Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Nog eentje

Oooh ik zie allemaal van die lieven:

Banjer en Hero als ADM toevallig binnenkomt:

lieve leuke foto's

Ik kan ff niet meetetteren, want dekbed moet weer de was in Is net overheen gepiest, dus snel de wasmachine in
Bieb
Voor Babs en Olijf

Lekker knus en warm.

Oh, de boerderie ga ik nog steeds links laten liggen. Zie er al tegenop om daar ook nog aandacht voor te moeten hebben terwijl ik nu al te weinig tijd heb voor alles. Dus ik ga gewoon lol hebben van jullie maffe berichtjes. Misschien als ik volgende week aan het herstellen ben van mijn vleeschboomamputaaasie.
oeh is dat volgende week al Splinter

zie je er tegenop?

(weet dat mijn moeder het poliklinisch heeft laten doen vrogger ooit...maar dat hangt ook van de grootte af natuurlijk)

word je opgenomen?

Enne Happy Harvest doe ik 2x per dag hooguit 5 minuutjes... Stelt niet zoveel voor hoor.

Iedere keer wachten tot er wat bloeit.

Is dit nou een kat?? Mmmm benieuwd hoe hij smaakt!....

Is dat alles???????

Koos' confrontatie met zeer grote hond.....
Vrijdag Bieb, dan gaan ze ´m omhakken . En het is een dagopname.

Hm, ik zie er niet echt tegenop (denk ik...), maar ik ben wel blij dat ik een totale narcose heb gekozen. Ik vind het vooral lastig om niet te weten hoe het naderhand gaat, of ik er veel last van heb. Volgens de gyn moet ik een paar dagen rustig aan doen, dus dat valt wel mee. Het werk heeft me voor een week ziek gemeld. Mooie tijd om m´n boerinnenbloed te laten borrelen!

Slofje, wauw zeg! Lef van De Zeer Grote Hond hoor, dat is bijna vragen om een haal in je neus! Maar dat is niet gebeurd?
aah... Boomomhakdag

maar lekker dat je op voorhand al weet dat je iig een week niet verwacht wordt.

Slof,gaaave hond!!
Nee das is niet gebeurt!. Koos is heel relaxed. Hij vond het volgens mij doodeng maar DE GROTE HOND, was heeel relaxed, wilde alleen spelen
Oh, ik denk jullie kijken ook Oprah, daar was net de Grootste Hond ter Wereld...
Hihi, ik zou toch best schrikken hoor! Lig je lekker te doezelen, heb je ineens zo´n enorme lobbes-snoet voor je neus. En het is ook niet dat hond een beetje gepaste afstand in acht neemt....
quote:biebelie schreef op 02 augustus 2010 @ 22:33:

[...]

die heeft ze al geoogst.

niet erg...ze moet alleen omploegen en nieuwe groenten zaaien.Hihi, morgenochtend ga ik weer zoeken hoe ik nieuwe kan planten, ik snap er niets van. Vandaag lukte het niet. Ik ga morgen al het geld gebruiken om planten te kopen. Misschien heb ik er dan meer te doen en is het leuker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Splint, klinkt eng een vleesboomamputatie.
quote:Slofje schreef op 02 augustus 2010 @ 23:16:

[afbeelding]

Is dit nou een kat?? Mmmm benieuwd hoe hij smaakt!....

[afbeelding]

Is dat alles???????

Koos' confrontatie met zeer grote hond.....Ahhhhh wat lief. Dit is jouw hond?
MV morgen eerst op het schepje klikken dan op je verdorde stukjes.

Gaat de uitgebloeide plant weg.

Dan ga je naar de winkel en koop je nieuwe die je vervolgens weer met muisklik kan planten.
quote:Splinter02 schreef op 02 augustus 2010 @ 23:46:

Hihi, ik zou toch best schrikken hoor! Lig je lekker te doezelen, heb je ineens zo´n enorme lobbes-snoet voor je neus. En het is ook niet dat hond een beetje gepaste afstand in acht neemt....Nee Koos schrok zich kapot, maar bleef braaf liggen. Ik wist dat het goed zou gaan, hond was watje
quote:mylenevalerie schreef op 02 augustus 2010 @ 23:50:

Splint, klinkt eng een vleesboomamputatie.

Ik maak het ook een beetje enger dan het is, met zo´n benaming .

Tenminste, dat hoop ik.....

Meisjes, ik ga plat!

Slaap lekker allemaal!

Ik zie nu door de (vlees)bomen het bos niet meer. Wat wordt er nu allemaal geoogst en omgehakt hier?

Grapje over vleesboom mag toch wel, Splint? Gelukkig zie je er niet tegen op. Het zal vast meevallen als je inderdaad dezelfde dag nog weg mag. Maar jezelf daarna veel rust gunnen lijkt me wel een goede.

Heb je al een belletje om manlief te kunnen roepen?
Bieb wat klote van je kat bij ex. En onattent dat hij het niet even heeft laten weten. Maar ja, ik ken het, zelf ook meegemaakt, weet je ook weer waarom het een ex is.

Fran, goed dat je het hebt aangegeven dat het even niet gaat.

Anne, gaat de goeie kant op he, ja ik had er alle vertrouwen in. Wat ik je vanochtend al mailde, ze was even geschrokken van de "indringer", maar komt goed als ze weet dat het een blijvertje is. Komt echt helemaal goed.
quote:delphicat schreef op 02 augustus 2010 @ 23:59:

Ik zie nu door de (vlees)bomen het bos niet meer. Wat wordt er nu allemaal geoogst en omgehakt hier?

Grapje over vleesboom mag toch wel, Splint? Gelukkig zie je er niet tegen op. Het zal vast meevallen als je inderdaad dezelfde dag nog weg mag. Maar jezelf daarna veel rust gunnen lijkt me wel een goede.

Heb je al een belletje om manlief te kunnen roepen? Zoiets dus: (alleen dan Mylady ipv Sir )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Koos kijkt wel een beetje boos, Slof. Of niet?

Welterusten, Splint.
Dank je Bieb, morgenochtend vroeg even de boerin uithangen.

Slaap lekker Splint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven