Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Sorry Slof, zo bedoelde ik het niet!!

Het is niet jouw schuld toch, niet schuldig voelen.

Maar ik snap je gevoel hoor.

Oww, Klets, bij jou ook al.....

Bieb, volgende keer beter! Maar jij gaat leuke dingen scoren straks, is óók leuk, toch?
Nou volgende keer kan ik hem beter zn gang laten gaan

Ik had het vogeltje bekeken maar mn hand zat net over de plek waar hi jdus we te pakken was genomen.

Voor mij ziet dit er niet uit als een wil vogeltje...
arme vogeltje

mijn schoonouders komen zo nog even een bakje doen en wat foto's halen voor onze familie in Griekenland
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haha, ´mijn schoonouders´ en ´mijn man´.....

Helemaal officieel! Went het al?
Klets, aan het snaveltje te zien is (was ) het een parkietje.

Nou de stickers zitten erop, alleen zijn het best kleine stickertjes en best wel grote ramen. Ik had 2 pakjes gekocht met in totaal 10 stickers!

Nou ja, we wachten af. Ik zie in gedachten vogeltjes aan komen vliegen, die dan stevig in de remmen gaan en omdraaien hihi.

Splinter, ik was niet boos hoor, maar ik ben zelf ook al zo'n pietlut die er de meest erge dingen om heen gaat zitten bedenken , met ma fazant en kinders fazant enzo
Enne, katten zijn leuk, maar af en toe
Ohhh lieve Ratt, ik dacht dat het een grapje was dat je jarig was. Van harte lieverd. Ik googelde op "taarten katten" en toen kwamen mijn eigen kattentaarten naar voren. Dus ik heb iets anders voor je gegoogeld gebakken;

Fijne dag

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zo, en nu heb ik mezelf maar eens een groot glas wijn ingeschonken voor de schrik!!
Wie is er jarig dan??
Hey Rat, wij waren toch vriendjes op hyves? Ik heb helemaal geen melding gekregen dat je jarig bent...
Ik ben ook niet jarig... Boogje had zo'n leuk onzintopic geopend en daar heb ik heel melig op gereageerd en heb m hartelijk bedankt dat ie er aan gedacht heeft. Maar dat was een geintje, sorrie MV! De taart ziet er wel prachtig uit moet ik zeggen. Maar leg m nog ff bijna 2 maanden in de vriezer. Op hyves staat mijn echte verjaardag, eind volgende maand pas.
Haha Ratteke, ik was al druk bezig om een leuk plaatje voor je te googlen. Oke, je bent dan wel niet jarig, maar wil jullie deze toch ff laten zien in het kader van de kattengaapfotos eerder deze week!

Ben weer thuis van de ta en het is weer niet simpel . Maar een beetje lang verhaal om mobiel te posten en ons frigging internet ligt er weer uit . Het lijkt iets met het modem, dat is nu even uit en hopelijk zo weer oke...ga nu ff koffie doen in de tuin.
Nou van e niet Gefeliciteerd dan Ratteke

en mijn stoeltjes zijn gekocht!!!

deze dus

de winkel waar ik ze heb gekocht heeft de overproduktie en de licht bescahdigde artikelen van de Wehkamp.

als ik er 6 via de site had besteld was ik 165 euro kwijtgeweest,nu maar 30!!
He verderrie Talkinghead...nog niet van je pijn af???

En nu weer weg naar Ikea

baai baai
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh dus als ik het per ongeluk vergeet over 2 maanden dan heb je nu al je taart gehad he Ratt .

Wat een nare vogelverhalen. Ik ben toe aan iets vrolijks. Heb naar nieuws gehad maar misschien kan ik dat beter elders vertellen.

Bieb, ik ben niet gekk op Ikea maar ik wil daar zo graag de Zweedse gehaktballetjes proeven. Maar maanden geleden was ik er even snel om iets te halen wat in de aanbieding was. Maar ik vond het zo stom om alleen in het restaurant te gaan zitten.

Ik de shop kon je alleen een zak van 1 kilo met die balletjes kopen en mijn vriezer wat net te vol voor dat. Nou ja, neem een balletje daar om te vertellen hoe ze smaken Bieb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, ik hoop geen persoonlijk naar nieuws?
Myleen, moeten we een tettermeet bij Ikea afspreken? Gaan we lekker balletjes eten met zijn allen . En Bieb de vegetarische, als ze die tenminste ook hebben
talkinghead wijzigde dit bericht op 03-06-2010 15:26
Reden: punt moest komma zijn
% gewijzigd
Dank jullie wel voor alle niet felicitaties!
Internet doet het dus weer, op de een of andere manier lijkt het modem steeds op tilt te gaan. Weer zo'n lekker vage klacht, maar goed, nu dat weer functioneert kan ik ook de kaakchirug gaan bellen .

Tandarts besloot na 10 seconden kijken maar meteen een foto te maken (ketsjing deed de kassa). Vriendelijk gelachen maar het resultaat was toch niet geweldig want er zit cariës/een ontsteking onder de (enorme) vulling die doorloopt in de wortel. De wortel zelf vormt echter het eigenlijke probleem want één van die dingen is zo krom als een hoepel. Dat wil zeggen dat een wortelkanaalbehandeling niet gegarandeerd succesvol is omdat hij slecht om de bocht kan werken. En mijn ervaring met andere wkb-en is dat er altijd iets in de punten blijft zitten =>kan alleen de kaakchirurg aanpakken door die punt(en) te verwijderen. Na de wkb moet het restje kies dan weer gevuld of moet ik een kroon, dat kon hij nu niet met zekerheid zeggen.

Het alternatief is om die kies te laten trekken, waarbij diezelfde kromme wortel ook een probleem is want een grote kans op afbreken tijdens het trekken=>ook hierbij geldt dat dan alleen de kaakchirurg dat probleem op kan lossen.

Zijn advies was om het trekken van de kies door de kaakchirurg te laten doen en als het dan misgaat kan hij/zij dat meteen verhelpen. Dan mis ik wel een beetje kauwvermogen, maar is mijn mond wel weer mooi symmetrisch omdat ik aan de andere kant ook al de achterste kies mis. Voordeel van deze oplossing is ook dat ik er met 1 behandeling (en een beetje napijn) vanaf ben.

Ik heb even bedenktijd gevraagd en na gesprek met TH man besloten om een afspraak te maken bij de kaakchirurg en daar te vragen of dit inderdaad de handigste keuze is. En nu ben ik mezelf aan het voorbereiden op dat telefoongesprek
Myleen, ik heb jouw bericht niet scherp gelezen, wil je er iets over kwijt? Ik ben nu hard aan het bedenken waar ik je mee op kan vrolijken
Ratteke, ik zat me ook al te vragen waarom ik geen seintje had gekregen van hyves...maar dat komt dus nog .

Geniet van je niet-verjaardag! Is het zonnetje bij jou ook zo lekker? Hier waait het nog wel pittig, uit de wind is het meteen zweten!
TH lijkt me goede beslissing! Niet leuk aarrrgghhhh maar ja. Bij mij hebben ze een week of 6 geleden ook de achterste linker kies getrokken omdat er een bacterie in de wortel zat. Er waren geen andere opties zoals een kroon. Kies moest eruit! Gelukkig heb ik niet zo'n gigantisch smile en valt het ook niet op. Achterste kies rechts mis ik trouwens ook al jaren, dus goh, nu is het dus bij mij ook mooi symetrisch Was me nog niet opgevallen!
Heb net een afspraak gemaakt voor een consult bij de kaakchirurg...ik kan 30 juni terecht. Pffft, ik had tandheelkunde moeten gaan studeren
talkinghead wijzigde dit bericht op 03-06-2010 16:25
Reden: allemaal typefoutjes vandaag
% gewijzigd
En helaas ben ik voorlopig dus nog niet van de pijn af....

Ja, ik beloof dat ik voortaan eerder in actie zal komen

En voor de niet-verjaardag van Ratteke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven