tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
en Isa pieste dus daarstraks ook zo van zich af tegen de muur aan.

Was niet sproeien maar ze nam wel een stukje muur en plint mee....

...raar dier...
Oh ijs.... dat staat nog in de vriezer. Gaat er nu uit om wat te ontdooien. Lekker. Gisteren ook al zo'n zin in een Magnum Cone.

Nu weet ik ook weer waarom. Moet over een paar dagen ongesteld worden. Gelukkig vond ik nog van die lekkere hazelnootchocolaatjes in de koelkast, je weet wel, Pant, die lekkere van mijn verjaardag.

Helaas wil vriend die ook wel proberen. Toch eens kijken hoe ik mijn 'wil je er ook één' weer fatsoenlijk kan intrekken.

Oh, en in het kader van kan er ook nog wel bij, de boiler in de keuken is stuk. Geen warm water meer en zal hoogstwaarschijnlijk vervangen moeten worden.

In het kader van goed nieuws, de overlijdensverzekering die mijn schoonvader in 1976 heeft afgesloten bestaat nog steeds en daar kunnen we voor 10 jaar de grafrechten voor kopen. Scheelt weer.

En de vader van mijn schoonvader heeft in 1941 ook nog een verzekering afgesloten op het leven van mijn toen 9 jarige schoonvader. En die liep ook nog en gaat ook uitkeren. Niet veel hoor, je kan er net fatsoenlijk van uit eten, maar toch, dat gegeven paard kijk ik niet in de bek.

Hoi allemaal!!

Ik heb ooit ook een plaskater gehad, en dat is heeeeel naar..

Cis

vliegvogeltje, sterkte met poes, en fijn dat het goed gaat met H.!

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-04-2011 22:35
Reden: verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Nymph, mijn twee centen in de korte tijd dat ik je "ken"; Als ik iemand leuk en relaxed over vind komen terwijl ze toch nog vanalles gedaan krijgt (studeren een kind opvoeden, katten opvangen ga zo maar door) Dan ben jij het wel! Vind ik juist enorm stoer en vreselijk knap van je!
Bieb ben je al bij de DA geweest? Want bij plassen schijnt het in 80% van de gevallen iets medisch te zijn. De medicatie die ik heb gekregen kan ook bij plassen helpen.

Ik neem trouwens aan dat je onderstaande tips al wel kendt

Tips voor het minder aantrekkelijk maken:

-Aluminium folie neerleggen (het spettert als ze hierop plassen en dat vinden de meeste katten niet fijn).

-Ander doel geven: bijvoorbeeld een voer of waterbak neerzetten.

-De kattenbak op de plek neerzetten waar geplast wordt.

Schoonmaken van de plasplek:

-Een warm sopje met biotex maken, hiermee het goed schoonmaken

- Daarna spoelen/afnemen met koud water en goed afdrogen

- Daarna inwrijven met alcohol of schoonmaken met citroenhoudend schoonmaakmiddel.

- Goed laten drogen voordat de kat er weer bij mag.

Niet schoonmaken met chloor of ammoniak!!

Tijdens het schoonmaken de kat uit de kamer houden!!

Verder kan het helpen om wat te veranderen met de kattenbak:

- Extra kattenbak erbij op een andere plek

- Andere kattenbakkorrel

- Bak op een andere plek (rustige plek, niet vlak bij voer- of waterbak)

- Eventueel de kap eraf
Ratteke, klinkt heftig zo alles aan het regelen Succes..

Haaaai Doeiiii! Wat een leuke foto's

Its; hoe was je dag???

Kitten H.
Ohhhww Vogel wat is het toch een mooierd!!

Mijn twitter is al kapot..
Ratteke sterkte met al het regelwerk. Wel fijn dat er een verzekering was.
twitter kan niet stuk gaan nie Borrie. Zwengel je msn maar even aan. Op facebook ben ik aan het boeren

En o ja mijn dag was heerlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
wat een mooierd vliegertje
Borrie doe jij aan twitter? Is je telefoon nu kapot of je twitter?? Ik ben echt een digibeet. Zo erg zelfs dat ik nu vriend weg is de tv niet aan krijg. Wij hebben digitale tv ofzo iets met zo'n ontvanger. Nouja krijg het ding in ieder geval niet aan de praat. Durf vriend ook niet te vragen want die snapt er werkelijk niets van dat ik niet kan onthouden hoe dat ding werk. Ach maar ik kan wel mij digitale farm bijhouden
Mooi zo dat je het fijn gehad hebt!

K wilde een foto van mezelf plaatsen en toen ging ie kaput...
Ah Its gaf al antwoord

* onthouden: twitter kan niet kapot gaan *
och vliegerd (dat wordt je nieuwe naam), ik kon/kan dat ook allemaal niet.
o bor, waarschijnlijk is je foto te groot, die moet je eerst verkleinen
Its heeft mij gisteren wegwijs gemaakt in de wondere wereld die twitter heet, k snap het amper maar toen ik een "avatar" wilde nemen stopte ie dr mee

Mijn telefoon doet het gewoon

Ben ook zo handig, ikke
Ha..ha.. gelukkig ben niet de enige.

Het erge is dat ik een ontzettend mooie nieuwe werktelefoon heb. Een soort aaifoon maar dan van HTC. Super hi tech met alle nieuwste snufjes.... maar ik snap er de ballen. Het enige leuke aan de telefoon is dat ik in bed kan forummen. Nouja lezen want reageren vind ik maar niks op dat kleine ding.
quote:vliegvogeltje schreef op 17 augustus 2010 @ 19:33:

Frans plast je kat of sproeit hij echt? Dat schijnt nog al een verschil te zijn. Poes sproeit dus echt. Dus het spuit er van achteren uit zeg maar

Ik denk dat denk dat het anders was geweest als we haar al heel lang hadden. Maar we hebben vanaf het begin aangegeven dat we het gingen proberen.

Ze heeft bij vriendin altijd met andere katten gezeten en hier dus ook. Dat lijkt ook niet het probleem te zijn.

Het is waarschijnlijk wel begonnen als afbakenen van territorium en is nu een gewoonte geworden. En dat is lastig te doorbreken. Een verandering van omgeving zou wel kunnen werken.Hij doet sproeien én plassen. Hij heeft alleen maar een gat aan de achterkant
*fluistert* Its moet mijn sms geluid aanzetten op de aaifoon, en niet 1 keer....
Doeiii, ik heb nog nooit gehoord van German Rex. Heb eens gegoogled en dat zijn wel mooie poezies hoor. Jammer (of niet) dat die van jou niet die mooie krulletjes heeft.

Net Maculata met een permanentje.
ja hahaha, die was wel goed borrie. Gisteren in de auto nog

Vliegerd, wij hebben een supersonische afstandsbediening. Daar staan alle apparaten in. Theoretisch gezien is dat een heel simpel apparaat. Praktisch gezien is het gewoon niets voor mij. Als ik televisie wil kijken of radio moet luisteren zit ik gerust een half uur te prutsen
Ha.. ha.. daar heb je gelijk in Frans maar met sproeien spuit het er echt uit! Met plassen is het meer een straaltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven