Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Naderhand was Koos helemaal zeiknat van alle hondenspuug
Zo, net weer even een rondje boerderie gedaan (en pssst, Biebs, dat jatten gaat/ging in het begin écht per ongeluk hoor, dan klik je om te wieden ofzo en bij 1 klik teveel heb je ineens wat in je loods liggen, hihihi - daarstraks werd ik alleen gebeten door een hond )

Zo, nog ff rondje internet en dan lekker naar bedje!

Splint, jemig..is dat vrijdag al? Nou ja, dan ben je er maar vanaf en een weekje lekker rustig thuis daarna is denk ik helemaal niet verkeerd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Slofje schreef op 03 augustus 2010 @ 00:02:

Naderhand was Koos helemaal zeiknat van alle hondenspuug Ohh dat is zooo vies hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Olijf

ik zeg gewoon eerlijk dat ik kom om te jatten.

En als ik er dan toch ben geef ikwater en wied ik voor je....
quote:Splinter02 schreef op 02 augustus 2010 @ 23:46:

Hihi, ik zou toch best schrikken hoor! Lig je lekker te doezelen, heb je ineens zo´n enorme lobbes-snoet voor je neus.

Doet me ineens denken aan Olief. Die lag te slapen en ik had mijn heel lichtblauwe ochtendjas aan (ding draag ik eigenlijk nooit). Ik sta naast het bed, Olief deed een klein oogje openen schrok zich helemaal het rambam, hij zat echt tegen het plafond (en riep ook heel hard WAAAAAAAAH!! ). Ik schrok me weer de blubber van Olief en vroeg wat er nou in hemelsnaam aan de hand was. Zegt Olief; ik dacht dat je een spook was....

En bedankt........
Je gelooft me echt niet hè Bieb? Nu kom ik bewust jatten en wieden hoor
oh nou is het mn eigen schuld.....tuuuurlijk

spookverhaal
ik ga ook tukken.

De wekker op 9 uur.

Ik wil naar de markt en naar het gemeentehuis voor mn adreswijziging.

Laterrr
quote:mylenevalerie schreef op 03 augustus 2010 @ 00:04:

[...]

Ohh dat is zooo vies hihihi.Napoletanos hoeven maar 1 keer de bek open te doen en je bent nat, helemaal, laat staan een kat
Als jullie op mijn boerderie zijn, klop even aan en kom een borrel halen, wel zo gezellig .

Truste Bieb.

Ik was eerder op de bank in slaap gevallen dus ben nu klaar wakker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 03 augustus 2010 @ 00:13:

oh nou is het mn eigen schuld.....tuuuurlijk

spookverhaal

*steekt tong uit*

Nu ik allemaal begin te snappen hoe het werkt, wordt het pas leuk (ff koekeloeren wie er gejat heeft ezno )
Slaap lekker allemaal! En veel plezier met je adreswijziging doorgeven, dat zal je een goed gevoel geven!
om het spookverhaal
Ja, 't is af en toe heel hard lachen met een nog niet goed wakkere Olief, dat is heel vaak aanleiding voor een lachbui

Bij de meeste tetters is het licht al uit geloof ik, ik ben nog ff wakker . Intrigerende film gezien, nu nog een glaasje + hapje en beetje rondkijken op het forum en de boerderie .

En natuurlijk even bijgelezen over de dieren en de vleesboom. En Olijf, ik kan me nog zo'n verhaal herinneren over Olief die half in slaap was. Iets met soep die koud geworden was ofzo .
O ja, Delphi, ik heb ook facebook . Heb jou (indien naam klopt) toegevoegd als vriend
quote:Talkinghead schreef op 03 augustus 2010 @ 01:10:

O ja, Delphi, ik heb ook facebook . Heb jou (indien naam klopt) toegevoegd als vriend Ehm, ik heb geen uitnodiging gekregen.... Zal ik even elders mijn volledige naam plakken?
Ik heb je ook net pas uitgenodigd hoor
En heb je net ook uitgenodigd om vrienden te worden op hyves. Op facebook vind je mij op mijn volledige naam!
Hmm, zie nu wel een hyves-uitnodiging. Of bedoel je die ook en niet fb?
quote:delphicat schreef op 03 augustus 2010 @ 01:18:

Hmm, zie nu wel een hyves-uitnodiging. Of bedoel je die ook en niet fb?Ik heb op facebook op jouw nick gezocht
Oh, nu ik daar op zoek zie ik inderdaad een account met mijn nick als voor- en achternaam. Die zal ik ooit wel hebben opgezet om te gluren facebook uit te proberen. Maar ik heb een heuse account onder echte naam.

Heb jou ondertussen gespot, zal ik jou anders uitnodigen?
quote:delphicat schreef op 03 augustus 2010 @ 01:22:

Oh, nu ik daar op zoek zie ik inderdaad een account met mijn nick als voor- en achternaam. Die zal ik ooit wel hebben opgezet om te gluren facebook uit te proberen. Maar ik heb een heuse account onder echte naam.

Heb jou ondertussen gespot, zal ik jou anders uitnodigen?

voor die gluuraccount

En goed idee!
Gelukt!
Mooi. Dat was dan mijn laatste daad vandaag gister morgen voor nu.

Slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven