tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Nee, maar je kan wel opnieuw je account aan maken natuurlijk, met het juiste mailadres
Ja, maar ik wil zo graag precies de gebruikersnaam die ik heb bedacht. En die account bestaat nu dus al, weliswaar half, want ik heb ermee gepost via de mobiele site. Ik kan de account dus niet meer opnieuw aanmaken lijkt mij.
Veronicas, dat is zeker ff schrikken zeg. Maar het kan ook een andere reden hebben, ik duim dat het iets anders is .

Klootviooltje, OMG! Das wel een hele gewaagde nieuwe jurk .

Ik moet eens wat eten
Ja maar dan kun je niet meer die gebruikersnaam kiezen. Dan zegt ie 'in gebruik' dat had ik gisteren met Nymphadora. Die had ik naar hotmail.com laten sturen ipv hotmail.nl

Dus mocht er ineens een Nymphadora ronddwarrelen dat is mijn namendief.

Orgelmuseum? Er gaat een vriendin mee zonder kind. Ik zal het haar maar niet aandoen.

Morgen ga ik naar een speeltuin met dochter dus het is wel weer leuk zo.
Het Viva forum is papaja.
Dat had ik dus ook Door. Vandaar dat stomme streepje.

Ik sta nu bekend als de gemeenste buurvrouw van de straat denk ik. Ik zit in de tuin, met iPad, staat er opeens een kind in de tuin. Dus eruit gebonjourd. En nu hhor ik haar tegen alle kindjes "je mag daar niet komen hoor!"

Ben benieuwd of de moeder nog langs komt. Twas niet het leukste kind zegmaar, en moeder komt wel vaker zeiken als iemand lelijk doet tegen haar prinsesje
Gemene buurvrouw als je niet wil dat elke eenmeterhoge uitvreter in jouw tuin verblijft?

Of heb je haar echt heel veel pijn gedaan?

Ik heb geen idee meer wie jullie allemaal zijn maar jullie weten ook niet wie ik ben... hmz, hoe os ik dat op? Ik wil niet googlebaar zijn of makkelijk vindbaar namelijk. Laat ik zeggen dat we nét een nieuw grijs kitten hebben, weten jullie het dan? En dat ik hier al een tijdje niet meer ben geweest.
Ik denk dat NM hoopt dat er binnenkort een wegloper bij komt?

Haha, nee, heb haar niet aangerakkt hhor, alleen boos gezegd dat ze hhel snel de tuin uit moest
Offe, ben jij diegene die ik gister aan de foon had?
Ow, op de hoek loop dat viswijf weer te schreeuwen tegen haar kind, die laatste schreeuwt terug. Hherlijk, buiten zitten
quote:Francisca_ schreef op 14 augustus 2010 @ 11:49:

Offe, ben jij diegene die ik gister aan de foon had?Bingo!
Ik vrees dat ik meer hints nodig heb...
quote:klootviooltje33 schreef op 14 augustus 2010 @ 11:53:

Ik vrees dat ik meer hints nodig heb... Ik bij jou ook hoor. Ehm... even denken. Ik was erbij op de tettermeet. En ik ben een tijdlang niet op het forum geweest tot deze week.
Oh ik ben ook zo'n viswijf

Dochter banjert ook wel eens zo een tuin in als ze de kans ziet te ontsnappen uit mijn tuin. En dan is ze ook oostindisch doof. Ik vind het juist fijn als mensen er zelf iets van zeggen. Maakt veel meer indruk dan als ik het zeg.

Dochter plukt wel eens iets uit de tuin van de buurvrouw. Dan trekt de buurvrouw 1 haar uit haar hoofd om haar te laten voelen wat dat plantje voelt. Moest ik even aan denken.
quote:newmoon schreef op 14 augustus 2010 @ 11:53:

[...]

Bingo!Leuk!
quote:newmoon schreef op 14 augustus 2010 @ 11:55:

Ik bij jou ook hoor. Ehm... even denken. Ik was erbij op de tettermeet. En ik ben een tijdlang niet op het forum geweest tot deze week.Ah, dan weet ik het al
Ik ken alleen maar een kitten dat begint met een S.? Maar dat zou niet logisch zijn als jij dat bent.

Anders wil ik graag even een extra hint.

Vogeltje heeft ook een kitten.

Nog meer kittens?
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 augustus 2010 @ 11:57:

Ik ken alleen maar een kitten dat begint met een S.? Maar dat zou niet logisch zijn als jij dat bent. ?Hoezo niet logisch?
Omdat ik dacht dat ze helemaal niet meer op het forum wilde komen.
Volgens mij was er twijfel. Bij twijfel zeg ik: doorforummen
En is Newmoon een fan van twilight? of ben ik gewoon te erg into vampieren.
Echt Door? Nee, dat zou ik nooit doen.

Vriend heeft wel eens een buurjongetje gedreigd dat als hij hem tepakken zou krijgen, hij zijn beiden beentjes zou breken. Jochie rende luid jankend weg en 2 minuten later stond zijn moeder aan de deur, dat schreeuwwijf van net zegmaar.

Ja, zegt vriend, ik kan wel vriendelijk vragen of hij niet meer op de schutting wil klimmen, maar dat maakt ten eerste geen indruk, en als hij het toch doet zonder dat ik erbij ben en hij verzuipt in mijn vijver, heb ík het gedaan.

Daar gaf ze hem dan gelukkig wel weer gelijk in.
Mozeskriebel, dat wordt hints spelen hier

Veertje, veel succes bij de HAP, ik hoop in godsnaam dat het meevalt!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Maaar gaat het nou om kitten S.? Dat is zo'n mooi beestje met een ontzettend mooie naam nog een jatnaam.
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 augustus 2010 @ 11:59:

Omdat ik dacht dat ze helemaal niet meer op het forum wilde komen.Klopt. Ik wil in ieder geval niet meer met die oude naam opduiken. Maar af en toe nog kunnen posten vind ik wel leuk. Vandaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven