tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Ja prima. Ga ik weer lekker verder werken.

Don´t hurry!
quote:Splinter02 schreef op 25 augustus 2010 @ 22:54:

Wauw Rat, ik ben jaloers op je hoor! Echt lef, ook met je ogen.

Ga je trouwens vrijdag op stap met Vroon? Leuk!

Gave schoenen trouwens, Bor! Beetje hoog voor mij, maar anders zou ik ze zo willen hebben.

Wat is er mis met het wuuf voor Jaan? Scheve oren? Of had ze zijwind?

Ja, vrijdag gaan Vroon en ik Rotterdam onveilig maken Op zoek naar sjaaltje en stevige onderbroek. Ik heb er zin in!

En jaloers? Niet nodig. Gewoon doen. Zoek iets uit wat je mooi vind en ga naar een tattoo shop en laat m zetten. Ik zie meer op tegen het laseren dan tattoo zetten. Daar weet ik wat ik kan verwachten. Laseren niet. Brrr. Het lijkt me zó eng maar ik wil dit al meer dan 20 jaar.
quote:Ratteke schreef op 25 augustus 2010 @ 22:53:

[...]

Heb je al eens een vooronderzoek gehad dan? Ik weet ook niet of ik geschikt ben of niet. Maar ik ga als het geld er is gewoon heen en dan hoor ik het wel. Hoeveel min of plus heb jij? Met bril heb ik -5 en met lenzen -4.5.Min 4 en min 3 ofzo, met aan de ene kant een cilinder van ook min 3 en aan de andere kant min anderhalf cylinder (met lenzen) ik zie ook maar 50% en geen diepte en mijn gezichtsveld is ook niet helemaal je van het.. dus toen ik er over begon moest ik maar niet te enthousiast worden ofzo zeiden ze.. maar geen vooronderzoek dus wie weet kan het wel maar t lijkt me ook doodeng haha Dus ik schuif het lekker voor me uit
Ja, 1 oor staat raar en dr pootjes zijn te licht ofzo en ze heeft een hapje uit haar oor, maar ze was lìef!! Ik ga dr over een week halen

Dus 2 bijna dezelfde nijnen straks
Volgens de planning zijn Oliefouders rond een uurtje of 1 thuis. Olief is nu ff zijn oogjes dicht gaan doen, ik gooi 'm rond half 1 uit bed. Dan met soep en broodjes en blommen naar 5 minuten verderop.

Leuke Nijn, Borrie!! Had ze zijwind
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zou het toch een keer doen zo'n vooronderzoek. Wie weet kan het wel. Of is er een iets andere behandeling mogelijk. Techniek gaat ook steeds vooruit. En wie zei dat eigenlijk dat je er maar niet op moest rekenen? Een opticien? Oogarts?

Zo'n vooronderzoek kost iets van 80 - 100 euro. Is een smak geld maar dan weet je wel waar je aan toe bent. En als het kan kan je gaan sparen voor de behandeling zelf. Ik ben al het geld van wat ik krijg ook kwijt hoor. Maar dat geeft niet, dit is (voor mij) 'gekregen' geld en dat besteed ik helemaal daar aan.
Spannend Olijf! Toch fijn dat je ze zo weer kunt spreken hoop dat het naar de omstandigheden goed gaat!

Gehehe ik vind het ook wel koddig Maar ze heeft dus 24/7 zijwind (links is d'r moeder)
Zat ik ineens ook te denken wie het toen zei, de laatste keer dat ik door de molen ging met mijn ogen-gedoe.. ik denk een optometrist..

Vooronderzoek kan altijd natuurlijk!
Tetters, ik ga mijn snotterige hoofd naar bed brengen (en er zelf gemakshalve maar bij liggen), dan ben ik morgen hopelijk niet meer de nieuwe student die steeds met haar neus in een zakdoek hangt . En ik moet toch weer een beetje een normaal slaapritme gaan opbouwen .

Slaap lekker allemaal en Olijf, nog even en ze zijn er weer!
TH welterusten!! En heel veel succes morgen!!!
Leuk en spannend, zo'n nieuwe nijn, Bor! Hopelijk gaat het koppelen allemaal goed.

Rat, ook spannend zo'n tatoeaaazjuh... Ben heel benieuwd naar het ontwerp.

TH, fijn dat het zo leuk was vandaag. Ook fijn dat er wat mannen waren, een gemengde groep is wel zo leuk.

Ik heb de afstudeerpresentatie voorlopig af, nu gaat prof ernaar kijken. Morgen vroeg op en voorbereiden voor solli 's middags. Met nogal een bovengemiddeld intelligent en veeleisend type, hoop dat ik een goede indruk maak.

En verder ben ik een emoosjonele huilie. Ik moet al huilen van het filmpje dat nu steeds op de BBC is omdat het schoolseizoen weer begint. Staat op deze webpagina. Met die muziek... Snif snif. Misschien ook wel wat voor onze juf in spe
Spannend solliciatie!! succes!!!

Over een weekje of 3 weet ik hoe het koppelen gaat Misschien ietsjes eerder als ik niet kan wachten

En zomaar die emoosies of met speciale reden?
Emoosies vanwege afstudeer- en baanzoekstress. Over een paar weken ben ik weer mijn eigen koele zelf

Ik vind het wel leuk dat ik hier op het forum geleerd heb dat konijnen heel leuke huisdieren zijn. Het leken me altijd van die suffe herkauwers, maar door jouw verhalen (en bv die van Twompie) weet ik nu beter
Hoop dat het snel weer beter gaat! Komt goed en ook logisch die stress, maar die sollicitatie klonk errug goed!!

Klopt, konijnen zijn heel leuke huisdieren, maar een konijn in zijn uppie in een klein hokje zit vaak gewoon weg te kwijnen, en dan lijken het idd saaie suffe diertjes, terwijl ze eigenlijk gewoon doodongelukkig en eenzaam zijn...

Als ze de ruimte hebben en veel aandacht krijgen bloeien ze helemaal op en zijn het echt geweldige huisdieren!
Deze had ik natuurlijk moeten gebruiken

Nu duik ik mijn bed in. Heb net nog lekker met Poef zitten knuffelen, die kan mij dan zo verliefd aankijken. Fijn!

En in bed lees ik nog een stuk in the Number One Ladies' Detective Agency. Fijne serie, word ik ook blij van.

Slaap lekker, Bor en anderen!
Pants truste!! en slaap lekker
TH en -hoofd, hopelijk liggen jullie al lekker te pitten.

Pant, jij ook truste!

Sja, die emotie kan ik me wel voorstellen hoor. Je sluit toch weer een faaaaaaase af.....

Maar hee, je gaat vrijdag lekker knallen en genieten van je feest. En heel erg loslaten! En morgen lul jij dat bovengemiddeld intelligente en veeleisende type gewoon onder tafel. Pûh.
Bor, dat duurt nog wel heul errug lang hoor, 3 weken. Ze ziet er trouwens wel schattig uit, prachtige kleur ook.

Over je ogen: heb jij harde of zachte lenzen? Ik heb zachte, en volgens mijn opticien zit ik met mijn cilinder van 2,5 wel aan het maximum van wat een zachte lens kan hebben aan cilinder. Balen, want als het verder achteruit gaat, zou ik dus aan de harde moeten en ik ben net zo blij dat ik die niet meer heb. Ben dus benieuwd naar wat jij hebt! Verder zie ik niet heel slecht, -1,5 en -2, dat valt wel mee.

Dat laseren lijkt me gewoon heel eng. Omdat je maar 1 paar ogen hebt en die zijn best belangrijk. Maargoed, mijn ogen zijn dus ook niet zo heel slecht.

En die tattoo, die komt er echt nog wel een keer!

Olijfje, jullie zijn vast al bij je schoonouders. Superlief, dat je ze opvangt en verzorgt op dit tijdstip. Ik hoop dat het meevalt met oliefmama, en dat die gebroken neus er niet al te akelig uit ziet.
Oh, ik heb ook zachte.. ik ga ff doosje halen, ik dacht dat ik min drie had.. misschien is het dan wel 2,5? Ik zie ook heel slecht met m'n rechteroog..

En met m'n bril is het helemaaal drama, alsof ik door een kerstbal kijk... heb nu ook geen goeie bril meer, ik werd van opticiën naar oogarts gestuurd, toen weer naar de opticien, toen naar de optometrist.. pffff en toen heb ik gewoon m'n ouwe lensrecept op internet besteld

Ik heb wel harde lenzen gehad trouwens, maar ik ben ook erg blij met zachte, ieder dingetje voelde je...

Jup -2,5! Ik vind het al jammer dat ik ze dus niet gewoon bij de hans kan halen ofzo.. maar das dus max? Weet wel dat mij verteld is dat je vaak met lenzen niet eens een cylinder nodig hebt, je bril is weer anders.. ik word nu al moedeloos als ik er aan denk om weer naar zo'n zaak te gaan..
Ze hebben hier de kraan opengezet buiten veel regen...

En ik kannie slapen
bweeehhh ik ga zo thuis bijlezen ,zit nu op de plee in de kroeg.

Ik baal van MO

hij is zo'n botte boer dat ik hem nu wil bellen dat het uit is.

Hij moet morgen werken en ging net naar huis,vind het dan niet nodig om even met mij te knuffelen ofzo.

Op de fiets en weg....

Ik protesteer en dan ben ik moeilijk...

"zo ben ik nou eenmaal" zegt sukkel..

Heb nu zin om te zeggen dat hij dat dan maar in zijn zalige eentje moet voortzetten.

Ben echt boos..lul...
zus zegt dat ik zeur maar ik vind dar gvd niet te veel gevraagd...

Kreeg net sms met alleen : kus

van MO

ben zo boos dat ik niet antwoord...
Pfoei, naar dat je je zo voelt Bieb..

In je uppie op de plee is ook niet leuk..

Wilde hij niet samen naar huis??
Maar ik vind het smsje ook best lief, 't zit hem toch niet lekker denk ik

Misschien denk je er morgen als je geslapen hebt anders over
Bieb, truste

Ik ga slapen tot morgen allen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven