Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
dinsdag 3 augustus 2010 om 00:04
Zo, net weer even een rondje boerderie gedaan (en pssst, Biebs, dat jatten gaat/ging in het begin écht per ongeluk hoor, dan klik je om te wieden ofzo en bij 1 klik teveel heb je ineens wat in je loods liggen, hihihi - daarstraks werd ik alleen gebeten door een hond )
Zo, nog ff rondje internet en dan lekker naar bedje!
Splint, jemig..is dat vrijdag al? Nou ja, dan ben je er maar vanaf en een weekje lekker rustig thuis daarna is denk ik helemaal niet verkeerd!
Zo, nog ff rondje internet en dan lekker naar bedje!
Splint, jemig..is dat vrijdag al? Nou ja, dan ben je er maar vanaf en een weekje lekker rustig thuis daarna is denk ik helemaal niet verkeerd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 3 augustus 2010 om 00:10
quote:Splinter02 schreef op 02 augustus 2010 @ 23:46:
Hihi, ik zou toch best schrikken hoor! Lig je lekker te doezelen, heb je ineens zo´n enorme lobbes-snoet voor je neus.
Doet me ineens denken aan Olief. Die lag te slapen en ik had mijn heel lichtblauwe ochtendjas aan (ding draag ik eigenlijk nooit). Ik sta naast het bed, Olief deed een klein oogje openen schrok zich helemaal het rambam, hij zat echt tegen het plafond (en riep ook heel hard WAAAAAAAAH!! ). Ik schrok me weer de blubber van Olief en vroeg wat er nou in hemelsnaam aan de hand was. Zegt Olief; ik dacht dat je een spook was....
En bedankt........
Hihi, ik zou toch best schrikken hoor! Lig je lekker te doezelen, heb je ineens zo´n enorme lobbes-snoet voor je neus.
Doet me ineens denken aan Olief. Die lag te slapen en ik had mijn heel lichtblauwe ochtendjas aan (ding draag ik eigenlijk nooit). Ik sta naast het bed, Olief deed een klein oogje openen schrok zich helemaal het rambam, hij zat echt tegen het plafond (en riep ook heel hard WAAAAAAAAH!! ). Ik schrok me weer de blubber van Olief en vroeg wat er nou in hemelsnaam aan de hand was. Zegt Olief; ik dacht dat je een spook was....
En bedankt........
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 3 augustus 2010 om 00:17
dinsdag 3 augustus 2010 om 00:18
dinsdag 3 augustus 2010 om 01:07
Bij de meeste tetters is het licht al uit geloof ik, ik ben nog ff wakker . Intrigerende film gezien, nu nog een glaasje + hapje en beetje rondkijken op het forum en de boerderie .
En natuurlijk even bijgelezen over de dieren en de vleesboom. En Olijf, ik kan me nog zo'n verhaal herinneren over Olief die half in slaap was. Iets met soep die koud geworden was ofzo .
dinsdag 3 augustus 2010 om 01:22
dinsdag 3 augustus 2010 om 01:23
quote:delphicat schreef op 03 augustus 2010 @ 01:22:
Oh, nu ik daar op zoek zie ik inderdaad een account met mijn nick als voor- en achternaam. Die zal ik ooit wel hebben opgezet om te gluren facebook uit te proberen. Maar ik heb een heuse account onder echte naam.
Heb jou ondertussen gespot, zal ik jou anders uitnodigen?
voor die gluuraccount
En goed idee!
Oh, nu ik daar op zoek zie ik inderdaad een account met mijn nick als voor- en achternaam. Die zal ik ooit wel hebben opgezet om te gluren facebook uit te proberen. Maar ik heb een heuse account onder echte naam.
Heb jou ondertussen gespot, zal ik jou anders uitnodigen?
voor die gluuraccount
En goed idee!