Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Zozo, Poef heeft een delicate smaak dus?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heel kort want we staan op het punt om weg te gaan. Alleen vriend moet zich nog ff aankleden maar die is iets interessants op nld 2 aan het kijken.. ARGH!!

Nou meiden tot vanavond!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Veel succes en plezier ADM!! *ik geef je vriend even een virtuele schop onder zijn derrière: OPSCHIETEN!!!*

Wat doe je eigenlijk met mineralen die je hebt opgegraven???
Oh, ik snap al wat je met die mineralen kan doen.
Ik doe nog niet mee hoor met het boerderijspel. Gaat me veel te veel tijd kosten. Wanneer moet ik dan gamen?
Ach Rat, Happy Harvest hoef je maar 2x per dag even bij te houden, da's best in te passen
Bieb, ik snap echt weinig van dat Happy Harvest eigenlijk. Ik zag dat Babs iets bij mij geoogst heeft, maar was me er niet van bewust dat ik bij jou iets heb gejat . En ik heb wel zaadjes en mest gekocht en kreeg ook nog bonuspunten of zoiets . En ik heb geen zin om te lezen hoe het precies in elkaar zit .

ADM, veel plezier! En hopelijk straks foto's
Ik ga me nog even druk maken in de badkamer, dan eten en daarna ga ik dat farm gedoe eens bekijken.

Ik heb eindelijk een klus gedaan wat ik al twee weken wil doen. Eindelijk heb ik ergens zin gevonden om aan de gang te gaan. Nu de laatste tegels schoonmaken en dan hoop ik dat alles schoon is.
Ik vind er nog niet veel aan. Ik kan ook nog niet bij een ander komen. Hoe kan dat? Ik wil ook wel wat jatten.
Ik ben ook als boer arm.

En ik had aubergine geplant, maar de oogst was maar 1 plantje. Wat er met de rest gebeurd is weet ik niet.

Ik heb kleding gekocht.

Nou ja zoiets ongeveer En nog een grijs vent en een spijkerbroek die ik zomaar tegenkwam. Normaal zoek ik altijd 3 jaar naar een passende spijkerbroek en een zwarte ketting en oorbellen.

Nu nog even kijken of het thuis ook wat is

Ik vind het wel heeel goed dat ik nu dochter mee kan nemen bij het winkelen. Niet te lang maar het wordt echt leuker nu ze wat ouders is

En zij krijgt ook een mening over haar kleding *zuuuucht*
quote:Ratteke schreef op 01 augustus 2010 @ 16:56:

Ik vind er nog niet veel aan. Ik kan ook nog niet bij een ander komen. Hoe kan dat? Ik wil ook wel wat jatten.

Jij wilt wraak hahahahahah.

Klets wat een leuke kleding. En nog een grijse vent erbij ook, die kreeg je er gratis bij?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja, hebben jullie nog gebeld voor de gratis bioskaartjes van Viva? Anne en ik gaan zondag. Ik kwam er met 1 telefoontje erin en had de kaartjes. Leuk als er meer Tetters toevallig gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Kletsmajoor schreef op 01 augustus 2010 @ 17:28:

Nou ja zoiets ongeveer En nog een grijs vent en een spijkerbroek die ik zomaar tegenkwam.Hier ben ik wel heel benieuwd naar
Daar ben ik weer!
quote:mylenevalerie schreef op 01 augustus 2010 @ 17:31:

[...]

Jij wilt wraak hahahahahah.

Klets wat een leuke kleding. En nog een grijse vent erbij ook, die kreeg je er gratis bij?Oh, heb je zitten jatten bij me??? Hmm nou nou?!?!
quote:AnneDaisyMay schreef op 01 augustus 2010 @ 17:38:

Daar ben ik weer!En? Kan je ons al spammen met leuke foto's van Charlie?
Ha..ha.. ik ga m'n best doen. Hij loopt nu in huis rond als of hij hier altijd heeft gewoond. Poes is niet thuis dus dat is nog even veilig.

Maar hij is lief, echt een onwijze knuffelkont!

Ik ben blij, al voelt het wel dubbel. Op weg naar het adres kwamen we langs een zaak die heette zoals de lieverd. Dat was heel apart maar wel een seintje had ik het idee. Daarna kwamen we langs een zaak met mijn eigen naam.... En dat heb ik nog nooit eerder gezien.
quote:Kletsmajoor schreef op 01 augustus 2010 @ 17:28:

Ik heb kleding gekocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou ja zoiets ongeveer En nog een grijs vent en een spijkerbroek die ik zomaar tegenkwam. Normaal zoek ik altijd 3 jaar naar een passende spijkerbroek en een zwarte ketting en oorbellen.

Nu nog even kijken of het thuis ook wat is

Ik vind het wel heeel goed dat ik nu dochter mee kan nemen bij het winkelen. Niet te lang maar het wordt echt leuker nu ze wat ouders is

En zij krijgt ook een mening over haar kleding *zuuuucht*Leuke kleding!!!!!
Oh en nu nog een naam

[;'-=0. Want het is geen Charlie. Het moet een Griekse naam worden. \
Oh en hij kan al typen!
Zeus!
Kijk hier eens voor een lijst met alle Griekse goden en godinnen. Daar moet toch wat tussen zitten of niet dan?

En goed dat het klikte. Ik ben heel benieuwd naar je foto's van de nieuwe aanwinst.
Bion

Aristoteles

Archimedes

Ik vind Archimedes leuk

Of hier:

http://www.grieksegids.nl/namen/jongensnamen.php
Anne, wat leuk dat pi er al is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven