tetterettes tetteren augustus uit

maandag 16 augustus 2010 om 23:55
Ik kom even snel een knuffel geven aan Ratteke, want het is zeker een hele heftige tijd zo
IRL: ja, vanavond eten met zwager/schoonzus, wederom aan het strand, wel een andere tent. Zaten lekker buiten totdat er damp van zee kwam en het meteen fris werd, rest van de avond binnen gezeten...en een flink end gefietst ook nog.
Zo lekker naar bed en morgen klets ik verder bij! Lees: ga ik ook verder eens reageren!
IRL: ja, vanavond eten met zwager/schoonzus, wederom aan het strand, wel een andere tent. Zaten lekker buiten totdat er damp van zee kwam en het meteen fris werd, rest van de avond binnen gezeten...en een flink end gefietst ook nog.
Zo lekker naar bed en morgen klets ik verder bij! Lees: ga ik ook verder eens reageren!
maandag 16 augustus 2010 om 23:56
Ratje, allereerst een hele dikke voor deze moeilijke dagen. En graag gedaan voor het kaartje! Wat een tijd nu hè, pfff, valt niet mee. Volgens mij wordt het donderdag wel goed weer, dat is wel zo fijn met zo'n verdrietige begrafenis. En hou op, schei uit over Dela. Mijn oma zat daar ook bij en was één grote ramp qua afhandeling. Idd ook flink bijdokken als je wat fatsoenlijks wilde.. Ook heel veel sterkte voor K. uiteraard, houdt 'ie het nog een beetje vol?
Lekker Bieb, suf filmpje kijken met MO. Kan soms ook erg fijn zijn. Jij bent deze week nog vrij hè?
Gvd, ik wilde nog meer reageren maar hoofd wil niet helemaal meewerken vandaag. Beetje bijtanken van zaterdag nog, heb vandaag ook bijna geen bal gedaan, lekker.
Verder merk ik dat ik weer even flink moet inkomen hier door alle nieuwe nicks, voelt voor mij even wat minder vertrouwd, heel maf. Moet even aan alles snuffelen. Komt wel weer goed hoor!
Lekker Bieb, suf filmpje kijken met MO. Kan soms ook erg fijn zijn. Jij bent deze week nog vrij hè?
Gvd, ik wilde nog meer reageren maar hoofd wil niet helemaal meewerken vandaag. Beetje bijtanken van zaterdag nog, heb vandaag ook bijna geen bal gedaan, lekker.
Verder merk ik dat ik weer even flink moet inkomen hier door alle nieuwe nicks, voelt voor mij even wat minder vertrouwd, heel maf. Moet even aan alles snuffelen. Komt wel weer goed hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 17 augustus 2010 om 00:21
Oh Rat, wat een moeilijke tijd moeten jullie door. En ergens is het ook wel fijn om zoveel te moeten regelen, want dan kun je lekker doorhollen in plaats van ergens bij stil te moeten staan. Tenminste, zo heb ik het ervaren toen mijn vader plotseling overleed.
Wel fijn dat K nog een zus heeft, dat is minder alleen. En natuurlijk jou en de kids, dat spreekt vanzelf.
En dan die kleindochter, wat een emoties door elkaar.
Veel sterkte voor allemaal.
Wel fijn dat K nog een zus heeft, dat is minder alleen. En natuurlijk jou en de kids, dat spreekt vanzelf.
En dan die kleindochter, wat een emoties door elkaar.
Veel sterkte voor allemaal.

dinsdag 17 augustus 2010 om 07:52
Kijk je polis eens goed na. En het hangt denk ik ook wel af van wie je contactpersoon is. Toen mijn zwager overleed kwam er een dame met laptop, was er een vraag waar ze het antwoord niet op wist, ff googlen. Andere vraag, ging ze gelijk bellen. Nu moet K er dus zelf bellen met het rouwcentrum of zijn vader er al ligt. En via die dame moest hij te horen krijgen dat zij de aangifte van overlijden doen en dat donderdag de akte klaar ligt. Dat zijn dingen die hoort zo'n man te vertellen. Nu heb ik over de aangifte op de site van de gemeente gekeken en daar heb je echt wel wat voor nodig.
Dela regelt en verzorgt misschien wel alles maar deze man niet.
Dela regelt en verzorgt misschien wel alles maar deze man niet.
dinsdag 17 augustus 2010 om 08:33
Ratteke, wat een gedoe allemaal, als je zoveel zelf moet regelen. Daar heb je toch helemaal geen zin in? Wat naar om te lezen ook dat hij speciaal een pak had voor de bruiloft over 1 maand. Kan me zo voorstellen dat dat voor de kleindochter heel moeilijk is....
Nou ja, nog maar een dikke van mij voor jou.
Nou ja, nog maar een dikke van mij voor jou.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:13
Vraag:
Ramses trekt zich terug. Wel in de woonkamer, maar normaal was hij een stuk plankband, maar nu dus niet. Was al voor vriend vertrok. Nu is het nog extremer en hij is aan de schijterij. Als ik hem aai op zijn plekke, spint hij gewoon. als ik hem weg haal, mee op schoot neem, dan blijft hij even liggen en hobbelt dan gelijk terug naar zijn nieuwe plekkie. Vriend vindt dat ik hem er vandaan moet halen en zorgen dat hij daar niet kan liggen, want hij moet gewoon weer plakband worden. Zelf vind ik dat hij gewoon daar moet kunnen liggen. Kennelijk heeft hij er behoefte aan.
Wat vinden jullie? (Het is dus helemaal niet Ramsesachtig gedrag dit)
Overigens eet hij gewoon, spint bij aandacht en hij is niet uitgedroogd en heeft ook geen koorts)
Ramses trekt zich terug. Wel in de woonkamer, maar normaal was hij een stuk plankband, maar nu dus niet. Was al voor vriend vertrok. Nu is het nog extremer en hij is aan de schijterij. Als ik hem aai op zijn plekke, spint hij gewoon. als ik hem weg haal, mee op schoot neem, dan blijft hij even liggen en hobbelt dan gelijk terug naar zijn nieuwe plekkie. Vriend vindt dat ik hem er vandaan moet halen en zorgen dat hij daar niet kan liggen, want hij moet gewoon weer plakband worden. Zelf vind ik dat hij gewoon daar moet kunnen liggen. Kennelijk heeft hij er behoefte aan.
Wat vinden jullie? (Het is dus helemaal niet Ramsesachtig gedrag dit)
Overigens eet hij gewoon, spint bij aandacht en hij is niet uitgedroogd en heeft ook geen koorts)

dinsdag 17 augustus 2010 om 10:14
Mogguh
ik ook weer wakker..
Dela loopt ook mijn polis (al vanaf kinds af aan)
hoop voor mijn nabestaanden dat ze een wat attenter regelpersoon krijgen.
Kun je niet er voorzichtig wat van zeggen Ratteke ?
..ik werd wakker met een mevrouw sombermans gevoel...ga denk maar weer een poosje aan de valeriaan.
Iig tot mijn onzekere gevoel wat overgewaaid is.
Donderdag weer fijn naar de hapto,er zijn echt dingen (mijn onzekerheid/negatief zelfbeeld/minderwaardigheidscoplex) waar ik nu snoeihard mee aan de slag moet.
ik ook weer wakker..
Dela loopt ook mijn polis (al vanaf kinds af aan)
hoop voor mijn nabestaanden dat ze een wat attenter regelpersoon krijgen.
Kun je niet er voorzichtig wat van zeggen Ratteke ?
..ik werd wakker met een mevrouw sombermans gevoel...ga denk maar weer een poosje aan de valeriaan.
Iig tot mijn onzekere gevoel wat overgewaaid is.
Donderdag weer fijn naar de hapto,er zijn echt dingen (mijn onzekerheid/negatief zelfbeeld/minderwaardigheidscoplex) waar ik nu snoeihard mee aan de slag moet.

dinsdag 17 augustus 2010 om 10:30
Ja? Echt?
Ik vind ze onwijs lekker, of eigenlijk de kruidnootjes, maar die noem ik pepernoten.
Of suikerbeestjes, goddelijk! Maar zoveel suiker... kan ik niet meer tegen. Een halve gaat net. Marsepein, oh jaaaa, of of of, zo een marsepeinrol met chocola... of ehm... borstplaat! Chocoladeletter! Kerstkransjes! Gevuld speculaas!
Is het gek dat ik standaard aankom in zo een periode?
Ik vind ze onwijs lekker, of eigenlijk de kruidnootjes, maar die noem ik pepernoten.
Of suikerbeestjes, goddelijk! Maar zoveel suiker... kan ik niet meer tegen. Een halve gaat net. Marsepein, oh jaaaa, of of of, zo een marsepeinrol met chocola... of ehm... borstplaat! Chocoladeletter! Kerstkransjes! Gevuld speculaas!
Is het gek dat ik standaard aankom in zo een periode?
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:37
Ja, kerstkransjes met spikkels en vulling! Banketletter! Warme choco met slagroom en sterke drank erdoor!
Hmmmm!
Hier ook guur weer. Net boodschappen gedaan.
Bieb, het is goed dat je ziet dat je jezelf tekort doet in je eigen zelfbeeld. Dat is al stap één.
Ik ga misschien als ik weer een baan heb ook naar een hapto. Ik hoor van iedereen zulke goede verhalen, en wat meer contact tussen mijn lijf en mijn geest kan ik wel gebruiken. Ben behoorlijk rationeel, soms te.
En Ramses, tja, ik weet het niet. Als hij verder echt goed eet en drinkt? Dan zou ik het nog even aankijken. Mag je wel overal aanzitten bij hem? Goed stevig op de buik kunnen aaien, bij de bek? Dat je zeker weet dat hij niet ergens pijn heeft.
Hmmmm!
Hier ook guur weer. Net boodschappen gedaan.
Bieb, het is goed dat je ziet dat je jezelf tekort doet in je eigen zelfbeeld. Dat is al stap één.
Ik ga misschien als ik weer een baan heb ook naar een hapto. Ik hoor van iedereen zulke goede verhalen, en wat meer contact tussen mijn lijf en mijn geest kan ik wel gebruiken. Ben behoorlijk rationeel, soms te.
En Ramses, tja, ik weet het niet. Als hij verder echt goed eet en drinkt? Dan zou ik het nog even aankijken. Mag je wel overal aanzitten bij hem? Goed stevig op de buik kunnen aaien, bij de bek? Dat je zeker weet dat hij niet ergens pijn heeft.

dinsdag 17 augustus 2010 om 10:43
mmmm,nu zin aan echt goede speculaas van de banketbakker en yumyum borstplaat en ook aan chocolademelk met rum en gluwein.....
Zou een koude douche hier ook tegen helpen?
Gelukkig heb ik net een nieuwe weegschaal gekocht en die houdt mijn (vr)eetgedrag goed in de gaten
(ik was zowaar weer onder de 80 ...ietsjes maar..... En dat is een goed begin.
Moet toch iig 75 kunnen worden)
Zou een koude douche hier ook tegen helpen?
Gelukkig heb ik net een nieuwe weegschaal gekocht en die houdt mijn (vr)eetgedrag goed in de gaten
(ik was zowaar weer onder de 80 ...ietsjes maar..... En dat is een goed begin.
Moet toch iig 75 kunnen worden)