tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Hee Nymph, ben je helemaal Bonkers geworden?

Mislukking ben je echt niet. Jij hebt meer voor elkaar gekregen dan menig ander, bachelorstudie vrijwel af, eigen huisje met supertuin, kattenopvang voor beestjes die anders niet terechtkunnen en dat allemaal terwijl je ook nog een dochter opvoedt (en soms zij jou, genoeg tv haha).

Dus niet meer die woorden hoor.
NymphadoraTonks, pfff dat is een die ik weer herken

Moet wel lachen om de nieuwe naam voor poes, heel toepasselijk

Ik hoop dat we snel een nieuw huisje voor haar vinden en dat ze de gewoonte kan doorbreken. Want dat het een gewoonte is daar lijkt er nu wel op helaas. Anders had de medicatie ook wel geholpen.

Ik heb de katten bij Proteq in de verzekering. En nu dus de actie 10 euro korting + vacinatie incl. consult gratis. Nou dat is mooi meegenomen.

Ik was afgelopen zondag bij Ikea en zag daar dat de Klippan bank nog goedkoper was dan ik zei. Als ik het goed heb onthouden 139,00 euro incl. hoes!
Had ook wel een dip dit weekend hoor... pff die beslissing om een ander huisje voor haar te zoeken viel me zwaar. Om eerlijk te zijn heeft vriend de knoop doorgehakt. Maar ik ben er wel verdrietig over. Eerst de zwarte lieverd zoek en nu alweer afscheid van poes moeten nemen.
wat naar Vliegvogeltje

maar als het niet gaat gaat het niet..

Hopelijk vind je snel een goed adres voor haar.

MV hebben we hier ook al een paar dagen niet gespot...dus daar geen boodschap van gezien.

Ik ga zo even zonnebanken,hopelijk fleur ik daar van op
Talkinhead wat goed zeg dat je met iets nieuws gaat beginnen!!!
NT en jij nog eens ingeschreven voor een extra studie... Poeh echt knap! Je bent dus alles behalve een mislukkeling.
En iedereen lekker naar de zonnebank... zou ik ook moeten doen. Kan gratis op de sportschool maar ik heb geen zin om het huis uit te gaan. Ik heb het steenkoud.. volgens mij word ik ziek
Ik heb boven een zonnebank staan zit ik nu te bedenk... Misschien dat ik die eens moet gebruiken. Krijg vrij wel wekelijks te horen dat ik er ziek uitzie...
Oh moet je doen, ben jaloers Frans... Heerlijk lekker even wegdoezelen in de warmte... dromen over verre oorden.

Moet eerst dat ka u tee bed leegruimen.
Ik heb er ook een. Moet alleen nog in elkaar gezet worden. Ik ging eigenlijk best vaak er onder. Maar ja, nu betalen we iedere keer een tientje om ergens anders te gaan zonnen.... ik doe iets fout he?
Da's weer wat minder maar de beloning des te groter. Ik zeg DOEN!
Ratteke als je geld te veel heb niet maar anders is het best zonde
Heeft die gedragsdeskundige nog iets zinvols geroepen over poes Vlieg?

Rat
Zo net mijn prakkie op. Biologische braadworst met een appel-bieten-stamp. Heel erg lekker. Nog nooit gedaan, appel door de bietenstamppot, maar ik kan het aanbevelen, hmmmm.
Klinkt lekker Pant.

Ik ben misselijk aan het zijn van de te vette hap nog... Ik verwacht zo een hypo/dumping.
Hypo/dumping?

Ik ga nu een toetje eten van bloedsinaasappelyoghurt gemengd met gewone yoghurt want anders te zoet, aangevuld met een paar scheuten hagelslag
Het was een goed gesprek. Ze gaf aan dat het heel lastig zou worden in dit huis de gewoonte te doorbreken. De kans dat ze er volledig mee zou stoppen in dit huis schatte zijn vrij klein. Daarbij moesten we er rekening mee houden dat het hele traject vele maanden zou kunnen duren. Vriend gaf aan dat hij daar het geduld niet (meer) voor had.
Klinkt goed pantnogwat... pff wat een lastige namen hebben jullie gekozen zeg. Maar ze zijn wel mooi.

Want vinden jullie trouwens van mijn nick en avatar?
Leuke nick en ava, piepvliegvogeltje. Alleen heb ik dus de neiging om je piepvogeltje te noemen.... Niet persoonlijk hoor

Wel sneu voor poes, maar ze zal waarschijnlijk blijer zijn in een rustig huisje waar ze de enige kat is. En naar buiten kan, natuurlijk.
Jammer.... Kater hier zeikt ook tegen veel dingen aan. Denk, misschien heeft ze wat tips die ik nog niet ken

Maar weg doen, noway, dan maar wat vaker dweilen en schoonmaken.

Ik vind je nick/avatarcombi leuk

Pant: Dat is dat ik te vet of teveel suiker heb gegeten. Dan voel ik zo een aanval aankomen. Extreem moe, zweterig, trillen, algeheel naar gevoel, buikpijn...

Had ik zondagavond na het eten van ijs. Ik zorg zo goed voormijzelf
Frans plast je kat of sproeit hij echt? Dat schijnt nog al een verschil te zijn. Poes sproeit dus echt. Dus het spuit er van achteren uit zeg maar

Ik denk dat denk dat het anders was geweest als we haar al heel lang hadden. Maar we hebben vanaf het begin aangegeven dat we het gingen proberen.

Ze heeft bij vriendin altijd met andere katten gezeten en hier dus ook. Dat lijkt ook niet het probleem te zijn.

Het is waarschijnlijk wel begonnen als afbakenen van territorium en is nu een gewoonte geworden. En dat is lastig te doorbreken. Een verandering van omgeving zou wel kunnen werken.
Piep vogeltje mag ook hoor!
aaah wat lekker die zonnebank.

Even een overdosis licht en warmte

ik zweet nu nog na maar heb ooit begrepen dat beter is niet gelijk te douchen,kan het nog even nawerken (?)

moet ook nodig haar verven..morgen dan maar..of straks nog..

francis wat rot is dat zo beroerd van vet eten zijn.
goedenavond dames

klets ik mot je toch niet weer schoppen he. Ik heb net mijn voeten laten behandelen . Lieverd jij bent geen mislukkeling en je zeurt al helemaal niet. Je bent gewoon jezelf en net als mij gewoon niet zo heel handig en misschien een tikkeltje chaotisch. Maar met mij is het ook redelijk goed gekomen

Vliegendvogeltje, wat fijn dat je er weer bent. Jammer van Piespoes maar soms is dat wel gewoon een oplossing. Hoe moeilijk ook

TH, ik ben trots op je. Ik ga zo even aan de andere kant kijken

Biebs, heb je er al zin in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven