tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Ist hier exact zo'n apparaat. En nog erger moet eerst de elektriciteit aan doen met een ander apparaat. Dat is nl energiezuinig... ja right zal best. Ondertussen zit ik hier al twee dagen in stilte te forummen en te tuinieren. Gelukkig is hij morgenavond weer thuis.
Oh, zie nu dat je tips hebt gegeven, die ken ik allemaal al, had gehoopt op iets nieuws.

Kat heeft zelfs in de waterbak van de hond gezeken om zijn territorium af te bakenen. Denk dattie gewoon dominant is
Ha..ha.. die is goed. Arme hond!

Heb je Feliway wel eens uitgeprobeerd? Ik heb hier twee stekkers met vulling liggen. Die werken hier niet maar je mag ze met alle liefde van me hebben. Misschien dat ze bij jou wel helpen. Heb ook Feliway spray mocht je interesse hebben.
Heb ik ook al gehad... Stekker ligt hier nog. 2 Vullingen geprobeerd, merkte er geen kont van
Bieb wat fijn trouwens dat het weer goed is gekomen met de liefde!

PS

Denk je aan je boerderie
Hier ook niet... wel bijna 100 euro armer aan die ongein. Maarja je wil alles proberen hé!
Idd

Hoewel ik hem een week of 3 genadeloos op zijn donder heb gegeven (heterdaad). Ik schrok er zelf van (heb hem geen pijn gedaan hoor) en sindsdien heeft hij niet meer geplast/gesproeid. Ik was er even klaar mee nadat hij over stoelkussens, tegen ons aan , tegen de muur aan, over de krabpaal heen en op de mat had gepist in 2 dagen tijd
Cis, mijn kat had (onder andere) anti-depressiva van de dierenarts? Heb je dat al geprobeerd?
hey vliegvogel

nee met Isa niet naar de DA geweest.

Het gaat al heel lang goed met haar plassen,ze heeft 2 jaar eleden wel blaasontsteking gehad en een kuur daarvoor.

sindsdien zit de hele familie ook op Urinary dieet.

(kwam goed uit na de penisampuatatie van ZM laatst...hij was al aan zijn noodzakelijke voer gewend

Isa begint soms een beetje wazig te doen,hard miauwen snachts en nu had ze heel vast op de bank liggen slapen en daarna even geplast.

Er staan 2 kattebakken in de schuur (schoon zowaar ) ik denk dat ze gewoon ineens heel nodig moest.

Verder is ze lief en gezellig...ik kijk het aan.

En de liefde en goedgekomen.... Eeh dat durf ik nu nog niet zo hardop te zeggen.

Ben daar nog een beetje angstig over,even afwachten hoe het gaat.

Ik hoop dat hij me aankomend weekend heel erg mist als ik met Its op Lowlands aan de mohito's zit
Nee, dat nog niet

Ik ga morgenavond naar de DA voor zijn buikje, die weeeer op ligt en zijn kale schouders inmiddels. Zal het eens tersprake brengen.
en oogsten lukt niet

kan alleen mobiel forummen en hyven maar hyven is mobiel heel lastig..

Kan bijna niets vinden..
quote:Francisca_ schreef op 17 augustus 2010 @ 20:34:

Nee, dat nog niet

Ik ga morgenavond naar de DA voor zijn buikje, die weeeer op ligt en zijn kale schouders inmiddels. Zal het eens tersprake brengen.Doe maar... hier had het wel ietsjes zin had ik het idee.. ook dat kale komt me erg bekend voor helaas.. op het laatst had mijn kat amper haar meer..
Dat kale komt niet daardoor hoor. Dat komt door het rompertje wat over zijn schouders schuurt.
Hier was het een vermoedelijke allergie, stress, likgedrag...
De dierenarts hier had goed ervaringen met stress verminderen medicatie. Je hebt zowel iets ''natuurlijks'' als AD. Helaas hier geen goede resultaten.
Nu eet Minou weer niet... Mutskatten... ze hangen zo aan E...
dat was ik ook al aan het denken. Missen ze vriend niet gewoon ontzettend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Biebele gewoon dag bij dag en lekker genieten. Dan komt het allemaal wel goed!

Enne... wij geven met z'n alle je plantjes netjes water en bestrijden het onkruid. Helaas kunnen we niet voor je oogsten... wel jatten
Het arme kind houdt geen groente over, je oogst staat er mooi bij maar je hebt bijna niks meer. Ik zou eens bij zus achter de computer kruipen. En mag ik dan bloemen aanraden om te planten? Die kan je niet jatten
Ik heb bij Bieb al zoveel gejat, dat het niet meer kan

Zou bach helpen? Die druppels dus, neit die muziek.

VROOOON!
quote:Ratteke schreef op 17 augustus 2010 @ 20:52:

Het arme kind houdt geen groente over, je oogst staat er mooi bij maar je hebt bijna niks meer. Ik zou eens bij zus achter de computer kruipen. En mag ik dan bloemen aanraden om te planten? Die kan je niet jatten Zeg, hou jij je mond eens?
quote:Francisca_ schreef op 17 augustus 2010 @ 20:54:

[...]

Zeg, hou jij je mond eens?

Hoezo???

*knippert onschuldig met ogen*
wanneer is E weer terug ?

Moet ie dan maar niet meer doen,jij slaapt slecht..poezen van slag..
zodra ik lapslet terug heb neem ik wraak bij jullie allemaal en ik spaar niemand dus jat nog maar even nu het nog kan.

Ik heb toch al level 10 en bijna een hond.. (ik neem een hele valse )

deze ene oogst kan ik wel missen.
Bach hebben we hier ook geprobeerd... Werd poes niet happy van kan ik je zeggen. Maar dat kwam vooral omdat ik het in de bek moest spuiten. Door het voer werkte niet want dan at ze het niet op. Arme beest liet het wel braaf toe maar keek me vervolgens een halve dag niet meer aan.

Ik heb ook daarvan nog een een bijna flesje staan dus als je wil geef maar een gil en ik stuur het op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven