tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
TH, volgens mij ben ik nog steeds de koningin van de egoposts hoor

mopper de mopper *loonslaaf*

Vanochtend weer bij iemand die helemaal niets afwist van dat ik zou komen. En die middagklant zou aansluiten op deze dus nu zit ik thuis te wachten...

En ik moet beter leren lezen want hier wordt ook maar gewoon wat ingepland. Ergens tussen 8.30 en 9.30 te beginnen. Harstikke fijn voor de klant maar superirritant voor mij.
Het Viva forum is papaja.
Wel allemaal melden he? Bij die thuiszorg. En ook beetje bozig worden, is heel zonde van je tijd dit. En je geld.

Ik weet als je via een UZB werkt, dat je recht hebt op 3 uur uitbetaling omdat het niet aan jou te wijten is dat je niet kon werken. Maar weet niet hoe het daar zit?

Verder vanmorgen alles bijgelezen. Ik kon helaas het poezenfilmpje van Olijf niet zien... Kijk ik vanmiddag thuis even

Ramses is niet meer down... Hij heeft besloten dat ik, net als zijn zusje, zijn hele wereld ben. Mededaarom heb ik niet zo veel geslapen zegmaar.... Hieperdepiep was hij met zijn nieuwe verliefdheid
Tonks, ik zou als ik jou was een open sollicitatie sturen naar de thuiszorg of ze nog een goeie planner zoeken .

Goedemorgen trouwens!
Dat is een goeie TH
Goedemorgen allemaal! Maandagochtend 9 uur heb ik het tweede gesprek bij droombedrijf. Ze zijn wel van de snelle actie, daar hou ik ook van. Niet dat gezanik van weken en weken en dan nog iemand van HR bladiebloediebla.

Nu alleen nog hopen dat ze me wel een beetje een serieus aanbod willen doen waar ik mijn hypotheek van kan betalen. Als het met 40 uur een beetje in de buurt komt van wat ik in vorige baan met 32 verdiende, ben ik al een tevreden mensch.

Tonks, wat een geklooi nou toch weer. Idee van TH is een goeie
TH, veel plezier met de koffievisite. Kun je mij ook even een bakkie doen? Ben er wel aan toe...
Oh, wat fijn Pant, is dat as maandag al?
Ja, dus ik ga dit weekend nog wel een beetje studeren

Ik zou echt de here danken op mijn blote knieën als ik daar gauw aan de slag kan. Geen inkomen hebben is niet goed voor mijn stressniveau.
Pants, das zeker snel! En fijn . Koffie laat ik nu doorlopen, ik neem aan een ristretto

Koffievisite is nog niet gearriveerd trouwens. Maar ik zit wel helemaal kant en klaar .
Zo de zon schijnt, ik heb nu al een nacht bijna niet geslapen. Maar wel een stempel verdiend

ik geniet, volgend doel het terrein zelf en meer stempels verzamelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh Its, leuk om iets te horen vanuit "het veld"

Wat gaan jullie vandaag allemaal zien?
Ik duim voor je Pant

Its, cool! Lekker weertje he? Staat die oxonovibstand er weer? Daar zijn de sapjes heel lekker en kan je sparen voor een witte boxershort met de tekst "volg je hart"
Euhm voorlopige must sees: the opposites en dio, blink-182, imelda may en news of comedy en de rest volg ik de groep
Jeps en wij zitten op zo een groene camping en hebben netjes opgeruimd en dus een stempel verdiend
Ik bekijk net het programma, en zou zeker voor Air en Groove Armada gaan. Superweertje hebben jullie.

En nu ga ik boterhammen smeren (heb nog niet ontbeten) en aan het werk.
Its, leuk dat je even langs komt! En het klinkt allemaal heerlijk, ik heb me tenminste opnieuw voorgenomen om volgend jaar toch ook echt eens naar Lowlands te gaan.
Ik voorzie een grote tetter-LL-meet!
Pants; wat goed en spannend zeg!! Ik hoop echt dat het wat wordt!

Its, klinkt goed, en wat vreeeeeselijk schattig; stempels omdat je goed hebt opgeruimd
Pants, jij wil dus ook wel heen, althans, dat concludeer ik op basis van jouw post. Ik ben nog even afhankelijk van de exacte datum en hoe dat valt tov de schoolvakantie en mijn verjaardag, maar als het gunstig valt zou ik zeggen: we hebben een date!
Ah dat klinkt goed TH! Deal.
Yeah
Ik ben nog nooit op LL geweest, wie weet volgendjaar.
Lijkt me gezellig Francis . En dan gaan we op de groene camping staan en stempels verzamelen .

Ik ga cadeautjes kopen voor een kinderverjaardag (met lijstje gelukkig ) en boodschappen doen. En het is hier harske warm dus niet zo'n zin
Ja, pufpuf warm! Binnen gelukkig niet, en dat scheelt want ik moet nu de laatste punten op de scrıptıe gaan zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven