Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
En Bieb, lief van MO hoor! 1100 km op 1 dag op de motor is niet echt een piece of cookie.

O ja, ik heb het vandaag natuurlijk ook druk gehad met het opzetten van mijn eigen boerderie . Wat een gedoe! Ik kan namelijk steeds de gieter niet vinden
Ratje, wat een gaaaave badkamer, prachtig!!

Dank jullie wel voor de preventieve knuffels! Hoewel ik Joep nog steeds af en toe mis, heb ik me er wel bij neergelegd dat het gegaan is zoals het ging, ook al was het niet leuk (understatement). We hebben een geweldig leuk Pukje er voor terug gekregen waar Fido ook weer helemaal gek op is. En dat vonden we het belangrijkste want Fido was zo lief voor Joep toen 'ie ziek was en zo z'n kluts kwijt toen Joep er niet meer was. Arm beest, die heeft ook al veel meegemaakt in z'n leven.

Als jullie het misschien interessant vinden, zet ik het verhaal ook wel even op hyves. Laat maar weten en dan kijk ik wat ik doe.

Pfff..de kippensoep en de broodjes hebben een beetje ruzie in mijn buik
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter02 schreef op 01 augustus 2010 @ 23:01:

Haha, TH, je bent lekker bij?

Och Olijfje, wat moeilijk. Het wordt vast heel erg mooi, dat kan niet anders. En je weet ons te vinden hè.En dan heb ik maar 1 glas prosecco op
kitten

hier is het harig volkje heel klef.

ZM wou tijdens het eten niet van mijn schoot af maar ligt nu dan toch naast mijn benen op de bank (ik lig)

Isa ligt boven mij op de rugleuning en Bibi nu op het kleed voor me maar dat komt omdat ik haar net even van de bank heb gedrukt
Olijf, ik zou het wel willen lezen, al weet ik nu al dat dit het resultaat zal zijn
tuulk wil ik het lezen Olijf.

En inderdaad komen daar vast tranen van....
Gaan we ff lekker samen brullen om Joep, gedeelde smart is halve smart nietwaar? Jullie zijn lief Soms mis ik zijn superzachte velletje, hij leek wel van satijn gemaakt, Puk is wolliger.
Tetters, wij hebben nu weer 2 egels rondlopen in de tuin en er wordt weer driftig gesnoven naar en aan elkaar. Foto's volgen nog, en wie weet ook nog wel een nestje baby-egels .

Tot zover even verslag uit onze tuin.

Olijf, wat is dat toch bijzonder, hoe je dan weer iets mist van een overleden kat, hoe lief en leuk de huidige poezels ook zijn
quote:Talkinghead schreef op 01 augustus 2010 @ 23:02:

En Bieb, lief van MO hoor! 1100 km op 1 dag op de motor is niet echt een piece of cookie.

O ja, ik heb het vandaag natuurlijk ook druk gehad met het opzetten van mijn eigen boerderie . Wat een gedoe! Ik kan namelijk steeds de gieter niet vinden

Een geheimpje, de gieter komt pas als het nodig is. Automatisch. Dus. En onkruid wieden en gif strooien ook. Maar dat mag je niet verder vertellen hoor.

En nu ga ik ook naar bed. Heb de Shawshank Redemption gekeken, mooie film. En ik ben heel blij dat jullie mijn/onze badkamer zo mooi vinden. Ik vind het iedere dag nog een feest om te douchen, in bad te gaan, boven mijn haar föhnen (in medicijnkastje zit ook nog een stekker) Voorals als je bedenkt dat ik wel een jaar lang klote heb gedoucht.

Olijfje, schrijf je verhaal. Schrijf het met alle tranen die je nog voor Joep hebt en sluit het dan af. Laat ons meehuilen op hyves, een dikke knuffel van mij meissie,

Welterusten lieverds, slaap lekker. Succes met nieuwe baan, en oude baan, Klets en Fran. Maak er wat van. Ik moet nog een week werken maar ik voel een vrije vrijdag opkomen. Kan ik lekker nog een dag van mijn ventje genieten. Zaterdag mijn eerste grote reis sinds alle ellende in mijn hoofd begon. Mams is jarig. Kan ik bijna 3 uur in de auto zitten. En dan heb ik eindelijk vakantie!!!!!
eigenlijk maar goed juist dat Puk anders voelt.

Dan is dat zijdezachte velletje van Joep een dierbare herinnering die echt bij hem hoort.
Ratteke, slaap lekker en die vrije vrijdag: ik zou het zeker doen! En zaterdag gaat ook helemaal goed komen
Olijf, ik zou het verhaal van Joep graag lezen als jij het wil vertellen!

Ratteke, zou K dat wel kunnen waarderen als de badkamer automagisch gekit blijkt te zijn?

Zo te lezen ben je iig alvast lekker aan het voorpretten over K's thuiskomst, vrije dagen en 't weekend. Goed zo! Geniet ze!

TH, baby-egeltjes zou wel heel poepig zijn...

Bieb, zijn je poezels al helemaal gewend aan het nieuwe onderkomen?
Iets anders
Oh ja, slaap lekker aan degenen die naar bed gaan!
Iets anders
Daar heb je helemaal gelijk in Bieb, zo'n zacht velletje zal ik niet gauw meer voelen denk ik

En Ratteke, je hebt gelijk qua vrije dag hoor, ik voel 'm ook opkomen voor je

Oh jaaaaa, Klets, werk ze morgen! Hoe laat moet je aan de bak??

Bieb, hoe lang heb jij nou vakantie?
Ik heb geeeen idee. Heb nog geen adressen doorgekregen voor morgen en dinsdag had de gastouder iets belangrijks en woensdag komt er een nieuwe poezel van Mirtos.

Ik had nog gemaild vrijdagmiddag of ik nou wel/niet adressen door zou krijgen voor maandag maar ik denk het dus van niet?

Sta gewoon morgenochtend vroeg op en dan merk ik het wel
quote:Babsjuh schreef op 01 augustus 2010 @ 23:24:

Bieb, zijn je poezels al helemaal gewend aan het nieuwe onderkomen?Ze zijn nog wat schrikkerig als er iemand binnenkomt maar zo met mij zijn ze helemaal relaxed en de tuindeuren hebben de hele middag opengestaan terwijl ik bij zus was...no problem!!
Wat rot als je niet zeker weet of je nou moet werken of niet..

slecht geregeld.

Ik heb 3 heerlijke weken vrij
Pffrrt, haha Klets, nou...succes dan maar

Oooh, de Shawshank Redemption, wat een mooie en indrukwekkende film vond ik dat!! Ik ben fan van Morgan Freeman.

Net als American History X, ook zo'n kippenvel film. Iemand hier die gezien?
Shawshank Redemption is een van mijn favoriete films. Andere zijn Casablanca en Eternal sunshine of the spotless mind.

Ben kennelijk een dramatische romanticus?

American History X gezien, was indrukwekkend, maar ik kan heul slecht tegen geweld in films. Kan ik niet aanzien.
Oh en TH, als je dus binnenkort heeeeeeeeeeel veel herrie in de tuin hoort, dan komen er baby-egeltjes! Ik zal nooit vergeten hoe ik in the middle of nowhere in Frankrijk uit mijn slaapkamerraam hing (van huurhuisje hoor, niet dat wij zelf een huis in Fr. hadden - was dat maar waar) omdat ik zéker wist dat er een groot, eng en gevaarlijk beest in de tuin zat te snuiven (een everzwijn ofzo). Ik heb vast ook heel dom gekeken toen ik met mijn zaklamp dus twee feestvierende egels bescheen
Mja eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg hoor als ik morgen nog niet hoef.

*luie donder*

Olijf, ik wil het verhaal ook wel lezen hoor.

Ik zit nu die film te kijken waar jullie het over hebben.

Ik vind Morgan!!!

Wat vind je van de naam Morgan voor een zwarte kater?

Morgan de vrije man kater

foei wat een rare dingen zeg ik eigenlijk
American History X is ook heel gewelddadig (oehhh, dat stukje met die neger en dat stoeprandje...brrr) maar het was wel een film waarvan ik even 10 minuten stil was na het einde. Net als bij The boy with the striped pyama's, dat eind hakte er (na het verdere vrij rustige en kabbelende verloop van de film) ook zooo in.
Olijfje, ik zou heel graag over Joep willen lezen. Het moet echt een bijzonder beestje zijn geweest.

Ik ga ook onder de wol zo, laat ik eens een keertje verstandig doen. Ga maar niet meer wachten op baby-egeltjes nu TH , maar ik hoop wel dat ze er komen!

Ratt, volgens mij weten wij hier allemaal al dat jij vrijdag lekker vrij bent. En dat je helemaal geniet van de terugkomst van K. Zaterdag zie je dan wel weer verder.

Fran, zet ´m op morgen! En op tijd weer naar huis hè.

Klets, jij ook, als je nog op tijd iets te horen krijgt!

Slaap lekker allemaal!

x
Eternal sunshine is ook een leuke film maar die heb je ook wel gezien na 2x kijken.

Charlie is trouwens een afleiding van Charles en dat schijnt free man te betekenen.

Morgan Freeman is dus de ideale naam voor Charlie en ik heb een waterdicht verhaal vind ik
Origin:

Germanic

Meaning:

Free man

Origin:

English

Meaning:

Man

Origin:

French

Meaning:

Free man

http://babynamesworld.par ... m/meaning_of_Charlie.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven