tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Sorry meiden. Maar liever dat het straks mee valt dan dat jullie je nu al rijk rekenen.

Ik moet wel lachen Tonks, als een kind zo blij met schoonmaakmiddel
Nou dat is zo ongeveer ook de laatste luxe aankoop geweest deze maand. Ik moet écht eens leren bezuinigen anders weet ik straks niet meer waar ik dingen van moet betalen.

*Lieve God, niet dat ik in u geloof, maar mag ik aub een baan met een normaal salaris krijgen? *
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 augustus 2010 @ 17:44:

*Lieve God, niet dat ik in u geloof, maar mag ik aub een baan met een normaal salaris krijgen? * en slofje ook aub??????????????
Of:

Aangeboden:

Goede muizenvanger, komt bij u thuis!! Laat geen restjes achter!!

Kosten: slechts 5 euro per muis.

Speciale aanbieding: 5 muizen voor de prijs van 4!!!

Laten we Pan dan ook maar gelijk meenemen

Jij biedt gewoon je kat te koop aan

Zou je geen oppascentrale kunnen beginnen Slof?
Ja slof, ik zoek nog een oppas voor vier katten, 30 vissen en een bak met garnalen
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 augustus 2010 @ 18:40:

Laten we Pan dan ook maar gelijk meenemen

Jij biedt gewoon je kat te koop aan

Zou je geen oppascentrale kunnen beginnen Slof?

Neeeeeee, ik leen hem gewoon uit tegen een goed uurtarief!! Mijn poezenbeessies wegdoen???? NOOIT. Vreet nog liever zelf droog brood of muizen Mmmmm gestampte muisjes.....

Fran: zou graag komen oppassen of voeren maar volgens mij wonen wij erg ver uit elkaar
Mwah...

Ik heb mijn nichtje al benaderd. Hoop dat zij wil...
Ja, het fijnste is dat je iemand in huis hebt of die 1 of 2 keer per dag langskomt.

Lijkt me best leuk hoor, voor dieren zorgen als mensen op vakantie zijn, ziekenhuisopname etc. Maar om dat nu op te starten is geen optie. Mweeeeeeeh ik wil gewoon een vent die geld binnenbrengt haha en dan ga ik lekker een oppascentrale starten. Met extra service zoals plantjes wateren, post weghalen, vuilcontainers buiten zetten.
zo daar was ik weer. met de eerste twee afleveringen van true blood gekeken. Je moet toch wat in je vakantie. Denk dat ik het wel een goede serie vind
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat katten-dilemmatopic
ik lig lui op de bank...onder een dekentje.

Blegh....eerste werkdag zit er weer op en ik wil een andere baan!!

Ben te sloom om de computer aan te zetten.

itsie,heb je nog spierpijn?
Jaaa True Blood

Ik kijk nu seizoen 3. Seizoen 2 vond ik zelf nogal mwah.

Kattendilemma?

Bieb: ruilen? Jij mijn baan, ik de jouwe
quote:Francisca_ schreef op 24 augustus 2010 @ 19:47:

Dat katten-dilemmatopic tsja.......... meer zeg ik niet. Heb op dit moment het geduld ook niet en zal dan ook niet zo netjes reageren
mwoa...Tonks..

Voor 10 euro bruto? No thanks

maar je kunt altijd bij ons solliciteren he...mensen zat nodig
dubbel....
Daar moet je toch een diploma voor hebben? En dan bedoel ik dus een diploma in tegenovergestelde richting van iets met taal.
ik ben etaleuse......dussss...

Als ze mij hebben aangenomen kan er meer

(assesments en presentatie om binnen te komen en daarna intern,doorbetaalde,full time opleiding)
Klinkt interessant maar ik kan toch echt niets passends vinden op de site.
Crisis hé, net telefoontje van Oliefs vader: ze hebben in Oostenrijk in een tunnel een auto-ongeluk gehad. Gelukkig met hen wel alles redelijk ok, zijn moeder heeft wel een gebroken neus en moet een nachtje in het zkh blijven. Terug in NL moet ze wel nog geopereerd worden aan haar neusschotje. Auto is total loss.

Pfff...we zitten hier nu even flink te bibberen. Zo zie je maar, het kan zo bijna gebeurd zijn. Wat een schrik.
Ik ben mijn eigen bananenschil
oooh bah wat naar.

Gelukkig dat Oliefpapa zelf kon bellen en dat van Oliefmama's neus is shit en pijnlijk maar... Pfffooooe dat had ook anders kunnen aflopen..

...slik....

Die enge rottunnels.

Dikke oemph voor jou en Olief
Och jessis toch... Dikke voor jullie allemaal Olijf!!!
Jeeeeetje Olijf!! Wat kaaa uuuu teeeeee!!!!

inderdaad.

Fijn dat ze verder nog helemaal heel zijn.
Olief was net ff flink in tranen van de schrik. Het zit me helemaal niet lekker dat zijn ouders morgenochtend, als zijn moeder uit het zkh, is toch zelf naar huis willen rijden (vervangend vervoer). We zitten nu even te dimdammen of wij ze op zullen halen.

Eerst maar ff eten, dat geeft misschien goede ideeën. Wat zouden jullie doen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
ligt eraan hoe Oliefpapa zich voelt.

Hij zal vast wel spierpijn enzo krijgen maar als hij geen nekpijn oid heeft/krijgt is het misschien wel goed voor verwerking dat ze weer zelf hun weg vervolgen.

Het zijn volwassen mensen he aanbieden te halen en ze zelf de keuze laten zou ik doen.

Maar snap het heel goed dat Olief dat wil doen,lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven