tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Zo, bijgelezen.

Olifantje, leuk dat je er weer bij bent! Je begint steeds meer in je element te raken met al het kokkerellen geloof ik? Klinkt hartstikke lekker en leuk wat je allemaal beschrijft iedere keer!!

Ratteke ook al bonje met de beessies.... I hear ya sistah!!!

Tonks, dat met die supersoaker werkt ook alleen maar als de kat bang is van water Die van mij begint iig steeds meer haar Maine Coon roots te ontdekken en is van 'n beetje water totaaaal niet meer onder de indruk.

Splint, je kunt mekaars productiedieren niet voeren volgens mij. Alleen de hond.

Oh... sorry Panta, zal je de volgende keer weer eerst waarschuwen Maar dat Kevin boek is dus wel wat? Ik laat 't nog eventjes voor wat 't is, eerst dat andere boek wat ik besteld heb eens doorworstelen. Kijken hoe 't met m'n leesengels gesteld is.
Fijn van de hond Veer

Ik heb naast mij liggen: 'Passies van het brein, Waarom zondigen zo verleidelijk is'

Lekker educatief. Vanavond in beginnen denk ik.

Ben beetje afwezig, meld me vanavond wel weer als vriend de hort op is
Hmz... klinkt als een boek voor mij Fran. Ik ga gelijk even bollen
Als ik hem heb gelezen laat ik je weten of het zinvol is
Dan wacht ik jouw recensie nog eventjes af. Heb 'm iig wel vast op m'n verlanglijstje bij bol gezet, dan kom ik 'm ooit wel weer eens tegen.
Kom ik nu hier uithuilen.

Hij is weg... tot volgende week maandag
Och lief Franske, dat is niet leuk nee. Ongezellig hoor.

Heb je wel wat leuke dingen gepland staan? Met vriendinnen of familie?
Alleen dinsdag komt er een vriendin langs.

Vind het niet erg om alleen thuis te zijn hoor, maar ben zo rete slecht met afscheid nemen en ik weet dat ik in bed ga janken.

Nouja, ik kan nu wel tv kijken met de katten op bed en de laptop meenemen *jullie meenemen naar bed dus * Ik zie wel voordelen zeg maar
Hehe, weet eindelijk weer wie wie is. Kan ik zo rustig nalezen. Snapte echt niet wie het allemaal waren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Aaaahhh... Franneke toch...

Beetje troostvoer voor je, om de eerste uren mee door te komen:

Gezond, vers en lekker sapje naar keuze:

Beetje humor om te lachen en nog caffeïne ook nog:

En voor later:

Maar niet alles door elkaar drinken he?
Oooooh! Jaaaa Veer! Dat willik!

En dan over anderehalve week ga ik wel weer uithuilen bij Leo haar topic over verstandig eten
*veegt tranen weer weg*\

Fijn dat jullie er zijn

Deze was ik nog vergeten:

Ben ik nou de enige die zich stoort aan het gebruik van homo als scheldwoord? Werner heeft het in zijn laatste blog gebruikt, en ik vind het echt niet kunnen. Ja, ik weet dat de halve bevolking het normaal vindt, maar ik niet.

Lullige danspasjes als een homo. Moet je eens zeggen dat je je zo lui als een neger voelt. Dat kan toch ook niet? En geheel terecht!

Bullshit vind je ook al geen net scheldwoord las ik

Ik zal zijn blog eens lezen
Vroon (vink leuker dan Veer ), wil jij in de eerste img-tag van die tapas zetten: img=450 ?

Want mijn comp raakt van de leg omdat het plaatje zo groot is....
quote:Francisca_ schreef op 15 augustus 2010 @ 15:30:

Bullshit vind je ook al geen net scheldwoord las ik

Ik zal zijn blog eens lezenNobody tells me I talk bullshit. En het was geen eens bullshit wat ik zei. Vond ik een rare reactie
Schuift gezellig aan bij de bonbons, de sapjes, de koffie en alle andere dingen. Mjam.

Frans hij komt weer terug
Het Viva forum is papaja.
Ben het helemaal met je eens Panta!

Ik heb gisteren voor het eerst in 'n posting hier het woord eikel gebruikt om TO duidelijk te maken wat ik van 'm vond, en zelfs dáár moest ik heel lang over na denken of ik 't wel kon maken...

Als zoon het woord homo bezigt op een andere manier dan een man die van mannen houdt ipv vrouwen, dan krijgt 'ie de "iedereen is gelijk en moet lekker zelf weten wat 'ie doet en je mag dat niet als scheldwoord gebruiken"preek van me. Maar daar schijn ik ook al vrij ouderwets in te zijn als ik de reacties op het schoolplein beluister...
Ik lees die stomme blogjes eigenlijk nooit. Mis er niks aan.

Maar ik zie nu een Werner voor me die bij een homosekspaaltje staat te roepen om een homo. Kan hij ook eens...
quote:pantalaimon schreef op 15 augustus 2010 @ 15:30:

Vroon (vink leuker dan Veer ), wil jij in de eerste img-tag van die tapas zetten: img=450 ?

Want mijn comp raakt van de leg omdat het plaatje zo groot is....Done
I know Tonks. Tis ook alweer klaar. Meer dat ik hem gewoon mis

Ik vind het in die context niet zo schokkend, Homo... Maarja, ik heb dan ook bijna 2 jaar in 1 van de slechtste wijken van DH gewoond, waar je dagelijks voor ziektes en dames van lichte zeden wordt uitgekafferd.
Mag ik nog meepraten hier?

Ik kom uit een ontzettende achterbuurt en homo is volgens mij nog het netste woord wat er bedacht wordt.

Ik moet nog steeds lachen om dat topic over mijn oude buurt hier op viva. Als ik zou twitteren zou ik bij dat topic een knopje gebruiken.
Nou ja, zo lang homo een geaccepteerd scheldwoord is, zal het met de homo-emancipatie ook niet goed komen, ben ik bang.

Maar goed, wellicht ben ik vandaag wat zwaar op de hand. Ben blij dat Vroon-zoon in elk geval het goede voorbeeld krijgt
Goedemorgen, ik ben weer in het land der levenden. Ik ben er vanmiddag heel even uit geweest om te eten en een kopje koffie. Daarna lekker weer naar bed en ik ben er nu net uit. Ik kan zo nog verder slapen als mn rug niet zo zeer deed. Lekker luie zondag.

K. is naar het huis van zijn vader, dochter is de hort op, hangjongere spelen. Zoon en vriendin zijn thuis, hebben zich heerlijk rustig gehouden en gaan zo de hond uitlaten.

Fran, niks aan he met je vent van huis. Gelukkig is het maar een weekje, zo voorbij.

MV, was je nog achter dat ene aan gegaan?

Vroontje, ik wil ook wel zo'n verwenpakket. lekker zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven