kijken of ik hem kan vinden
Nou ja, zoiets

Ja over dat schelden, als je echt wil dan kun je de liefste woorden nog als zoutzuurtjes laten klinken.
Da's waar Tonks Een vriend van me van vroegah kon iemand met de meest lieve woordjes compleet de grond in boren... Altijd lachen met uitgaan, als er een zatlap moeilijk liep te doen. Dan ging die vriend helemaal los, en dan zag je die zatlap eerst verbaasd, dan blij, dan compleet verward en tegen de tijd dat 'ie woest werd hadden wij al lang de kuierlatten genomen
Hehe, iemand netjes voor rotte vis uitmaken

Ik zou wel een tattoo willen waar iets in zit van mijn overleden man, zonder dat het voor anderen duidelijk is zegmaar.

Vlindertje vind ik een beetje cliché

Suggesties zijn welkom
Ik ben bang dat ik niet erg subtiel ben op dat gebied. Ik kwam gisteren deze tegen en ik vond m erg leuk.

Goedemiddag

Ik heb vakantie, VAKANTIE wooooohoooooo

en dus speel ik stomme spelletjes op de Wii met Itsman en doe ik gewoon even helemaal niets

Nymph, niet dat liedje, ik was het vergeten naar maanden. Het was ook het favoriete liedje van mijn neefjes

Er komen mooie tattoo's voorbij. Als ik er een neem wil ik hem op mijn linkerzij. Maar ik moet nog steeds een mooie tribal vinden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tonks, is niet echt subtiel, maar vind hem gaaf.

Dit vind ik ook gaaf

vakantieganger!
Tonks, die is wel heel gaaf hoor. Mooi plaatje. Ook erg cool voor een tattoo.
Heerlijk Its, geniet er van. Eindelijk niks doen. Lekker uitslapen, luieren, beetje huishouden. Je ging niet weg toch?
Frans, wat is er eigenlijk met je man gebeurd? Is hij begraven of gecremeerd? En als hij gecremeerd is, wat is er met zijn as gebeurd? En begraven, waar? Hield hij van een bepaalde bloem of plant? Een dier? Bij wat voor voorwerpen moet je meteen aan hem denken of bij welke plaatsen.

Hoef je (hier) allemaal geen antwoord op te geven hoor maar

ik zie heel veel mogelijkheden om iets symbool te laten staan.
Its Jaaaaaaaa vakantieeee
*poef*
Of iets met de betekenis van zijn naam, Cis? Of hadden jullie samen een herinnering, een plek of muziek of zoiets, waar je wat mee kan?

Vroeger vond ik tatoeages heel stom, nu iets minder stom Komt misschien ook omdat ik ouder ben geworden, en mijn omgeving ook. Toen ik het zo stom vond was ik zelf net puber-af en de mensen in mijn omgeving die een tatoeage lieten zetten ook. En meestal deden ze dat uit puberale overwegingen. En waren trots als hun moeder geschokt was...

Ik zou het zelf om allerlei redenen niet willen, maar vind het soms wel heel mooi staan bij anderen. Vooral de meer persoonlijke ontwerpen.
Muziek! Mask of Zorro

Zal ik de Z van Zorro doen?

Oh, crosspost, Francis.

Ik neem aan dat het heel plotseling was? Verschrikkelijk.

Vlinders heb je ook in soorten en maten. Mooie nachtvlinder misschien?
Die Z van zorro moet je niet tatoeeren, maar brandmerken
tetters.

Ik zal eerst maar eens beloven dat ik nooit meer post met een biertje op . Het is dus wel aangepast nu, maar ohohoh wat stom van yours truly . En dat net in de tijd dat de hele privaasie discussie zo oplaait.

Ratteke, ik vind het boeket heel erg mooi klinken, heel toepasselijk en daar gaat het toch om . En een lekkere luie zondag, daar doe ik ook naar hartelust aan mee .

Francis, het troostpakket ziet er lekker uit! Maar zo'n eerste dag is het natuurlijk wel ff doorbijten. Tonks heeft al de nodige suggesties gedaan, ik zou het ook in zoiets zoeken, wij hebben een symbool dat echt voor onze relatie staat.

Vroon (ff testen): fijn he, die nachtelijke verrassingen van je huisdier . Ik kwam vanochtend beneden en trof een gezellige haarbal aan van Olivier. Gisteren hebben we na een week zijn rompertje weer uitgedaan (moest aan omdat laatste plekje van zijn oorlogswond niet dicht ging) en hij heeft zich zo fanatiek zitten wassen dat er dus een haarbaloverload was ontstaan. Jippie.

Panta, ik hou ook niet van homo als scheldwoord, omdat het inderdaad iets zegt over de nog niet volledige emancipatie en omdat we goede vrienden hebben die homo en lesbisch zijn. Het aardige is ook dat andere vrienden daar goed van op de hoogte zijn en ik bij hen ook wel een verandering bespeur, onder andere tav het onderwerp homo's met kinderen.

Its, je hebt lekker vakantie!! En balen van die talentpool trouwens, kan me voorstellen dat je daar nog wel een gesprek over wilt!

Olijf heeft gisteren een leuke dag gehad en Splinter ook (hoe gaat het nu met het oog van je nichtje? Die natuurlijk vroeg om een uithaal, al was dit een beetje pijnlijke plek).

Ik heb in de 25 pagina's van dit topic vast ook weer dingen gemist, maar ik ben dan ook druk aan het studeren op de nieuwe nicks . O ja, we hebben er nog 1 bij nu, onze overzeese tetter die zich daar beter en beter lijkt te vermaken! Leuke verhalen de laatste dagen
Ik vind dit hele mooie vlinders hoor Frans. En gezien je verhaal over die vlinders is het toch prachtig. Soms heb je heel veel aan een cliché.

Ik vind dat je trouwens heel erg trots op jezelf mag zijn. Kijk waar je nu bent. Je bent er nog. Je hebt weer een leven opgebouwd.

Je vlinders vind ik erg mooi. Ik houd heel erg van die kriebel priegelachtige dingen. Lange staarten, dertigduizend takjes.

die boom is gaaf gedaan

Cis, kun je niet een vlinder maar dan meer naar de tribal kant.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Francis, ik lees nu jouw zeer persoonlijke post. Wat vind ik het toch heftig om te lezen, niet alleen dat je zo jong al je man bent verloren maar nu ook nog hoe. Ik zie er wel aanknopingspunten voor een tatoeage tussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven