Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Nee, vandaag had ik wel even over willen slaan. Kat loopt nog steeds wat wankel rond, maar is al op een tafeltje gesprongen . Eten heeft ie geen zin trouwens en hij vindt zichzelf best zielig. De andere 2 hebben ook al stevig naar m staan blazen... En ik had het echt even te kwaad toen ik m, nog onder zeil en in zijn draagmand, terug kreeg van de da. Hij lag precies zoals Stanley toen we hem in hadden laten slapen Heb wel met janken gewacht totdat ik weer in de auto zat want er is met Forest zoals het er nu naar uit ziet dus gelukkig niks aan de hand.

Hij probeert nu trouwens een vlieg te vangen
Aggossie TH...een dag om gauw te vergeten dus Misschien heeft 'ie 'gewoon' een keelontsteking? Maar goed dat je er naar hebt laten kijken, je weet immers maar nooit.

En pas 30 juni naar de kaakchirurg zeg..zou dat niet eerder kunnen? Misschien nog eens bellen en beetje doorzeuren? Of bij een ander ziekenhuis proberen??

Anneke, succes vandaag!! In je tuttie jasje Ik denk dat het jasje al heel wat beter wordt met een leuk wit shirtje en een spijkerbroek. Of verdwijnt het na vandaag achterin de kast? Enniewee, veel succes en zet 'm op!

Jemig Klets, 20 euro vinden, da's leuk! En je hebt het zo verantwoord besteed, ik weet niet of ik dat zou kunnen

Leuk Bieb dat je de stoeltjes hebt! Waar is dat zaakje? Zit Wehkamp zelf ook niet ergens bij jou in de buurt?

En MV, jij hebt ook al niet echt een beste dag. Moet je aan dit verzoek voldoen? Of mag je ook weigeren? Moeilijk hoor, zeker in jouw situatie
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dames, ik heb even jullie mening nodig! Welke vinden jullie leuker?

deze

of deze?

Of geen van beide, dat mag natuurlijk ook

Ik ga nl. maandag kadootjes voor mezelf kopen met Olief's pinpas (scheelt een hoop gedoe en aan Olief heb ik niks qua kadootjes verzinnen ) dus doe ik het heul romantiesj zelf.
Annnn kom je wel direct, meteen, onmiddelijk melden hoe het gesprek gegaan is? Liefst met foto van je optutkleding? ;)

TH: Wat een pechdag :(

Ik heb foto's van Tips vandaag:

Ha, Tips ziet er al iets meer ontspannen uit! En wat een prachtige kleur ogen heeft ze!
Olijf, ik zou gaan voor de onderste (als ik nog tegen oorbellen dragen zou kunnen).

En dinsdag hangen de slingers uit
Ik vind het moeilijk kiezen Olijf

Ik denk dat ik voor deze zou gaan. Maar dat vraag je niet

of de onderste inderdaad!
Ik zou dan weer voor de bovenste gaan. Kan je niet allebei kopen?

Tipsy... mooie meid. Met ondeugende ogen op de bovenste en op de onderste, ja eh een beetje verlangend naar een lieve aai maar durft er nog niet om te vragen.

Zo was Medusa ook in het begin. Is helemaal goed gekomen.

Mac is weer aan de wandel sinds gisteren. Er staat weer eten en drinken buiten.

En ik wil ook wel 20 euro vinden! Lekker hoor.
Ik neig zelf ook meer naar de onderste, die zijn wat strakker. Die van jou zijn ook leuk Klets, maar niet helemaal mijn smaak. Ik hou dus van strak en ik vind ringetjes om mijn oorlel of die teveel zwabberen, eng (weet niet waarom, bang om erin te blijven hangen ofzo).

Ik ben lekker aan het rondneuzen op die site maar meeeeeen, wat een dingen zitten er soms tussen, brrr.
hoi kattenliefhebbers,

heb ff jullie raad nodig/moet ff mn hart luchten...

ik woon nu 2 jaar in een rijtjeshuis met 4 katten.

na vreselijk veel gezeik van de buren mogen ze alleen nog

aan een lijntje in de tuin. vinden ze geen probleem.

nu heb ik ook nog een balkon met een ruimte daar achter,

die zeg maar ook langs de balkons van de andere huizen loopt.

nu is het lekker weer en staat hier en daar een deur open.

komt er net een vrouw uit de straat aan mijn deur klagen over dat mijn kat in haar tuin poept. ik vertel haar dat dat niet mijn kat is, want die mogen dus niet meer naar buiten.

(haar balkondeur stond wel open. hij is natuurlijk naar binnen gelopen, een verdieping lager, daar uit het raam geklommen en van de zonnescherm afgegleden , dat truukje heeft ie paar jaar terug uitgevonden...)

sta ik net te kijken op het balkon waar die is, komt meneer met een potje vissenvoer aangelopen!! (hoe verzint ie het...) Het bewijs dus dat ie binnen is geweest. ik dus met potje vissenvoer naar die mensen, en nog ff over gebabbeld. tja, ik kan dus niet anders dan dat ze ook niet meer op het balkon mogen ( in de zomer)..

terwijl ik daar speciaal een luikje in de deur heb ;'(

als anderen last hebben van mijn katten pas ik me echt wel aan, maar ik vind het niet leuk voor mijn beestjes...

alhoewel, de buren hebben 3 katten die ook niet zo vaak naar buiten mogen, en die zijn echt niet zwaar deprie...... maar toch...

balkon afschermen hielp niet volgens hun, maar goed.

wat zal ik doen??? in de winter kunnen ze wel op het balkon natuurlijk, want dan zet niemand zn deur natuurlijk open...
Hm, misschien ook nog een idee Ratteke Ik heb laatst mijn collectie oorbellen eens doorgespit en alles wat incompleet of kapoet was, weggegooid. Nu heb ik dus nog maar 1 paar oorbelletjes
MissPhoebe, ik zou toch eens kijken of je je balkon kan afzetten. Je kan van dat soort gaas kopen waarmee je je hele balkon kan afzetten, dan kunnen je katten toch lekker buiten op het balkon zitten.

Maar wel zwaar vervelend hoor van die zeikende buren. Ik snap dat je best kan balen van poepende katten in je tuin maar hé, je woont nou eenmaal niet alleen op de wereld en er zijn nou eenmaal huisdieren in deze wereld. Ik denk bij zulke mensen eigenlijk altijd: ga dan maar boven in een flat wonen ofzo met een mooi dakterras, heb je nergens last van. Maar ja...
Misschien heb je hier wat aan: kattennet
quote:Olijfje_ schreef op 03 juni 2010 @ 22:16:

Hm, misschien ook nog een idee Ratteke Ik heb laatst mijn collectie oorbellen eens doorgespit en alles wat incompleet of kapoet was, weggegooid. Nu heb ik dus nog maar 1 paar oorbelletjes Oooh, nou dan is de keuze makkelijk toch? Beiden. De ondersten voor overdag en de bovenste als je je mooi hebt aangekleed voor een feestje of voor zomaar. Of wanneer je maar zin hebt.
Ratteke, toen ik bij de da zat te wachten moest ik ook meteen aan jouw katten denken, hoe gaat het nu? Mac dus aan de wandel lees ik net en de andere twee?
Olijf, ik vind het voorstel van Ratteke ook wel een goeie

En missphoebe, wat Olijf zegt: kun je het balkon afzetten? Zodat ze toch een beetje van de frisse lucht kunnen genieten?
Halloo ben ik weer! Allemaal bedankt voor het duimen!

Nou nu was ik eerder overdressed dan andersom. De mevrouw die het interview afnam was 50+ met een trui aan uit categorie Zeeman '70'er jaren. Maar een superlief en aardig mens. Het interview ging heel informeel, we zaten op een gegeven moment zelfs te praten over hoe zij gescheiden was omdat haar man haar had mishandeld en hoe haar zoontje op zijn 12e voor haar man koos omdat zijn vader hem lokte met kadootjes enzo. Heel apart zo'n gesprek, het leek niet eens op een soll. gesprek.

De baan lijkt mij super, een soort buurthuiswerk, programma's ontwikkelen, vrijwilligers werven, fundraisen, etc. Superleuke baan die helemaal vanaf scratch moet worden opgestart. Leuke informele omgeving, nou ja kortom; ik wil die baan! Maar goed, je kunt er heulemaal niks van zeggen, er spelen zoveel factoren een rol. Ik wacht maar 'rustig' af.

Ik moet vanacht werken (ik had mijn shift geruild met een collega), komt wel rottig uit want ik werk tot 7 uur in de ochtend en dan begint mijn vrijwillige shift om 11:30. Maar goed, ik heb wel rustig naar mijn interview kunnen toeleven en het leidt mooi af ook. Ik hoor morgen of ik naar de 2e ronde ga, 2 mensen gaan door naar "de board".

Hier trouwens nog een heel zielig bericht gehoord. Een familie lid van een collega van manlief was al 5 dagen vermist, het zijn twee oudjes van in de 90 (echtpaar). Vandaag zijn ze dood gevonden op een heel afgelegen zandweggetje, ze waren kennelijk verdwaald en zonder gas komen te zitten. Ik vind het zoo sneu, waarschijnlijk hebben ze gezocht voor hulp maar ze zaten helemaal in de rimboe NW van Calgary. Voor ons NL'ers is het haast niet te begrijpen dat je zo ver vd bewoonde wereld kunt raken .
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
olijf, ik zou ook voor de onderste gaan, maar ik vind wat strakker ook mooier

TH, wat een dag met een sterretje.

Ann, wat een mooi jasje en succes.

klets, 20 euro vinden is altijd leuk, ik hoop dat het snel goed gaat komen met die sollicitaties van je

Ik wacht ondertussen braaf op itsman die iets heel belangrijks van zijn werk had. Hopen dat hij een beetje bijtijds thuis is, want morgen gaan we naar de dierentuin
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Duus zit nu op drie pillen per dag. Ik doe die 3 pillen ook gewoon door het eten, tegelijkertijd. En ze eet het gewoon op. Gelukkig maar. Ze is iig weer wat rustiger. De gordijnhaakjes worden niet meer door de kamer gemept. Het was dus echt hard nodig dat ze meer van dat stofje binnenkreeg.

Dat betekend dus ook dat het slechter met haar gaat. Ze heeft het een hele tijd goed gedaan op 2. Nu helaas niet meer.

En Morgana is nog steeds een lekker miss blabbermouth. Spraakwater zoals de kinderen haar noemen. Lekker dik, kroelerig, slaap altijd bij mij op het kussen. Ligt lekker in de zon of op een kussen. Of sinds vandaag, tussen de muur en het nachtkastje. Zal wel lekker koel zijn.

Aan Mac merk ik eigenlijk helemaal niet dat ze zo ziek is. Ze eet goed, drinkt goed, plast goed. Want dat zie ik nog wel eens als ik de kattenbak aan het verschonen ben. Dan gaat ze gewoon zitten piesen waar ik bij ben. En dat komt er met een goeie straal uit.... Helaas soms ook over het randje van de bak heen... vind ik dan weer wat minder. Aanhalig is ze ook nog steeds. Het enige wat ze anders doet dan normaal is dat ze in het luchtledige zit te miauwen. Op verschillende toontjes. En als ik haar naam roep is ze weer stil.
Anneke, klinkt heel erg leuk die baan! En het gesprek klinkt positief, de keren dat ik zo'n soort sollicitatiegesprek heb gehad (het dus over heel andere dingen hebben), ben ik altijd aangenomen. Ik duim voor je!!

Pff, ik zit op die juwelierssite te kijken en zie zoveel leuke dingen voorbij komen maar met die garnalenvingertjes van mij (15 mm, da's een kindermaat!) valt 3/4 al af. Te groot qua model of te ruim. Ik ben gek op stalen sierraden maar die kunnen dus niet verkleind worden. En iets vinden in mijn maat waar geen lieveheersbeestje of roze blommetje op zit, is heel moeilijk. Idem voor mijn polsen, horloge vinden is een drama. Kom altijd uit op schakelbandjes die dan maximaal ingekort moeten worden.

weer thuis (al om 21u maar moest nog even een snackje eten en The Mentalist kijken)

MV ik eet geen Zweedse ballen dus kan het je niet vertellen.

kan je wel vertellen dat niemand iets merkt als je alleen wat gaat eten daar hoor

en kaa uu tee van dat waarom je je rot voelt.

Talkinghead wat een ellende met die kies,blegh.

en waardeloos dat dat zolang moet duren.

En dat mis dan weer hier int durp...NewYorkPizza.

Wij hebben dan wel weer een gruwelijk lekkere pizzeria waar ook afgehaald kan worden maar dan ben je wel het dubbele bedrag kwijt.

Enne....nog even over de dooie vogeltjes.

Ik vond net een dooie merel in de tuin..misschien toch die van afgelopen week of anders een broertje of zusje

Klets,lekker van geld vinden!

Het mooie van dat er dan geen portemonnee omheenzit dat het inderdaad geen zin heeft om bij politie langs te brengen

En Tipsy...komt wel maar met vast veel geduld.

Anneke,hoop dat je gesprek goed ging!?

vertel vertel....

oh zie dat je inmiddels al hebt gereageerd.

Klinkt als iets wat heel goed bij jou zal passen,leuk!

(en wat een rotverhaal van die oudjes )

Oooh TH en nou ook nog met poes naar DA.

Soms heb je van die dagen dat je beter in bed kan blijven liggen.

Gelukkig niet al te ernstig..pfew..

Olijf,Wehkamp hoofdkantoor zit in Z.

maar magazijnen en opkoopwinkel zitten in omringende plaatsen hier.

En oorbellen: vind de onderste de leukste.

Rosmantisch winkelen hoor

Its,wat een geweldige foto's!!!

wat zag je er mooi uit (en meneer Its ook) en die taart....kwijl kwijl.
Ratteke dat miauwen om niks en in het luchtledige doet Isa ook...vinnik best wel eng.

Ben bang voor dementie.
Ratteke, dat miauwen van Mac heeft Olivier ook elke dag wel een keer, soms is het een teken dat ie voer wil of dat we de waterfontein bij moeten vullen, maar soms is het ook onduidelijk waarom hij zo brult. Ik heb weleens het idee dat hij dan even kwijt is waar wij zijn. Zijn naam roepen helpt meestal dus ook. En bij Olivier kwam de laatste keer alleen dat schildklierprobleem naar voren, geen andere klachten. Ik hou het er maar op dat het met ouderdom te maken heeft.

En wat sneu voor Medusa dat ze die 3e pil echt nodig heeft, al is het voor haar lijfje wel goed dat ze wat rustiger is nu.

Morgana wordt zo te lezen gewoon nog heel veel ouder: lekker zo'n knuffelkont! Dat zijn ze hier alledrie niet zo, totdat we in bed liggen, dan komt Faith altijd binnen handbereik liggen en kunnen we haar wel blijven aaien. Nu het warmer wordt verkassen ze wel vaker naar de mand of het kleed op de overloop .
Ik heb bij Ikea dit kussen gekocht

en nog wat praktische dingen (2 wc borstels,schaaltjes,nieuwe koekepannetjes,messenblok,hoeslakens)
Hey Bieb! Uitgeshopt

Anneke, ik heb dezelfde ervaring als Olijf met sollicitatiegesprekken waar je al snel over hele andere dingen zit te kletsen! Dus dat lijkt me een heel goed teken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven