Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het verhaal van Joep staat elders. Slof, ik mail het jou toe. Als er nog andere gegadigden zijn, laat het dan even weten!

MV, lampje komt van de dierenwinkel hier. Maar bij zooplus verkopen ze ze ook, zag ik.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik moet zo lachen om Kane. Die kan zichzelf zo heerlijk vermaken. Bo kan dat niet, die gaat Kane net zolang in zijn kont bijten tot hij mee gaat spelen. Maar Kane is gek met zijn aluminium balletje. Net heeft hij weer een uur mee gespeeld. De hele kamer gaat hij door en dan als hij uitgespeeld is in een hoekje dan rent hij met dat balletje in zijn bek naar een plekje die waarschijnlijk leuker is. Heerlijk kereltje. Hij gedraagt zich als een kitten maar hij is mega groot en heeft nog een kitten miauwtje, heel stom. Echt een schatje.

Gister iets uitzonderlijks gebeurd.

Floyd durft al 3 jaar niet naar boven te gaan omdat Bo altijd op bed ligt. Die doet niets maar toen Bo een kitten was, was hij altijd aan het "bo-diven". Bo-diving is dat hij met een boogje op hun rug sprong. Hij lag altijd achter een hoekje op de loer, snap nog nooit dat de andere het na de 1000000 e keer dat niet wisten en nog schrokken. Maar goed, Floyd is nooit meer boven gekomen. Ja als hij kwam kijken waar ik was ging hij rennen en vonden die kleintjes het leuk er achteraan te rennen.

Maar wat ik wilde zeggen, sinds die hitte heb ik de deur van mijn slaapkamer open gehouden. En gister ging ik naar bed en toen lag Floyd dus sinds 3 jaar op bed, op die koele jas die ik op bed heb liggen voor de katten. Bo kwam ook gewoon op bed slapen dus ik vond het zoooo gezellig. Ik kon pas om 4 uur in slaap komen, dat was minder maar het was geweldig om Floyd boven te hebben. Hoop dat hij vanavond weer daar ligt, denk het wel want ik zag hem net naar boven sluipen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Babsjuh schreef op 03 augustus 2010 @ 23:53:

Zoë mag ander eten er bij gaan krijgen. Heb 'n meedenk-topic geopend, zou het fijn vinden als jullie mee willen denken ook Ik ga even kijken en meedenken.
Ik ga ook nog reageren, en de ingrediënten voor je overtikken of heb je niks aan kittenbrokken?? ..

Olijf, ik wil het wel lezen, maar ik weet niet of jij dat aan mij wil laten lezen?

Wat leuk zeg Mleen!

hopelijk vond ie het zo gezellig dat hij er een gewoonte van maakt
Tuurlijk Bor! Wil je hier heel even je mailadres neerzetten dan? Kan ik het ff kopiëren en naar je toe sturen! Lief dat je het ook wil lezen!
quote:Olijfje_ schreef op 03 augustus 2010 @ 23:58:

Het verhaal van Joep staat elders. Slof, ik mail het jou toe. Als er nog andere gegadigden zijn, laat het dan even weten!

Iets anders
Ahhh Olijfje wat zielig .

quote:Olijfje_ schreef op 04 augustus 2010 @ 00:09:

Tuurlijk Bor! Wil je hier heel even je mailadres neerzetten dan? Kan ik het ff kopiëren en naar je toe sturen! Lief dat je het ook wil lezen!

doe em zo weer weg, ivm spam

*poef*
Gekopieerd! Haal maar weer weg dus, ik mail het gelijk naar je toe.
Sorry dat ik jullie allemaal aan het huilen maak.. Heel gek maar nu kan ik het verhaal dus zonder tranen lezen, de laatste die nog dwarszaten heb ik er gisteren dus uitgehuild. Het is goed zo, het verhaal is eindelijk af (daar zaten een hoop mensen nog op te wachten) en ik heb het afgesloten. Maar in gedachten knuffel ik Joep nu even heeeeeeel hard!!
Ik ga het morgen lezen... goed?

Truste alvast allemaal!!
Olijf! Ga jij eens even gauw stoppen met sorry zeggen?!? Ben je nou helemaal betetterd?

Ik ben geroerd door het verhaal, en geroerd dat ik het mocht lezen, dat je het wilde delen. Precies wat je zegt: het is góed zo. Incluis meeblubberende tetters!
Iets anders
Dank je wel Babs! En je hebt gelijk: geen sorry dus (moest wel even gniffelen om dat 'meeblubberen', ik zie het gelijk voor me)
Dames, ik ga ook lekker te bedde (ik heb zo'n vermoeden dat Bieb daar al láng in verzeild is geraakt ), slaap lekker allemaal en ik vind het fijn dat jullie het Joep-verhaal ook willen lezen/hebben gelezen! Jullie zijn lieffff

Tot morgen!!
En jij bent lief dat je het hebt willen delen. Slaap lekker!
Olijf ik ga het morgen lezen

Tipsy & Roquefort liggen er nu zo bij:

Tipsy:

Mystique:

Ik moest bij die foto van Mystique 3 keer kijken... Snapte niet hoe ze dat deed, zo met d'r achterwerk tegen de rugleuning omhoog blijven liggen
Iets anders
Olijfje, ik ga nu niet meer kijken (maar moet daarvoor echt op m´n handen gaan zitten), want m´n ogen vallen dicht inmiddels. Morgen, als ik in m´n uppie op een stil plekje zit, ga ik je verhaal lezen. Met een pakje zakdoekjes voor het meeblubberen.

Borrie, wat is Roest een heerlijk beest. Die eerste foto, zoals hij dat mandje met zijn poten vasthoudt, geweldig! Alsof hij in een bootje zit en bang is eruit te vallen.

Zo´n laserlampje heb ik wel gehad, maar ook weer afgeschaft. Sil werd er gék van, hij kon niet stoppen met zoeken als ik hem uit had gezet. Zo zielig, onze frustraat..... Wel jammer, want hij liep enorm door het huis te racen.

Mylene, wat schatting van Kane! Wie weet, heeft hij nu ontdekt dat het toch niet zo eng is boven. Gezellig hoor.

Babs, goed dat je een topic hebt geopend. Is het weer erger nu, met Zoë? Ik moest wel een beetje grinniken, het is nu bijna een Tettertopic met een andere naam. Gelukkig komt er ook nog een niet-Tetteraar meedenken.

Ik heb zelf geen ervaring met allergische katten, dus heb ik ook geen advies voor je. Het enige was dat ik, voor mijn kat met slechte nieren, rijst kookte met vanillevla en boter. Dat was zo´n lekker prutje dat het jammer was dat het voor de kat was...

Nu ga ik naar bed hoor, slaap lekker allemaal!
Geweldige foto's Klets.

En mooie poster!
Ooooh ik heb even moeten staren hoe je het bedoelde maar nu zie ik het.

Ik zei toch dat het hier een strafkamp was voor katten

Ik doe aan katgooien en dit is net voor ze helemaal neerkwam
quote:Babsjuh schreef op 04 augustus 2010 @ 00:59:

Ik moest bij die foto van Mystique 3 keer kijken... Snapte niet hoe ze dat deed, zo met d'r achterwerk tegen de rugleuning omhoog blijven liggen

Móóie foto! Lekker ongegeneerd.
Splinter: nee hoor, het gaat helemaal niet slechter met Zoë! Het gaat juist super! Maar om d'r de rest van d'r leven op alleen paardevlees met rijst te laten zitten... D'r moet wat spek op die botjes (want dat is 't wel nu: een glanzende zak met botjes) en ze is ook nog niet uitgegroeid volgens mij.

Eind deze maand viert ze d'r 1e verjaardag, en ik hoop nog járen prakkies voor d'r te mogen koken!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 04 augustus 2010 @ 01:04:

Ooooh ik heb even moeten staren hoe je het bedoelde maar nu zie ik het.

Ik zei toch dat het hier een strafkamp was voor katten

Ik doe aan katgooien en dit is net voor ze helemaal neerkwam
Goedemorgen!

Inmiddels is de hond al uitgeweest, ben ik gedoucht en zit ik hier met kwark/muesli en koffie.

Over 35 minuten moet ik naar het werk *diepe zucht*

En mijn linker oog begint te ontsteken.
Sterkte, je kan het
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven