Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Met google kom ik echt de vreemdste resultaten tegen met zoeken op 'kale nek kat'

ook dit bericht:

En mijn moeder vertelde net dat ze even dacht dat ze Blanche op MP had gevonden.

http://link.marktplaats.nl/361593192

Zielig, maar ik wist al meteen dat het Blanche niet was natuurlijk.
Geen idee, ze is pas vanaf 12.00 open op donderdag. Dat weet ik tegenwoordig uit mn hoofd

Leuk bootje trouwens MV
Rare advertentie.

Ze kan nu niet naar buiten omdat ze aan een drukke weg wonen, maar het is ook een lieve binnenkat. Wat is nou het probleem?
Klets, is de huid wel gezond bij die kale plek? Poef krijgt van vrijwel elk vlooienmiddel kale plekken in zijn nek (staat ook altijd als bijwerking in de bijsluiters), en dat is dus niks om je zorgen over te maken. Ik zou pas naar de da gaan als de huid er niet goed uit ziet.
Bijna al dit soort advertenties zijn raar Frans.

Ik hoop dat ze bij een verstandig persoon gaat komen die haar helemaal niet naar buiten laat...

Dove katten is vragen om problemen bij los naar buiten laten gaan.
Kat van 11 jaar die weg moet wegens een aankomende gezinsuitbreiding. Vanwege hygiëne
quote:Francisca_ schreef op 05 augustus 2010 @ 11:28:

Kat van 11 jaar die weg moet wegens een aankomende gezinsuitbreiding. Vanwege hygiëne Voor mijn eigen gemoedsrust lees ik geen dierenadvertenties op MP. Word ik verdrietig van....
Huisje gezocht voor bloot meisje

http://link.marktplaats.nl/365962442
Bloot meisje met een meer dan gezonde eetlust
Jammer dat je niet openlijk kritiek kan leveren op MP op de advertenties. Zielig die kat, 7 tot 10 jaar en dan zo aan de kant gezet worden. Ik kijk al bewust niet bij katten op MP want daar wordt ik zo triest van.

Ik moet even kijken wanneer de trekking is van het lot wat Bo heeft gekregen. Zou toch mooi zijn als je zo nog iets voor die zielige katten kan doen. Lijkt me wel wat een opvangtehuis. Niet realistisch maar misschien op een andere manier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is niet gewoon kale egale huid zeg maar, het is een plek met een paar korstjes.

Ik heb het nog niet heeel goed bekeken na gisteren.

Dat plekje van Poef was dan een soort kaal rondje? met mooie huid eronder, toch?

En anders ga ik voortaan wel eerst op consult bij Delphi.
Ja, bij Poef is het gewone kale huid. Van die lillijke grauwwitte

Met korstjestoestanden zou ik inderdaad naar de da gaan.

En voor deze keer breng ik niks in rekening voor mijn consult
Bloot meisje

Ja, het is zo zielig al die katten daar. Die blote meisjes eten veeel meer omdat ze meer energie verbruiken om zich warm te houden.
Misschien kunnen jullie samen iets beginnen. Delphi de dierendokter en klets het strafkamp
Ik wil koekjes van Cis, lever jij ze even af. Werk toch bij je in de buurt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:mylenevalerie schreef op 05 augustus 2010 @ 11:31:

Jammer dat je niet openlijk kritiek kan leveren op MP op de advertenties. Zielig die kat, 7 tot 10 jaar en dan zo aan de kant gezet worden. Ik kijk al bewust niet bij katten op MP want daar wordt ik zo triest van.

En dan, wil je ze affakkelen?

Die mensen doen tenminste nog iets van moeite om een ander huisje voor de katten te vinden. Ze kunnen ze ook gewoon ergens in een bos loslaten of naar toch al overvolle asiels brengen.
quote:itsme26 schreef op 05 augustus 2010 @ 11:36:

Ik wil koekjes van Cis, lever jij ze even af. Werk toch bij je in de buurt Zal ik eerst kijken of het me lukt?
Als ik ooit mijn katten weg zou doen zou ik het ook liever op MP doen. Niet omdat ik moet betalen voor het asiel maar omdat ik graag weet waar mijn kat naartoe gaat.

Ik heb nog wel eens foto's gemaild naar vorige eigenaar mijn twee mormels. Nooit iets op gehoord. Vind ik jammer.

Koekjes zijn ook per post te versturen

Zal ik mijn adres even doorgeven?

*laat vreselijk foute grappen met adressen van echte strafkampen maar zitten*
Mijn ouwe mutsenkat die ik kreeg toen ik 11 was heb ik ook naar mn moeder gebracht toen dochter geboren was.

Ze sliep altijd in het ledikant van dochter (zonder dochter dus )(kan ik mee leven) maar ik had zo geen tijd meer voor de kat. Ik was blij dat ik zelf naar de wc kon gaan. En ze ging ook slaan naar dochter als ze huilde (en dat was vaker wel dan niet). Later heb ik het nog geprobeerd maar poes scheet direct in een kast en toen heb ik het maar opgegeven.

Katten uitgezocht op MP die gewend waren aan kinderen. Een drietal omdat mijn verwachting was dat ze niet zo'n grote kans zouden hebben om samen te kunnen blijven.
Je woonde vlak bij de gevangenis toch?
Ja

Mooi he
Ik heb noodgedwongen mijn honden weg moeten doen. 1 is terug naar de fokker gegaan en de ander, met een gebruiksaanwijzing, via MP omdat ik zelf de nieuwe eigenaar wilde selecteren. Dat is trouwens gelukt

Begrijpelijke reden trouwens Klets.

Koekjes zitten in de oven, lading 1. Lading 2 ligt klaar
quote:Kletsmajoor schreef op 05 augustus 2010 @ 11:51:

Ja

Mooi he

[afbeelding]He daar was ik laatst nog, nou ja om de hoek met die rechtzaak. Hopelijk mag de dader daar nog wat jaartjes brommen in die koepel.
Oh nou wijzigen bericht schiet zo ook niet erg op

Ik woon daar best wel in de buurt. Maar dat ding is van vele kanten te bekijken en jij was aan de andere kant
quote:Kletsmajoor schreef op 05 augustus 2010 @ 11:42:

Als ik ooit mijn katten weg zou doen zou ik het ook liever op MP doen. Niet omdat ik moet betalen voor het asiel maar omdat ik graag weet waar mijn kat naartoe gaat.

Ik heb nog wel eens foto's gemaild naar vorige eigenaar mijn twee mormels. Nooit iets op gehoord. Vind ik jammer.

De eigenaar van Bo heb ik niets meer laten horen omdat ik het van de zotte vind dat als ik dus niet was geweest dat hij niet meer geleefd had (kalverenslachterij en als er zaterdag niemand voor hem was dan ..... op de dag nauwkeurig was hij nog maar 6 weken, zo zielig).

De eigenaar van Kane heb ik de dierenbescherming op af gestuurd, zo verwaarloosd dat hij was, ook nog maar 6 weken.

De eigenaar van Bo heb ik nog wel eens gedacht, zal ik laten zien dat jullie een "bekende" kat hadden. Maar nee, straks gaan ze hem terug eisen, niet dat ze hem ooit krijgen, dan moeten ze eerst mij om zeep helpen maar toch niet gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven