tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Poffer Zoebie, je valt ook van 't ene in het andere zo...

Fijn dat Siep terug is iig! En sterkte en beterschap voor je jongste!!
Wij zijn net terug uit de polder maar geen onweer hier, nog steeds niet. Het begint wel net te regenen. Buienradar maar eens checken.

Ik wil ook onweer!
Zoebie toch! Siep terug en je kind in het ziekenhuis!?! Wat een emotie-achtbaan zeg. Waar zit het abces en fistel? Buikholte?

He wat een akelig bericht. Ik duim met jullie mee dat alles goed gaat en dat je snel bericht hebt.

Woont je jongste wel bij je in de buurt? Kan je er eventueel nog heen of moet je tot morgen wachten?
fijn dat Siep er weer is Zoebie en veel sterkte en beterschap met zoon!
he Zoebie, je valt ook van het één in het ander zo, verdorie. In ieder geval: fijn dat Siep weer thuis is, is toch een zorg minder en nu maar duimen voor snel goed nieuws wat zoon betreft Abces én fistel? Moet 'ie toch eerder last van gehad hebben lijkt me?
Ja hij had er vrijdag al last van en toen had ik hem al gezegd dat ie naar de dokter moest. Eigenwijze vent. Waar heeft ie het van?
Poffertjes.... had ik twee prachtige posts gedicht over roddelen en zo, wilde ze nog opslaan voor bij m'n schrijfsels, is dat napraattopic verdwenen!! Grmbl....
Jemig Zoeb, wat een schrik om je zoon! Ik hoop dat 'ie gauw weer opknapt. En wat fijn dat Siepje er weer is, helemaal ok verder??
Ik ben mijn eigen bananenschil
napraattopic was vol Veronicas...er is weer een verse geopend

en de volle wordt morgen weer teruggezet als de angels er met een rood potlood en een gummetje doorheen geweest zijn...
Ik trof trouwens de heren hier vanmiddag in deze uiterst comfortabele positie aan
Ik ben mijn eigen bananenschil
tetters, TH meldt zich aan het front...en ik begin met wat ik gisteren ook als laatste gepost heb, sterkte voor Zoeb! Is Siep terug, belandt je kind in het ziekenhuis, wat akelig

En Olijf ook al zo'n naar bericht, voor jou ook een stevige . Ik sluit met qua ophalen meteen aan bij mijn voorgangsters, maar daar was je het zelf gelukkig ook al mee eens .

Ik ben even druk geweest met mezelf deze dagen, proberen uit te vogelen hoe ik mijn studieweken ga indelen, hoe ik mijn andere bachelor toch af kan maken en bedenken wat ik ga doen om ook een beetje geld te verdienen. Ik blijk voor de pabo namelijk heel veel en heel dure boeken te moeten kopen, had ik even iets eerder naar moeten kijken dus. Maar er gloort wel hoop aan de horizon.

Man roept nu "jij zou toch je studiekosten op een rij zetten", hij hoort aan mijn typen vermoedelijk dat ik iets anders aan het doen ben . Dus dat eerst en dan zijn jullie weer aan de beurt . Dat gaat namelijk over de al ingediende aangifte over 2009...en levert mogelijk nog geld op .
Olijf voor die foto: wat een lekkere klefferds!
haha,man kent jou veel te goed praathoofd gelijk betrapt.

En lekker standje ongelukkig Olijf
TH: Hebbie een lijstje van je boeken?

Bieb? MP?

Slim van je man om dat even te roepen

Zei je een beetje geld? Thuiszorg misschien?

Zoeb: Wat fijn dat poezel weer thuis is! Wat rot dat je zoon in het ziekenhuis ligt. Denkt nu aan Ma Flodder uitspraak: 'het blijven toch je kinderen he?'
Het Viva forum is papaja.
Ah, thanx Bieb! Kan ik ze morgen nog eventjes overhevelen, kan 't beter andersom doen voortaan

Geweldig die foto Olijf!!! En die betrapte blik....

Succes met 't op een rijtje zetten TH, rotklussen zijn dat altijd.
MP? (marktplaats? mooie pony? )
oooh je bedoelde bieb: bibliotheek...

Ik dacht dat je mij bedoelde

Bibliotheek? Marktplaats?

Maar waar blijft die foto van je pony nou eigenlijk Biebelientje?
mijn mooie pony kun je op haifs bewonderen
TH: Ik heb nu 3 boeken nodig die samen 100 euro kosten. Gelukkig heeft de uni ze ook in de uitleen staan. Ik ging ze nog even reserveren maar ik kan dat echt niet betalen hoor anders.
Man is inderdaad niet op zijn achterhoofd gevallen .

En die studiekosten was wel een beetje genant: ik bewaar wel keurig alle bonnen en betaal ook bewust alles met pin zodat ik via internetbankieren het een en ander ook terug kan halen. Ging ik vorige week een la opruimen (had plaats nodig voor dvd's want de stapel dreigde om te vallen) kom ik dus al die bonnetje tegen...en de aangifte is uiteraard al lang en breed weg en uitbetaald. Maar goed, dat deel mag man uitzoeken morgen .
de slegte verkoopt ook 2e hands sudieboeken toch?

En bol.com ?
Ghehehe, zo'n administratie voer ik hier ook TH Onze boekhouder dreigde al om MIJ met het oudpapier mee te geven
daarom heb ik de relatie met mijn boekhouder verbroken

(Conard is boekhouder en drukdrukdruk met bonnetjes en stapeltjes en excel lijstjes....)

*zin om de kotssmiley te gebruiken *
Ja maar bol.com heeft zo'n raar systeem met betalen verzendkosten vind ik.

Ik ging even kijken op hyves zie ik als eerste dat mn moeder allemaal foto's van mijn dochter heeft geplaatst die ik nog nooit gezien heb. Nou jaaaaa.

Maar ik heb een beetje hulp nodig Biebs. Waar is je ponyfoto? Ik zie hele groepen mensen met een soort tampon met inbrenghuls op de achtergrond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven