Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Aah,geloof ook dat wij dezelfde telefoon hebben hé...ergens in een mobiel telefoon topic eens gelezen.

Die kan inderdaad heel snel leeg zijn als je mobiel internet..
quote:Talkinghead schreef op 20 mei 2010 @ 18:07:

[...]

Voor het all-you-can-eat verjaardagspartijtje

Haha,dat dacht ze..

had net weer een zak van 10 kilo binnengekregen...moeten ze wel een paar weken mee doen hoor.
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 18:08:

Aah,geloof ook dat wij dezelfde telefoon hebben hé...ergens in een mobiel telefoon topic eens gelezen.

Die kan inderdaad heel snel leeg zijn als je mobiel internet.. Yep, dat dacht ik ook al. En het ging nu wel erg hard, terwijl ik toch het grootste deel van de dag gewoon heb geluisterd naar presentaties en uitleg van nieuwe testen. Het mobiel forummen ging wel erg traag vandaag, dat kost wellicht ook extra batterijcapaciteit. Klein leed eigenlijk weer
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 18:09:

[...]

Haha,dat dacht ze..

had net weer een zak van 10 kilo binnengekregen...moeten ze wel een paar weken mee doen hoor.Wij laten de monsters ook wel eens snuffelen aan de bak waar die 10 kilo in één keer in past . Maar meer ook niet want ze eten het al snel genoeg op
Klein leed

Troostvoer nodig?

Ik heb geen taart meer nodig....durf het bijna niet te vertellen...

maar mijn moeder heeft een bijdrage voor de operatie van ZM aan me overgemaakt
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 17:58:

En mijn bijna jarig jopje die gisteren al dacht dat ze in de hemel was gekomen....zoveel brokjes!!

[afbeelding]

Oh die is uberschattig, die moet je opsturen naar het voermerk, misschien willen ze hem gebruiken voor reclame.

Arme Blanche, gatver. Ik ben een beetje afgestapt op elastiek enzo. Of iig als ik er niet ben, ben zo bang dat er wat gebeurd. Ook plastic tasjes zijn ze hier gek van om even in te spelen, mag hoor, maar als ik naar bed ga dan haal ik het weer weg. Van 1 forumster weet ik ik dat ze op de bank/bed? ging slapen en haar kat was gestikt in dat hengsel. Sindsdien let ik erop. Bo speelt er altijd zo mee dat het om zijn middel vast zit, bij die knisperende zakjes. Dus dan is hij leuk aan het spelen, maar dat mag alleen als ik erbij ben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 18:15:

Ik heb geen taart meer nodig....durf het bijna niet te vertellen...

Das heel erg lief! En das mischien haar manier van meeleven met de hele situatie?
talkinghead wijzigde dit bericht op 30-05-2010 21:43
Reden: privacy dus
% gewijzigd
op een andere manier weet ze ook niet maar het helpt wel hoor...voel een last(je) van me afvallen
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 18:24:

op een andere manier weet ze ook niet maar het helpt wel hoor...voel een last(je) van me afvallen

Koester dat, want ik kan me goed voorstellen dat dit een zucht van verlichting is!

Ik ga nog even wat booschappen doen en hoop daarbij te bedenken wat ik mee kan nemen . Dan lekker eten (man gaat het klaarmaken) en op de bank ploffen bij House . Het kan dus ff duren voordat ik hier weer tevoorschijn kom
En Myleen, ik ben ook erg voorzichtig met plastic tasjes: Forest vindt niks leuker dan er met zijn hele hebben en houwen in te duiken dus ik moet altijd goed opletten.
Ik ben ook ff koken

pijnboompitjes en kastanjechampignons gebakken en roerbak ik verse spinazie.

straks door elkaar husselen met een beetje geraspte kaas erover en een beetje aardappelpurree,yumyum

Splint,beterschap met je paps...hoop dat het allemaal meevalt
Bieb, bij jou durf ik ook wel te eten, klinkt erg lekker
Nouhou, die kleintjes mogen niet meer samen spelen hoor tot zaterdag. Ik check ze net of ze helemaal goed zijn, heeft Kane een klein korstje precies op zijn wang. Even zo in mijn ehbo-doosje kijken of ik er wat voor heb. Zal je altijd zien.
Ik heb iets makkelijks te eten, van mijn topic een tip gehad voor een jalopenoburgers die in de reclame waren. Dus had er nog een over van gister, met een aardappelkoek met seranoham en ui (koek door wat ger.kaas en ei) en verse kruiden en een salade erbij.
Bieb, wat fijn en wat lief van je mams! Ze heeft, op haar manier, toch duidelijk het beste met je voor. Kan me goed voorstellen hoe dat oplucht! Toen Joep vorig jaar zo'n kapitaal kostte, zei mijn vader: ik koop alle aandelen Joepie

Heb daarstraks ff dutje gedaan, arm deed flink pijn van injectie. Nu gaat het wel weer, beetje branderig gevoel nog. Zo maar eens eten maken (nou ja...opwarmen, heb nog een grote pan spaghetti van gisteren over en dat vind ik de tweede dag altijd zooo lekker)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tweede schermpje is geopend, nu 5 pagina's doorspitten

Babsjuh, Zoë is toch wel een heel mooi poesie hoor. Ik hoop dat ze snel de rust vind die ze nodig heeft om weer beter te worden.

--------------------------------------------------------------------------------------

Boogje schreef:

Nou, ik was nog steeds wakker omdat ik niet kon slapen, maar jij bent om half 4 alweer wakker geworden?.. Dat vind ik dan weer vroeg .. Wordt je vaker zo vroeg wakker?

Ja eigenlijk wel. Al eeuwen lijkt het wel. Maar dan viel ik altijd wel weer in slaap. Nu niet. En dan maar draaien en woelen. Niks aan. Als het goed is gaat dat binnenkort over als ik beter gewend ben aan mijn nieuwe medicijnen.

=====================================================

Olijfje schreef:

Ratteke, wat vervelend van dat slapen...komt het puur omdat je het zo warm/koud hebt of heb je gewoon ook weinig slaap? Anders eens even naar de ha bellen, want ik weet niet of je misschien voor de begintijd hier een heel licht inslaapmiddeltje bij kan krijgen. Slapen is zo belangrijk, ik weet er alles van! Succes trouwens vandaag bij het Riagg!

Ik kan niet zeggen dat ik weinig slaap heb. Als ik wakker wordt wil ik toch nog best graag mijn ogen nog een tijdje dicht hebben. Maar het lukt niet. Zelfs zo'n sluimerslaapje lukt bijna niet. Dat je lekker ligt, beetje doezelen, dromen.

Afgelopen nacht had ik de balkondeur open, het was dus zeker niet te warm.

Ik moet volgende week weer naar de huisarts en ik zal er eens naar vragen als het dan nog niet verbeterd is.

Toch maar goed he, dat je naar de dokter bent geweest. Merk je al verlichting?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Poezewoes schreef:

Meiden, mag er weer even geduimd? Poes3 is al een paar dagen niet thuis geweest en ik maak me erg ongerust.

Weet je al wat meer? Wat vreselijk, 3 dagen is best lang! Is poes3 vaker de hort op? Of is het eigenlijk een binnenkat? Ik duim met alle anderen mee

**************************************************************************************

MV schreef:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het gaat door met mijn boys. Nou nog duimen dat ze Bo gebruiken. Kan Kane even rustig wennen hoe het gaat op een fotoshoot. Weet nog geen tijd maar wel vlakbij mijn huis, nou ja, stad met de A.

Gefeliciteerd!!! Goed nieuws dit zeg! Weet je ook al wanneer het gaat gebeuren?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Splinter schreef:

Ik loop vreselijk achter met meelezen en reageren, maar ik ben ietsiepietsie veelste druk deze week. Zowel op het werk als thuis met een vader die rare gezondheidsklachten heeft. Eng.

Oh boy, dat klinkt niet goed... Ik hoop dat het allemaal meevalt. Sterkte meissie

#####################################################

Biebelie schreef:

Ik had er net bijna voor gezorgd dat Isa morgen haar 10de verjaardag niet kon vieren

Ik lag buiten in de ligstoel

(zoiets dus)

kun je achterover gaan liggen en gaan je benen in de lucht...heerlijk.

Toen ik op wou staan klapte het voetengedeelte op de grond met heel mijn gewicht erachter en lag net Isa er half onder te slapen,haar rug eronder...AUW...ze gilde.... en gelukkig reageerde ik direkt.

Ooooh! Is ze nog wel in orde? Die zal morgen wel een zere rug hebben denk ik en een blauwe plek. Ik zou haar gewoon op die grote emmer voer zetten als troost. Eet maar lekker!

En wat ontzettend lief van je moeder. Wat zal dat een opluchting zijn geweest voor je. Weer een zorg minder!

Mooie billen heeft ZM nu zeg. Ook zo lekker om overheen te aaien, over die zachte haartjes. Heerlijk.

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Kletsmajoor schreef:

Ik hoor ineens een schreeuw van Blanche waardoor ik er meteen naast stond. Het touwtje was om haar achterpootje gekomen en was niet meer los te krijgen. Het spelen ging nogal wild met veel door de kamer rennen en vangacties van Blanche die helemaal wild wordt van spelen. Ik heb het echt door moeten knippen onder luid LUID protest van Blanche.

Dit verhaal sterkt mij ook maar weer om geen draden of plastic zakken rond te laten slingeren.

Arme poes, ben je lekker aan het spelen heb je een elastiek strak om je poten en dan moet dat er ook nog afgeknipt worden. Was je dochter erg geschrokken?
Zo, en dan nu mijn verhaal van vandaag. Ik heb bijna niks gedaan op mijn werk. Ik had er geen zin in. Ik was nog best moe eigenlijk en ik zat de hele tijd op mijn klokje te kijken of ik al weg kon.

Bij het riagg ging het erg goed. Ligt pal naast het station, lekker makkelijk. De man die mij gaat behandelen is erg aardig en grappig. Hij zei ook dat mijn aandoening heel goed te behandelen is. Het was een fijn en goed gesprek. Volgende week terugkomen.

Naar huis gegaan, kon ik gelijk in de trein stappen! Wat een mazzeltje. Taartje uitgelaten en nog even boven op bed gelegen, de poezen aaien. Daarna naar de hapto. Dat was ook weer erg fijn. Raar eigenlijk, want ze aait alleen maar over mijn rug heen. Beetje babbelen over de poezen, mijn problemen en schuldgevoelens.

Thuis gekomen even met K in de tuin gezeten in de zon. Mijn oh zo verliefde broer belde nog om dat weer even door te geven Hij is 46 en is tot over zijn oren verliefd! Zo leuk om te horen. Het is hem ook van harte gegund. Zijn liefdesleven is ook niet de meest rooskleurige geweest. (er is dus nog hoop, vrijgezelle dames!)

Na het eten eindelijk mijn haar geverfd! Ik moet nog zo uitspoelen en dan ben ik weer donkerbruin. en niet meer zo grijs....

Al met al een leuke dag, na het gesprek bij het Riagg was ik erg vrolijk! Lekker gevoel is dat, vrolijk zijn. Dat wil ik wel vaker voelen!

Ik ga spoelen!
Even niet bijgelezen...

Poes3 is nog steeds niet thuis. Nog niks gehoord van de briefjes die we in de buurt hebben rondgebracht en nog niks van Amivedi. Ik wil niet in paniek raken, maar als ik mijn andere drie iedere keer hoopvol naar het luik zie kijken dan schiet ik echt vol.

Mijn mooie lieve Poes3! Kitty's knuffel, hij slaapt altijd bij haar op bed. Ik ben zo bang dat hij gewoon meegenomen is, het is zo'n prachtig mooi beest. Ben er altijd huiverig voor geweest maar ja, je kan ze toch ook niet opsluiten. Zeker boskatten hebben ruimte nodig.... Maar nu overweeg ik toch ook om de boel hier achter dicht te maken, zodat ze alleen op de achterplaats en het dakterras kunnen komen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Goh Ratteke,wat een ander soort behandeling doet jouw haptonoom dan.

Ik heb eerst weer dik een half uur zitten praten gisteren en daarna wel een paar "oefeningen" gedaan.

Zij vertegenwoordigde de buitenwereld en vroeg mij dingen te doen....mijn reacties daarop bespraken we daarop weer.

maar ze heeft me niet aangeraakt.

we hebben alleen samen op het bed gezeten.
Ooh Poez...bahbahbah...

dikke kans dat het ook komt door het mooie weer en de vogeltjes en langer licht enzo.

Maar verdorie,nu is het weer tijd hé dat nr3 er weer is!
Ach Bieb, wat lief van je moeder, jij bent volgens mij ook gewoon een schat v.e. dochter! Sommige mensen, misschien ook jouw moeder, kunnen makkelijker door daden communiceren dan door hun gevoel, kweenie of het sense maakt? Ik ben ook maar aan het zwammeren. Kan mij dan wel weer heel goed voorstellen dat je soms juist het andere, de gevoelige kant, nodig hebt. In ieder geval geen zorgen meer over de financ. kant van ZM!

MV Joepie, onze poezensterren weer aan het werk! Ze hebben maar mazzel met zo'n agent als jij! Leuk hoor, we willen alle verhalen horen hier! Ik vind de blote poeperd van ZM trouwens prachtig!

Splinter ik hoop zo dat het allemaal meevalt met jou vader. Heeft hij allang klachten? Sterkte lieve meid, dat soort dingen vreten altijd behoorlijk aan je.

Olijf, fijn dat er goed naar je is geluisterd bij ome dok. Gelijk een spuit erin, goed werk, nu hopen dat het gaat helpen.

Poezewoes, ik hoop dat jouw poezebeest ondertussen weer is aankomen kachelen. Het is echt voorjaar he, dus wieweet is ie wel aan het boemelen.

Ik las het verhaal vh touwtje nog, wij hadden onze poezebeesten nog maar net en toen ik Toulouse ineens zag lopen met een slliertje uit zijn kont, echt zo'n 30 cm lang. Doodeng. Ik durfder er ook niet aan te trekken want stel dat het ergens in zijn darmen geknoopt zat, gelukkig een klein uurtje later was het eruit, ik heb hem nog een dag of zo in de gaten gehouden maar gelukkig geen problemen. Ik let sindsdien wel beter op met wat er rondslingert en dat is nogal wat hier in huishouden Jan Steen!

HW, hoe ging deze sollicitatie vandaag? Was je gisteren helemaal vergeten succes te wensen!

Onze poezeloesen zouden vandaag worden geholpen, nadruk op "zouden" want vanochtend bleek dat ze dus gegeten hadden en dan mogen ze natuurlijk niet onder narcose. I had de hele dag lopen waarschuwen maar om tien uur gingen wij richting bed en zijn we met z'n allen vergeten om nog effe alle voerbakken weg te zetten, stom, stom, stom, stom, etc.

Nieuwe afspraak volgende week donderdag. Hellup ik voel me zo dom! Echt , ik heb de hele dag lopen roepen over "help mij herinneren vanavond..." "niet vergeten vanavond...." tja en dan is het avond en dan ben ik het dus klaboem vergeten., waaaaah stomme duffe kop van mij.

Ben nu druk met de nieuwe website overal aan te melden en zoeken naar goedkopen marketing. We krijgen ook een1 800 no en een antwoord service, we willen het eens proberen "goed aan te pakken". Ben benieuwd wat het gaat worden. Vandaag moeten de 12 mandjes ook af, morgen gaan we ze naar Banff brengen, maken we er gelijk een leuk dagje van.

We hebben hier lang weekend, ivm Victoria Day, zeg maar koninginnedag maar dan op z;n Engels, ze doen er hier niet veel aan, wel wat leuke festivals enzo maar dat heb je hier de hele zomer/voorjaar door. Echt een Canadese feestdag vind ik Canada Day (what's in a name) waarbij een heleboel parade's en leuke feesten zijn, heel gezellig altijd en dan in Juli gaan alle Calgarians uit hun dank ivm de Stampede, een week lang mega grote kermis, feesten, pancake breakfasts, grote parade aan het begin, heleboel cowboyhats en laarzen, etc. Echt heel leuk. Kom maar op met die zomer! Ik ben er helemaal klaar voor.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
om het sliertje van Toulouse. Een ex-collega had ooit ook zoiets, alleen was dat zo'n kadosliertje. Kat liep ineens met een blauw sliertje uit z'n achterkant. Maar idd, touwtjes, tasjes...je moet er zo mee uitkijken. Mijn vader had ooit ook zo'n slimme actie. Eén van onze katten vroeger sprong altijd alle deuren open. Lag je lekker te pitten, kwam die kat ineens je kamer binnen gezeild. Dus mijn vader zette de deurklinken toen anders, alleen naar boven. Even later hoorde mijn moeder een koop kabaal bij de deur: bleek kat weer te hebben gesprongen en was met haar vlooienbandje aan de klink blijven hangen (dat was nog ver voor de tijd met bandjes met stukken elastiek) Dus toen heeft paps maar alle klinken omlaag gezet.

Poezje, ik hoop zo dat Poes3 gauw gezond en wel weer op komt dagen. Bah, naar hoor zoiets. Je maakt je zo'n zorgen om zo'n beestje!

Ratteke, wat heerlijk dat je zo'n lekkere dag hebt gehad! Is je kleur goed gelukt??
Snetverdemme, hier op TV Gelderland hebben ze elke avond het 'Sieneke-journaal'. Was natuurlijk net te laat met zappen en nu zit ik weer met dat ellendige lied in mijn hoofd

Toevoeging voor Anneke: Sieneke is de Nederlandse inzending voor het Songfestival. Mis je niks aan.
Poez, is het Moos die weg is? Die is normaal toch nooit lang weg? Goffer, nou wie het ook is, ik zal duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven