tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Ik ga nog 'n rondje boerderie doen en dan ook oortje mapuh zoals dat hier in de familie heet...

Truste allemaal!!

En delphi... niet alles door elkaar drinken he? Komt goed met je nieuwe jurk, echt waar!
Maap lekker, Babs!

Ik open nog een topicje, en ga dan ook onder zeil...
Test test
Goedemogen dames,

Ratteke...gecondoleerd met het verlies van je (schoon)vader..je hebt er niets aan maar ik ben blij voor hem dat het zo snel gegaan is..

En Bieb..begrijp ik nou goed dat jullie as we speak ergens samen in een sleurhut zitten ?

Fijne dag allemaal !!
Goedemorgen!

Olijfje weren van de meet

Neeeee!

Zo een bakje kapsalon... hmmm... nee dank. Maar misschien denk ik daar vanmiddag anders over

Ik ga eens even aan de koffie.
Goeiemorge, ik neem ook nog een bakkie troost. Het is hier eindelijk mooi weer. Gisteren veel te veel regen gehad. Niks aan.

Alleen makkelijk dat ik dan de tuin niet hoef te sproeien.

En een kapsalon? Nee, ik bedank ook voor de eer. Slappe hap, bah. Frietjes moeten lekker knapperig zijn, geen zompig moeras in een bakkie. Dochter is er gek op.

En wodka cranberrysap, dat is toch hartstikke zuur? Dat lijkt me nou ook niet lekker.

Ik ga ff naar de boerderieje, kijken of ik al kan oogsten.
Goed... Ramses loopt nog steeds met rompertjes. Gisteren rompertje uit, laten wassen, want was weer heel. Er boven op gezeten, huid weer schraal, rompertje weer aan. Vanmorgen controleren, weer korsten en nat. Verdomme. Maar zijn schouders zijn ook kaal, hij likt steeds op de naad van de mouwtjes.

Grotere rompertjes? Kap om? Afwisselen?

Oh, en vriend zou maandag weg gaan voor een week, ws gaat hij morgen al. Is ook veel slimmer, anders moet hij maandag om 5u al in de auto zitten. En nu kan hij morgen in de buurt van Limburg met vrienden overnachten en dan maandag gezamenlijk op pad. Dus wel beter voor hem, maar vind het niet leuk

Maar ach, tis maar een weekje...
Goedemorgen

Veronicas, ik ben bang dat je nog een beetje met je rode hakje moet gaan meppen hier. Delphi is ook al vergeten dat je een nieuw jurkje hebt

En kap-sa-lon?!?! Wie verzint zo'n achterlijke naam. Maar klinkt heeeerlijk.

Welke maat romper heb je nu Frans? En is zo'n collar niets voor jouw poezelenbeest.

Best lang he een week weg?

Over welke boeken hebben we het nou eigenlijk van Delphi? Heb iets gemist. En ik loop al maanden te leuren met mijn SookieStackhouse toestanden en niemand heeft interesse... tssss

Dochter zit hier flink te protesteren. Het kan toch niet zo zijn dat zij geen tv mag kijken en ik wel. Ik zapte toevallig langs Die Ludolfs.
Het Viva forum is papaja.
En waar hebben jullie het over gehad op hyves?!?

Verder niet nieuwsgierig hoor
Maat 50/56. Denk dat ik maar voor 62 ga. Maar ja, die pijpjes bij de achterpoten moeten niet dusdanig wijd zijn dat hij zijn snoet er tussen door kan wurmen.

Wat is een collar? Ff zoeken
Oh wacht boeken zijn gevonden en niks beter geschreven dan....
Misschien is dit nog een idee

Mooncollar:

Elizabethan collar:

Comfy Cone

Die arme Elizabethan geval volgens mij klopt dit ding in ieder geval niet.
Vandaag naar het zwembad. Alweer!

Ik vind het zo moeilijk om iets te verzinnen. Mag niet te duur zijn, moet goed te bereiken zijn. Artis kan ik gratis in buiten vakantie en weekenden door universiteit... dus daar ga ik sowieso niet heen in het weekend.
Zo Splinter kom maar op
Zie je de staart trouwens zwaaien Frans van je koe?

Das geen blije poes.
Misschien ook nog een idee Door.

Heb net een vakantieblog aangemaakt
Mogguh...

Zit te wachten tot man klaar is en dan ga ik met 'm naar de huisartsenpost. Heb ze net al gebeld en we kunnen gelijk komen...

Ruim 2 jaar geleden had hij ook zo'n enorm rood en pijnlijk oog als nu. Oogziekenhuis in en weer uit, maanden getobt, naar neuroloog et presto: hersenbloedinkje gehad waardoor nu paroxismale hemicranie (onbekende zusje van clusterhoofdpijn).

En nu.... weer? Hij klaag al een paar dagen over moeilijker uit z'n woorden kunnen komen, meer hoofdpijn, heeft ook meer medicatie genomen, en dat oog werd maar roder en roder en roder. Gisteren leek het beter te gaan, en vanmorgen wordt hij wakker met een bloeddoorlopen oog....

Pffft.... Sorry voor 't vroege zaterdagochtendgesip, maar ik trek 't niet... Ben bang...
Pffff, mijn oude jurk is weg, maar mijn nieuwe jurk is half geleverd... wel mobiel, maar niet gewoon. Snap jij het, snap ik het.

Dan maar even een tijdelijk bloemenjurkje...
Ach lieve veronica, wat een schrik! Ik snap dat je bang bent, maar bewaar dat nou even voor wanneer je iets meer weet. Nu nog geen diagnose stellen hoor, laat dat aan de arts over.

Ik duimduimduim voor jullie!

(en Poef duimt mee )
Klootviooltje??!?! Nou ik hoop dat dit een tijdelijk jurkje is ja

Ik heb eerst ingelogd op de laptop en ik kan niet inloggen op mn mobiel. Jij hebt het zeker andersom gedaan?

Veer: Ik hoop dat het toch mee gaat vallen. Veel sterkte!

Nee Nymph, ik heb eerst 100.000 keer geprobeerd om op de gewone site in te loggen. Maar heb ook nooit activatiemail gehad. En toch lukt het mobiel wel? Dat is raar... Nou ja, heb gemaild hierover, en hoop vandaag nog antwoord te horen.

(voordat iemand deze nick staft als een aanstootgevende )
Veer... hopelijk niks ernstigs wijffie.

Hey klootviooltje heb je een nieuw emailadres? Ik heb nu voor deze Nick een hotmail.nl ipv een .com. Wellicht is dat bij jou ook?
Tja, wel een nieuw mailadres. Maar daar kan ik nu ook niets aan veranderen, want ik kan niet inloggen

Nymph, wat betreft gratis uitjes bij jou in de buurt, al eens aan het draaiorgelmuseum gedacht? Lijkt mij de hel op aarde, maar voor kleine blije meisjes is het wellicht leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven