Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Zijn Slofje en ik de enige 2 tetters die niet in de zitten?
Ik hou niet van in de zitten!
Maar das wel balen TH, moet je nog een hele maand wachten! Heb je erge pijn?
Aha! Ik vind het wel lekker, maar mijn gebit op het moment iets minder...en ik word er ook zo slaperig van en dat combineert niet met het schrijfwerk dat ik nu eigenlijk zou moeten doen
Maar weer even binnen zitten hoor, pfff wat warm! Wel lekker hoor, maar ik gloei nu helemaal. Op 2 dingen na is de was droog en opgevouwen. Kast is niet gelukt vandaag.

TH, dat gaat wat worden de 30e. Waarom kunnen nou niet alle wortels gewoon recht zijn? Dan was je er nu al van af. En je moet nu dus nog een maand met een zere kaak rondlopen? Heb je wel iets gekregen van de tandarts?

Hoe is het met de rest? Hard aan het werk/studie/luieren?
Het komt en gaat een beetje op het moment en ik baal wel dat ik pas zo laat terecht kan, maar ja, ik had ook eerder in actie kunnen komen. Dat is wel weer de les die ik hiervan leer. Gelukkig heb ik nog een voorraadje brufen bruis 600, als ik dat inneem voel er weinig meer van. Alleen val ik daar ook weer zo snel van in slaap .

Ik er nu even vandoor, kan ik totdat man thuis komt met pizza nog even wat nuttigs doen!
quote:Talkinghead schreef op 03 juni 2010 @ 15:42:

Myleen, ik heb jouw bericht niet scherp gelezen, wil je er iets over kwijt? Ik ben nu hard aan het bedenken waar ik je mee op kan vrolijken

Omdat het te googlen is moet ik hier denk ik uitkijken. Mijn vriendin heeft iets vervelends meegemaakt. Ik vertelde jullie een paar weken geleden dat ik bijna dagelijks met haar bij de politie zat. Nou wist ik wanneer haar rechtzaak is. Ben ik eergister de kattenbak aan het verschonen, kom ik een brief tegen dat ik ook ben oproepen *** om te getuigen. Als je weet waarvoor hij moet voorkomen en wat hij in zijn leven heeft uitgespookt vrees ik een beetje voor "een familiedrama". Als je begrijpt wat ik dan bedoel. Probeer niets te schrijven wat erg te googlen is. Maar ik zit daar vreselijk mee in mijn maag. Vriendin is toen even na het gebeuren ondergedoken maar ik heb net een heel nieuw leven na die geweldadige ex dus no way dat ik hier vertrek. Nou ja, maar even afwachten of hij geweldadig wordt.

Morgen ga ik de spullen van mijn vriendin bij de politie ophalen.

Mijn tandarts is er vandaag niet dus morgen maar weer bellen.

Dus voel me niet zo vrolijk.

*** de politie vroeg mij of ik haar verhaal wilde bevestigen. Ja tuuk. En ik had niet door dat ik daardoor een officiele getuige was. Dus via zijn advocaat heeft hij denk ik ook mijn adres. Nou ja, ik heb iemand even om hullp gevraagd die gelukkig wat wil uitzoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik had dus gelukkig nog wat pijnstillers liggen, van de tandarts niks nieuws gekregen. Nog gevraagd of het zin heeft om antibiotica te slikken, maar dat had geen nut. Volgens man moet ik maar veel fruit eten en extra vitamine slikken om mijn weerstand te verbeteren. En ik haal morgen nog maar een fles mondspoelspul, wellicht helpt dat ook.
quote:Talkinghead schreef op 03 juni 2010 @ 16:57:

Het komt en gaat een beetje op het moment en ik baal wel dat ik pas zo laat terecht kan, maar ja, ik had ook eerder in actie kunnen komen. Dat is wel weer de les die ik hiervan leer. Gelukkig heb ik nog een voorraadje brufen bruis 600, als ik dat inneem voel er weinig meer van. Alleen val ik daar ook weer zo snel van in slaap .

Ik [afbeelding] er nu even vandoor, kan ik totdat man thuis komt met pizza nog even wat nuttigs doen!Ohh wat klote zeg. Ik hoop dat het troostvoer lekker is. Ik zou elke dag wel pizza kunnen eten zo lekker vind ik het.
Myleen, begrijpelijk dat je daar niet vrolijk van wordt, zo blijf je ook je eigen nare herinneringen steeds weer tegen komen. Je bericht lijkt me trouwens tamelijk neutraal zo.

Sterkte meis! En hopelijk wil jouw tandarts een beetje creatief meedenken over een oplossing.

Nu ben ik echt even weg
talkinghead wijzigde dit bericht op 03-06-2010 17:03
Reden: hug vergeten
% gewijzigd
Pizza is in de aanbieding bij NY pizza: ¤ 5,- per stuk als je ze zelf ophaalt. Ik moet alleen nog even een lekkere smaak uitzoeken. Even geen zin in koken vandaag en pizza is zeker lekker troostvoer. Zelfs als je maar met 1 kant kan kauwen
MV ik begrijp de strekking van het verhaal en er is niks herkenbaars of te googlen hoor, dus maak je geen zorgen. Maar das mooi shit. Komt ook weer zo dicht bij jou, lijkt me. Maarre, had je die brief om te getuigen dan niet eerder gezien? Gooi jij de post gelijk bij het oude kattenbakpapier ofzo? Is grapje hoor
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 15:07:

Nou van e niet Gefeliciteerd dan Ratteke

en mijn stoeltjes zijn gekocht!!!

deze dus

de winkel waar ik ze heb gekocht heeft de overproduktie en de licht bescahdigde artikelen van de Wehkamp.

als ik er 6 via de site had besteld was ik 165 euro kwijtgeweest,nu maar 30!!

Ohhh die stoeltjes staan ook bij mij in mn 'to buy list' wanneer ik weer geld heb. In het paars zijn ze zo leuk .. Is ook mn lievelingskleur. dus hele, hele goede keuze biebelie!

Heel veel plezier in het blauw met gele woonwarenhuis. Heb daar ook wel weer zin in, maar vriendlief niet. grr..

Even kijken wat hij nog nodig heeft daar ;)

*OH! ja.. lampjes voor in zijn vitrine.

En wat is dat toch een getob met die vogeltjes hier. Jammer dat Pietje het niet heeft overleefd, maar zoals Slofje (?) al zei.. wanneer een kat gebeten heeft kun je hem maar beter zelf uit zijn lijden verlossen.

quote:Talkinghead schreef op 03 juni 2010 @ 16:12:

Heb net een afspraak gemaakt voor een consult bij de kaakchirurg...ik kan 30 juni terecht. Pffft, ik had tandheelkunde moeten gaan studeren Lang duurt dat altijd he. Ik heb voor mijn verstandskiezen zelfs een half jaar moeten wachten! De bastards.. precies op 3 januari zodat ik gelijk weer 150e kon dokken... *ben ik nog steeds boos over ja*
Poelepoelepoelepoes!

Ben vandaag even vacatures gaan shoppen in de stad. Ik vond op het fietspad nog een briefje van 20 euro. Heel vervelend voor de verliezer maar dat was toch niet meer te achterhalen.

Ik heb er een cartridge voor gekocht. Wel zo makkelijk om thuis te kunnen printen.

Ik had het vogeltje buiten laten liggen eventjes omdat ik dacht dat het wel heel educatief was om m samen met dochter te begraven. Ze is niet zo snel onder de indruk van dat soort dingen en ze was erbij toen Roque binnen kwam met vogeltje. Maar Mystique had m gevonden en was er mee aan het spelen. Hing er ineens een dood vogeltje in de boom en Mystique maar om dr heen kijken waar ie gebleven was Zag er niet zo mooi meer uit toen ze klaar was met vogeltje dus ik heb zelf maar een kuiltje gegraven.

Myleen, mocht je nog eens de Mirtospoezen willen komen bewonderen dan mag dat best hoor. Ik woon bij de Ikea in de buurt dus balletjes zijn in de buurt.

Kan ik dochter een uur in de ballenbak gooien.

Wat vervelend al de kiesproblemen. Ik zag mijn tandarts gisteren voorbij fietsen, moet even bedenken wanneer ik weer moet. Vorige keer zat die assistente hele stomme opmerkingen te maken en toen kon ik steeds niets zeggen.
Tipsy zit steeds voor het raam zie ik als ik in de tuin sta maar ze gaat ook door het glas heen nog naar me blazen
HW, een half jaar moeten wachten , das echt absurd zeg.

Klets, ik heb daar ook zo'n hekel aan: lig je in die stoel met allemaal troep in je mond en dan gaan ze vragen of het leuk is op je werk/of je nog op vakantie gaat/hoe de laatste vakantie was. Alsof je normaal antwoord kan geven

Agossie, dat arme vogeltje toch, ik zie dat ook weer helemaal voor me. Gelukkig ligt ie nu onder de zoden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dode vogels en muizen altijd in de groene of grijze container stop, afhankelijk welke er eerst geleegd wordt. Om te voorkomen dat de katten met een vergaan vogeltje aan komen zetten.

Tipsy gaat vooruit, maar wel met kleine stapjes dus
quote:Slofje schreef op 03 juni 2010 @ 17:22:

Maarre, had je die brief om te getuigen dan niet eerder gezien? Gooi jij de post gelijk bij het oude kattenbakpapier ofzo? Is grapje hoor

Hihi, nou je hebt gelijk. De brief was tussen dus in de postbus tussen reclamefolders en gratis kranten gekomen die ik niet lees maar altijd apart leg en elke dag maak ik de hele bak schoon en dan die folders en kranten onderin. Maar iets geheel wits in de kattenbak trok toch mijn aandacht. Dus ik open het, is het die oproep.

Ja Klets, je woont niet al te ver bij mij vandaan, we spreken een keer af, gezellig. Wil graag je katten ontmoeten. Wil je dan van te voren zeggen dat ze geen "kadootje" voor mij hoeven mee te brengen naar binnen?
De pizza's zijn gearriveerd!
pizza.. mmm..

ik heb net nasi gemaakt. 2 uur mee bezig geweest. (zonder pakjes/zakjes.. gewoon the real thing).

Is de kip zo taai als het maar kan. dat is me echt nog Nooit overkomen he. Grmbl.. mn vriend proefde natuurlijk weer niets, maar ik wel. Vind dat echt zo zonde.

Vind het kippenvlees tegenwoordig toch al zo slecht. Ik weet niet zo goed hoe dat allemaal heet, maar er zitten steeds meer van die witte draden in. Of van die lelijke rode puntjes.

Dat is bij mijn supermarkt in ieder geval. Ik heb even geen geld voor de polier/slager momenteel.

Zucht..

Ik weet niet wat het is vandaag maar er komt echt niets uit mijn handen. had zoveel plannen om te doen maar heb weer niets gedaan. :(

zelfs niet in de zon gezeten!

Geen idee waar ik mijn dag mee heb gevuld.. ook zo zonde.

*gaat nu de poezen zoeken.. kroel kroel!*
Poelepoelepoelepoes!
Goeiemorrege allemaal,

TH je bent bij de TA geweest, stoer hoor! Jammer dat je er niet gelijk van af bent, moet je potdorie nog een keer, maar de eerste stap is gezet.

MV jemig wat een duur plaatje, pfff, wat zijn dat soort dingen toch belachelijk duur. Het geld blijft altijd een rot probleem als je er niet genoeg van hebt. Ik hoop dat je t.a. er een oplossing voor heeft. Onze twee jongsten moeten allebei nog aan een beugel, kost met elkaar 14.000 dollar, zeg maar 9,000 euro, we krijgen in totaal 2.000 euro terug vd verzekering. Bweh duur gedoe. Gelukkig zijn orthodontisten het hier gewend en kun je allerlei betalingsregelingen treffen.

Oh en MV wat een rottigheid toch met jouw vriendin. Ik verbaas mij soms zo over hoeveel relaties er zijn waar een partner zo agressief is. Je bent een lieve meid en een supervriendin!

Slofje, wat een uilige fazant, had zeker zijn lensen vergeten in te doen. Of het was een kamakaze fazant die het niet meer zag zitten nadat hij alweer in de klinch had gelegen met zijn vrouw die hem vervolgen vertelde op te vliegen. Ik probeer er altijd een verhaal bij te bedenken zodat ik het leed makkelijker kan verwerken

Ach en dat zielige parkietje. Krijg gelijk Silvester en Tweetie beelden erbij: "I thought I saw a pussycat." Ik heb zelf vroeger thuis een parkietje gehad, die kon allemaal hele slechte zinnetjes zeggen: Pietje lekker ku*je ipv kusje, e.d. het was sowieso een hele rare parkiet want als hij losvloog tijdens het eten kwam hij op je bord zitten en hij heeft zelfs eens uit mijn pap's borrelglaasje zitten nippen. Maf beestje.

Ik las nog ergens dat Tipsy een beetje aan het vooruitgaan is, kleine stapjes maar het komt goed...

Its, hoe is ie, hoe bevalt het getrouwde leventje met echte heuse schoonouders? Leuk dat je naar dat strandfeest gaat dit weekend, klinkt gezellig!

Klets wat een gedoe met die UWV (dat is toch het GAK?). Je zit echt in een spagaat op zo'n manier he, dat je aan de ene kant hard werkt aan je voortuitgang dmv studie maar dat werkgevers dat zien als bedreigend. Ik heb tegenwoordig mijn cv aangepast en mijn opleiding kant iets minder naar voren laten komen. Maar het is toch vd gekke! Hier is trouwens netwerken heel belangrijk, eigenlijk echt zoeken naar kruiwagens, blijft moeilijk vind ik.

Maar Klets, laat je niet in de put praten door een stel malloten daar, wij hebben jaren geleden echt een heel slechte ervaring gehad. Echt goed opschrijven wat er is besproken wanneer en met wie. Je zou haast een afluister apparaatje in je tas stoppen, stelletje &(*&(&. Ik heb er zelf trouwens ooit gewerkt, heel lang geleden, mijn eerste baantje.

Ik moet stoppen meiden, ik moet over drie kwartier bij op stap voor mijn gesprek. Ik heb gekocht: een jasje, een zwarte broek en een purple hemdje, dit is het jasje (ubertutti voor mijn gevoel maar ja...):

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Oh nog effe, HW kun jij mij het recept vd nasi geven?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
En nu zit ik bij de da omdat Forest zo aan het kokhalzen was zonder te spugen. Volgens da kan er gras in zijn keel zitten dus F heeft nu een roesje gehad. Ze gaan nu in zijn keel kijken of grasspriet er inderdaad zit. Pfft, dit is niet helemaal mijn dag .
SUCCES Anneke. Je bent een lekker wijf en je kan het

TH Wat kaa uu teee!!!! Ben benieuwd wat het resultaat is... succes
Er zat geen grasspriet, hij had wel een geïrriteerde keel. Heeft nu iets tegen dat kokhalzen/braken gehad en loopt ietwat dronken door het huis.

Ik ga even een beetje bijkomen!

Anneke: go for it girl!
Dit is niet echt jouw dag he TH? Wat een ellende. Tandarts, doorgestuurd worden naar de kaakchirurg, poes niet lekker, naar de dierenarts en een dronken, maar gelukkig niet kotsende, kat in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven