Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
woensdag 4 augustus 2010 om 13:52
Barry White stem Ben benieuwd of dat piepje van schrik is of dat ze bij Mirtos wat aan hun oren mankeren.
Cis, hoe ging het vandaag??
Bieb, ik hoor de aanzwellende violen onder jullie filmmomentje Maar wat fijn dat hij weer heelhuids thuis is! Hoe lang heeft hij nog vakantie? En graag gedaan voor de kaart
Hier ook trouwens een luie dag, was vanochtend vroeg wakker maar ben nog lekker ff terug naar bed gegaan en loop nu nog in mijn huispak rond. Ik wil zooooooooooooooomer!! Die doet er mee aan een zonnedansje??
Cis, hoe ging het vandaag??
Bieb, ik hoor de aanzwellende violen onder jullie filmmomentje Maar wat fijn dat hij weer heelhuids thuis is! Hoe lang heeft hij nog vakantie? En graag gedaan voor de kaart
Hier ook trouwens een luie dag, was vanochtend vroeg wakker maar ben nog lekker ff terug naar bed gegaan en loop nu nog in mijn huispak rond. Ik wil zooooooooooooooomer!! Die doet er mee aan een zonnedansje??
Ik ben mijn eigen bananenschil

woensdag 4 augustus 2010 om 13:58
Niet zo geweldig ging het. Wel gesprek gehad met de schuldgevoelgeefster. Ze had het zelf niet zo door maar gaat op haar opmerkingen letten (dan moet ik het zelluf maar weer doen. Want ik kan niet op vakantie omdat jij overspannen bent. Dat soort opmerkingen). Verder vertelde ze dat ze tot haar lippen in het werk zit en dit heeft aangegeven bij assistent bazin, maar die roept dus dat ze een aantal taken aan mij moet overdragen. Maar hallo, ik ben aan het re-integreren dus ze moeten even niet op mij rekenen. Ik vraag gewoon per dag wat ik kan doen. Geef me nou geen vaste taken, want het gaat heel niet lekker nog. Dus daar ga ik assistent bazin morgen over bellen (ze was vandaag vrij) en opnemen met bazin volgende week. Ze is nu, wederom, op vakantie.
Net al met Mr Big op de hei gelopen en ben nu een stokbroodje aan het afbakken voor een lekkere lunch
Net al met Mr Big op de hei gelopen en ben nu een stokbroodje aan het afbakken voor een lekkere lunch

woensdag 4 augustus 2010 om 14:22
woensdag 4 augustus 2010 om 14:30
woensdag 4 augustus 2010 om 14:50

woensdag 4 augustus 2010 om 15:10
quote:Kletsmajoor schreef op 03 augustus 2010 @ 13:18:
Slof, ik moest net nog aan je denken. Kreeg een telefoontje van een of ander stom uitzendbureau dat ze me uit gingen schrijven maar dat ik de site in de gaten moest houden. Maar ze hadden wel productie of schoonmaakwerk voor me.
Ha, ik zit net bij te lezen, loop errug achter!
Wel toevallig, omdat ik vorige week ook zo'n precies hetzelfde stomme telefoontje kreeg Maar ze bieden jou nog tenminste productie- en schoonmaakwerk aan , dat geluk had ik niet haha. Wat het toevallig ook Content?
Heb je al gepoetst? Ik ga me vanmiddag inschrijven bij de Thuiszorg hier
Slof, ik moest net nog aan je denken. Kreeg een telefoontje van een of ander stom uitzendbureau dat ze me uit gingen schrijven maar dat ik de site in de gaten moest houden. Maar ze hadden wel productie of schoonmaakwerk voor me.
Ha, ik zit net bij te lezen, loop errug achter!
Wel toevallig, omdat ik vorige week ook zo'n precies hetzelfde stomme telefoontje kreeg Maar ze bieden jou nog tenminste productie- en schoonmaakwerk aan , dat geluk had ik niet haha. Wat het toevallig ook Content?
Heb je al gepoetst? Ik ga me vanmiddag inschrijven bij de Thuiszorg hier

woensdag 4 augustus 2010 om 15:15
Leuk dat er weer foto's geplaatst zijn. Mooie rooie. Groot ook. En ja, het zijn piepjes. Volgens mij zijn het wel 2 grote kroelerds.
Werken valt tegen he Fran, ik had dat ook in het begin. Ik wilde alleen maar naar huis. Soms heb je een goede dag en soms een slechte. Ooit gaat het weer beter. Maar dan moet er wel personeel bij komen. Dat ze dat nou toch nog steeds niet door hebben. Raar hoor om zo met je personeel om te gaan.
En nu ga ik het verhaal van Olijfje lezen. Zakdoekjes heb ik bij de hand.
Werken valt tegen he Fran, ik had dat ook in het begin. Ik wilde alleen maar naar huis. Soms heb je een goede dag en soms een slechte. Ooit gaat het weer beter. Maar dan moet er wel personeel bij komen. Dat ze dat nou toch nog steeds niet door hebben. Raar hoor om zo met je personeel om te gaan.
En nu ga ik het verhaal van Olijfje lezen. Zakdoekjes heb ik bij de hand.
woensdag 4 augustus 2010 om 15:21
quote:Kletsmajoor schreef op 04 augustus 2010 @ 14:50:
Dit zijn piepjes toch?
http://www.youtube.com/watch?v=y3Is6jFCFNA
Ohh wat zijn ze lief zeg. Dat piepje en dat "kusje" aan elkaar.
Jammer dat ze niet bij elkaar geplaatst kunnen worden.
Dit zijn piepjes toch?
http://www.youtube.com/watch?v=y3Is6jFCFNA
Ohh wat zijn ze lief zeg. Dat piepje en dat "kusje" aan elkaar.
Jammer dat ze niet bij elkaar geplaatst kunnen worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 4 augustus 2010 om 15:25
woensdag 4 augustus 2010 om 16:21
Goedemiddag
Olijf ik ga zo even lezen maar knuffel je nu alvast
Lieve Cis, je doet zo je best maar dan nog maken ze je het moeilijk.
Wat een mooie kattenfoto's komen er weer voorbij. Ik zou er zo eentje willen adopteren
Biebs, hoop dat je snel weer internet hebt
Ik was er weer. mochten jullie me gemist hebben
Olijf ik ga zo even lezen maar knuffel je nu alvast
Lieve Cis, je doet zo je best maar dan nog maken ze je het moeilijk.
Wat een mooie kattenfoto's komen er weer voorbij. Ik zou er zo eentje willen adopteren
Biebs, hoop dat je snel weer internet hebt
Ik was er weer. mochten jullie me gemist hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 4 augustus 2010 om 16:21
Wat is er weer veel gebeurt!
MV-tje die kachel naar de tandarts reed, foei
Biebs' ex die schijnbaar een vrouw met 3 kids met leuke kermisnamen opgesnord heeft . Er was veel *gepoeft*, maar ik kreeg het nog wel een beetje mee.
Inmiddels alweer een romantische hereniging op achter de rug heeft met MO
Frans' werk wat toch nog niet helemaal soepeltjes verloopt.
De nieuwe griekjes van Klets (of was het nou Egypte?). Wat een scheetje die rooie! Maar die gaat dus weer weg?
Leuk piepfilmpje gezien
Arme Borrie, die op haar konijn is gaan staan! Balen zeg! Ik las niets over kooirust Borrie, maar het lijkt mij toch dat hij nu zo min mogelijk moet bewegen? Kobus heeft een breuk in zijn knie gehad en heeft 6 weken kooirust gehad. Toen had ik die bench van mijn vriendin hier, waar we het laatst over hadden. Niet gedacht dat je die al zo snel nodig zou hebben .
Oh ja en Kobus heeft toen ook Metacam gehad, maar werd er niet high van.
En om je te troosten: ik ben vanochtend met mijn boerenpoten op een pootje van een kitten gaan staan . Ze liep als een bezetene rond te sjeesen, ik doe een stapje naar achteren en BINGO. Het was meer krijsen en schrik, want een minuutje later liep ze alweer te rennen, maar wel met een GROTE boog om mij heen haha.
Olijf: ik heb Joeps verhaal ontvangen. Ik weet niet wat ik moet verwachten, maar begrijp wel dat ik een paar dozen tissues bij de hand moet hebben. Zo gauw ik me er toe in staat voel, ga ik het zeker lezen.
Ik mis alleen een update over de koppeling bij Anne. Heb ik iets gemist of is geen nieuws goed nieuws?
Ik zal zeker dingen/mensen vergeten zijn, maar julie gaan zo snel!
Voor de verandering ben ik WEER eens mijn dekbed etc. aan het wassen. Tweede keer deze week . Ik wordt er een beetje moedeloos van. Het is vanochtend vroeg gebeurt TERWIJL ik dus in bed lag . Ik stond op en dacht: wat is me onderbroek vochtig . Helemaal door het dekbed heen, onderlaken, matrasbeschermer richting matras!!! Dus dat worden weer zo'n 4 wasjes. Ik moest vanochtend ook nog eens naar het asiel dus het was weer eens KL
Ik moet er wel bijzeggen dat de deur naar de gang dicht zat en daar staat een kattenbak, maar er staan er ook 2 buiten waar ze gewoon naar toe kunnen. Waar slaat dit nou op???
MV-tje die kachel naar de tandarts reed, foei
Biebs' ex die schijnbaar een vrouw met 3 kids met leuke kermisnamen opgesnord heeft . Er was veel *gepoeft*, maar ik kreeg het nog wel een beetje mee.
Inmiddels alweer een romantische hereniging op achter de rug heeft met MO
Frans' werk wat toch nog niet helemaal soepeltjes verloopt.
De nieuwe griekjes van Klets (of was het nou Egypte?). Wat een scheetje die rooie! Maar die gaat dus weer weg?
Leuk piepfilmpje gezien
Arme Borrie, die op haar konijn is gaan staan! Balen zeg! Ik las niets over kooirust Borrie, maar het lijkt mij toch dat hij nu zo min mogelijk moet bewegen? Kobus heeft een breuk in zijn knie gehad en heeft 6 weken kooirust gehad. Toen had ik die bench van mijn vriendin hier, waar we het laatst over hadden. Niet gedacht dat je die al zo snel nodig zou hebben .
Oh ja en Kobus heeft toen ook Metacam gehad, maar werd er niet high van.
En om je te troosten: ik ben vanochtend met mijn boerenpoten op een pootje van een kitten gaan staan . Ze liep als een bezetene rond te sjeesen, ik doe een stapje naar achteren en BINGO. Het was meer krijsen en schrik, want een minuutje later liep ze alweer te rennen, maar wel met een GROTE boog om mij heen haha.
Olijf: ik heb Joeps verhaal ontvangen. Ik weet niet wat ik moet verwachten, maar begrijp wel dat ik een paar dozen tissues bij de hand moet hebben. Zo gauw ik me er toe in staat voel, ga ik het zeker lezen.
Ik mis alleen een update over de koppeling bij Anne. Heb ik iets gemist of is geen nieuws goed nieuws?
Ik zal zeker dingen/mensen vergeten zijn, maar julie gaan zo snel!
Voor de verandering ben ik WEER eens mijn dekbed etc. aan het wassen. Tweede keer deze week . Ik wordt er een beetje moedeloos van. Het is vanochtend vroeg gebeurt TERWIJL ik dus in bed lag . Ik stond op en dacht: wat is me onderbroek vochtig . Helemaal door het dekbed heen, onderlaken, matrasbeschermer richting matras!!! Dus dat worden weer zo'n 4 wasjes. Ik moest vanochtend ook nog eens naar het asiel dus het was weer eens KL
Ik moet er wel bijzeggen dat de deur naar de gang dicht zat en daar staat een kattenbak, maar er staan er ook 2 buiten waar ze gewoon naar toe kunnen. Waar slaat dit nou op???
woensdag 4 augustus 2010 om 16:24
Sorry Slofje, dat lees je niet goed. Ik heb uitgelegd, dat ik normaal 2 x lyrica in de ochtend nam en 2 in de avond. Die in de ochtend heb ik al lang niet meer genomen, zie mijn topic bij gezondheid omdat ik zo ziek ben ervan.
Dus nu voor de zekerheid wel die 2 lyrica genomen in de ochtend, dus niets wat niet mocht. Ik hoopte dat het zou verdoven zoals het mijn zenuwpijn verdoofd.
Dus nu voor de zekerheid wel die 2 lyrica genomen in de ochtend, dus niets wat niet mocht. Ik hoopte dat het zou verdoven zoals het mijn zenuwpijn verdoofd.

woensdag 4 augustus 2010 om 16:32
woensdag 4 augustus 2010 om 16:37
woensdag 4 augustus 2010 om 16:45
Is er vanavond trash tv? Ben zo over de zeik. Zit ik nog een angel te verdedigen krijg ik daar nog een waarschuwing voor. Ik mag toch hopen dat het een foutje is, de tranen staan hoog en de email erover is de deur uit. Wat is er aan de hand? We verkondigen dat het wat losser mag in het mod topic, op relatie kom ik nooit, echt al tijden niet meer. Ik wil een angel verdedigen dat ze iets nog niet heeft gezien en ik krijg een waarschuwing. Nou ik zou wel even klaar zijn hoor als dit klopt. Ik ga er vanuit dat het een misverstand is. Dit zou anders op mijn andere domper een domper erop zijn.