Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
ha..ha.. ik ben heel lief ook virtueel!

Ik zal je uitnodigen voor hyves. Je kunt ook gewoon een VIVA hyves maken hoor.

Enne je hebt ook mail!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
kletsmajoor als je me mailt op annedaisymay@hotmail.com dan kunnen we de overdracht van de kattenbak verder bespreken.

MV ik heb trouwens nu ook een kattenspa hé! Poes vind het ook helemaal niets. (of had ik dit al geschreven????)
Ja ik heb hyve lieverd, oke, eerste stap gezet, ik weet niet wat nu verder Anne.

Ja kattenspa ga ik morgen over buigen, waarom is die niet leuk? Bedoel bij mij, waarom is kammen van mij wel leuk en even zelf doen niet?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Poes vind het gewoon niks. In het begin liep ze er met een grote boog omheen met van die grote angstogen. Nu negeert ze hem gewoon. Misschien dat de kleine het wel leuk vindt? Zo niet dan kom ik hem hier wel aanbieden!

Heb je een hyvesaccount aangemaakt? Dan kan ik je ook voor happy harvest uitnodigen.

Ga nu even douchen, ben zo nog even terug voor we vertrekken.
Ja ik had al een hyves, dus nodig me maar uit. Als je klaar bent of later.
Hier is het ook inene warm..

was nog even naar ex huis geweest om was te halen die ik gedraaid had (Hoera..morgenochtend komt mn nieuwe wasmasjien)

en ook nog weer zooi meegesleept (alle jassen en tassen...foei wat heb ik daar veel van)

Komt het luie zwee wel los van

Zometeen ga ik 500 meter verderop naar verjaardag van zwager.

en aangezien ik de hele dag vergeten ben te eten (ik ga als een speer op koffie alleen) hoop ik daar een groot stuk gebak te scoren.
Wat is het verschil tussen Farmfille en happy harvest?

Of is dat hetzelfde? Ik wil dan wel het echte farmfillen he . Anders hoor ik nog nergens bij en heb je een probleem kan je het niemand vragen.
Moet ik op je boerderij passen Bieb dat ze niet weer alles van je stelen?
farmville is van Facebook

Happy Harvest is van Hyves.

2 verschillende spellen dus

ik heb net de kip gevoerd en mn oogst moet nog een paar uur...dat gaat wel goed MV
Farmville is van Facebook en persoonlijk vond ik er geen klap aan. Je kan alleen zaaien en oogsten en als je eens genoeg punten hebt, een kipje kopen ofzo. het gaat heeeeeeeeeeeeeel traag. Happy Harvest lijkt me dan leuker.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja ik zag het Bieb. Die arme kip van je

ADM ik heb je gemaild.
Nou dan is happy harvest precies hetzelfde spel hoor

Ik ga winkelen.
Mooi poessie trouwens Klets!

Jammer dat het maar voor één dagje is.

Winkel ze!!
Zo raar trouwens...ik lees hier dat TH en Babs en Klets Happy harvest hebben en ze jatten bij mij.

maar ik zie jullie niet als ik op boerderijen van vrienden klik...
Nou vooruit, facebook sukes, of hoe je het ook schrijft. Dus doe maar hyves die heb ik al. Oke, alle kipjes staan ready.
En omdat ik er nog niets van snap gaan jullie mijn boerderie zeker leegplunderen? Ik heb een rooie waakkat hoor!
sukes = sucks
Hoe krijg ik meer vakjes om in te zaaien? Ik heb er nu 6 die omgeploegd zijn maar ik wil er meer!! En gna, ik heb net de boerderij leeggeroofd van iemand die ik niet zo aardig vind
quote:biebelie schreef op 01 augustus 2010 @ 14:47:

Zo raar trouwens...ik lees hier dat TH en Babs en Klets Happy harvest hebben en ze jatten bij mij.

maar ik zie jullie niet als ik op boerderijen van vrienden klik...

Even gauw voor ik met de stofdoek ga wapperen want zoon en opa en oma zijn onderweg (yay!): handigste is om eerst je scherm groot te zetten (rechtsbovenin het happy harvest speelveld op dat... ehmz... zonnetje met 4 stralen? klikken).

Dan naar de boerderijen van vrienden, en dan aan de rechterkant van het rijtje vrienden staan 3 tekentjes boven elkaar. De middelste is om de lijst te verversen. Dan staan ook de nieuwe boederijen er bij als het goed is.

ADM: ben al groot fan van Bach Rescue, helpt ook weinig bij Bunker in dit geval. Ja, hij ging er van eten maar dat was ook maar eventjes. Hij vertikte 't nog steeds om ver van huis te gaan, en zonder beweging raakt hij verstopt.

Ach, nog heel eventjes en dan is Het Kind weer thuis
Iets anders
Aaah dank je babs,dat ga ik straks proberen.

(nu eerst taart eten)

hoe je meerdere veldjes krijgt ben ik ook nog niet achter Olijf.

kopen denk ik bij een aantal punten...

zal eens vragen aan collega's die al wel meerdere veldjes hebben.

(op avonddiensten heul populair bij ons)

Babs,fijn weerzien zo met zoon!!!
Nou, tonijn uit blik wil Poef nu wel eten. Er staan nu voor hem klaar: tonijn, zachte brokken, harde brokken en kattenmelk. De zeiksnor...

Bank is gesprayed en ik heb twee-en-een-half uur gelucht. Dat zou genoeg moeten zijn om niet meer om te vallen, hoop ik. En nu maar hopen dat de vlooien weg zijn.
Ik denk dat het idd met het behalen van een volgend level ofzo te maken heeft.

Zo, net even een rondje boerderie van vrienden gemaakt die al veeeeeeel punten enzo hebben, die kunnen best wat missen haha. Moet ff opbouwen hoor, daarna zal ik aardiger zijn
aantal veldjes als je op het bordje klikt zie je dat je 9000 coins en 1 credits nodig hebt en minstens level 5 om uit te breiden.

bordje naast je veldje
Gezellig Babs, zoon weer terug. Heeft vast ook mooie verhalen te vertellen.

En dat boerderij-gedoe, dat heeft me al eens mijn gekoesterde trivi-topic gekost hier en nu ook nog het tettertopic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven