Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
MV: Nou volgens mij ben je zo'n type liever kwijt dat rijk hoor. Dit soort mannen zijn echt niet goed genoeg voor je.

Ik mag het formulier nog invullen maar in principe moet ik een hele goede reden hebben voor het niet invullen van dat jaar. In ieder geval heb ik het dan geprobeerd.

Kinderen zijn niet goedkoop iig ;)
Oh dat is dan nog even spannend Klets.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat goed dat je gebeld hebt, Klets!!!!!! You go girl! Nu maar hopen dat het alsnog goed afloopt...

Gisteren een afspraak gemaakt om G&B te laten chippen. Hebben ze nog niet. Zag bij de dierendokter die in het tuincentrum zit een mooie aanbieding, 20 euro per chip. Dus meteen een afspraak gemaakt en geregeld. Nu moeten ze dus 5 juni daarheen.
Ha tetteroetskies,

Ik was niet bij Robo, ik ga nog wel naar Robo maar haar bruiloft heeft ze gevierd met alleen de allernaasten, wat wij (degenen die misschien zouden gaan) ontzettend goed begrijpen.

Ik was aan het doorpassen en voorbereiden voor de serie die ik komende week op ga nemen.

20 afleveringen in vier dagen!

(aflevering duurt 4 minuten maar toch....gekkenwerk)

We filmen t/m zondag en zondag gaan we naar de film. Het is dus de vraag of ik dat ga redden.

Ik hoop het wel, want ik wil dolgraag mee maar als ik nog aan het draaien ben houdt het op natuurlijk. Dan moet het even zonder mij. Wat ook leuk wordt, vast en zeker.

Ik ben vanaf morgenmiddag weg en kan dan nog wel af en toe even op het forum lezen maar niet mailen thuis.

Wil iemand dus iets mailen aan mij (of me uitschelden of zo), mail dan naar eleonora-vandebeo@live.nl

Ik heb het telefoonnummer van Poez, ik zal via haar doorgeven of het lukt zondag, of niet. Voor zover ik weet gaat zij wel gewoon mee.

Misschien is het handig als een of twee van jullie mij ook even jullie nummer mailen? Mocht Poez onverhoeds niet kunnen, dat ik dan iemand anders kan contacten?

Verder is het droevig gesteld hier met de aangifte, de politie en de harde acties die zouden moeten volgen op de kattenmoord in deze buurt.

De politie wil de aangifte niet opnemen.

Ze zeggen dat er geen strafbaar feit is gepleegd. Mijn buurvrouw gaat nu via de rechtsbijstand de politie benaderen omdat ze sowieso een aangifte nodig heeft om de aansprakelijkheid te regelen.

De katten zijn hier binnen, Lotje, Kootje en Lena in ieder geval altijd en de oudere dames en heren kunnen overdag naar buiten en zijn 's nachts ook binnen.

Zo staat het er dus voor. Heel triest.

Hopelijk kan mijn buurvrouw (die toch nog eens met de politie gaat praten en de steun in de rug heeft van de dierenambulance en de dierenbescherming) nog iets voor elkaar krijgen maar ik heb er nu even een hard hoofd in. De politie wil gewoon niet meewerken. Ik zal het nooit begrijpen maar het is zo.

Dierenmishandeling is bij de wet verboden en er is ook een jachtwet en zo maar ze zetten hun hakken in het zand. Onbegrijpelijk.
Ohh wat spannend Lé die opnamens, leuk. Uiteraard hoop ik zoooo dat je het zondag redt, al zou je wat later komen, we wachten op je. Het schijnt prachtig weer te worden las ik, 20 graden. Graag niet te warm want dan heb ik niets om aan te doen .

Maar het zou geweldig zijn als je het redt. Onze Opper Tetter.

Ik mail je ook wel even mijn 06 nummer door. En op de hyves staan ook nog nummers die ik mee neem naar de meet. Poez heeft al mijn nummers en ik die van haar.

Ik ben helemaal flabbergasted dat de politie de aangifte niet wilt opnemen. Ik ga eens denken wat jullie nog zouden kunnen doen.

xxx
Je hebt mail Lé.
Gaaf Leo, van die opnames. Klinkt leuk en spannend! Kijk er naar uit om je weer op tv te zien!!

Nou ja....wat belachelijk van de politie!! Echt te zot voor woorden! Wat zeggen dierenambulance en dierenbescherming er verder van? Kunnen die niet nog iets betekenen?

En misschien is het toch een idee dat jullie Hart in Aktie ofzo inschakelen??? Of gaat jullie dat te ver ivm angst/anonimiteit of iets dergelijks?
Even kort (ik roep al een uur dat ik tekst ga leren!), er is een buur net terug van vakantie, die is op de hoogte gebracht van de ontwikkelingen en ook van die buur zijn er dieren aangevallen. Het plan is dus inderdaad om iets met media te gaan doen.

Hoe en wat hoor ik nog wel (en jullie dan ook) maar dat hoorde ik net per telefoon.

Ik hoop ook dat ik het zondag red!
Lé en nu leren jij.

Het zou wel erg jammer voor de meissies zijn als je er zondag niet bij bent. Oh nee, ik wil je geen schuldgevoel aanpraten hoor. Werk gaat voor.

De logé is een raar beest. Blaft op alles wat ie hoort. Vraagt constant om aandacht en gaat steeds tussen mijn benen staan als ik in de tuin aan het werk ben. Beetje gevaarlijk met een krabbertje waar ik de steentjes mee schoon aan het maken ben.

Duw ik hem weg gaat ie precies voor me staan. IK WIL NU AANDACHT.
quote:mylenevalerie schreef op 17 mei 2010 @ 09:10:

Gelukkig goed afgelopen, je dochter is er ook nog ?

Ik ga eens kijken hoeveel airmiles is heb. Ik doe nooit iets met de airmiles en ik heb mail dat woensdagavond je bij V & D dan alles voor de helft van de prijs krijgt en dan die andere helft airmiles. Nou ik weet toch niet wat ik er anders mee kan doen.

Ik denk niet dat ik alleen veel punten heb. Ik heb een keer ermee Efteling entreekaartjes gekocht toen ik met ex was, 3 stuks, hij maakte het een week ervoor uit ofzo, en ging lekker met zijn familie met mijn kaartjes erheen. En bedankt Lullo.Mijn schoonmoeder spaart voor het goede doel. Stichting AAP geloof ik.

http://www.airmiles.nl/ai ... n=home.goededoelen.sparen
Poelepoelepoelepoes!
Zeker een Lullo HW. Wat en eikel zeg.

Je spaart zo stiekemweg toch best wel punten hoor.
Leetje, meid. Ga aan je huiswerk !

We willen minstens een gouden kalf dit jaar dus opschieten!
Poelepoelepoelepoes!
Ik zag vandaag trouwens een vacature in mijn stad staan waar ik helemaal wild van werd. Heb me zo in moeten houden in de brief, want het liefst wilde ik in capitals schrijven NEEM ME AAN! IK BEN HET, ZOEK NIET VERDER! haha

Dus fingers crossed maar weer.. aanstaande woensdag voor het eerst solliciteren op een school. ben hartstikke nerveus haha.
Poelepoelepoelepoes!

Net terug van half dagje werken,blij dat het er weer op zit

Ik kreeg me daar een hoestbui met klant aan de lijn...kon nog net naar adem happend uitbrengen dat ik haar even terug zou bellen..dwars door de codeine tabletten heen..

Enniewee..

Rat dapper hoor,de hele dag!!

En wel lekker dat je je ei even bij plaatsvervanger kwijt kon.

Soms is even je hart luchten al goed en dan ook nog iemand die het kon beamen...lekker.

Lé ,hoop dat het inderdaad dan maar gewoon in de media gebracht wordt van die vuile sadisten!

Er moet toch iets gebeuren.

En ik hoop wel dat je er bij bent hoor!!

Tja werk gaat natuurlijk voor..de kachel moet branden maar hoop dat je op tijd klaar bent.

Ik mail je nog even ivm evt met mij meerijden.

Eh....

Airmiles voor stichting Aap doe ik ook!

Wat moet je er anders mee en zij krijgen er gewoon keiharde euro's voor!!

Mooie manier om iets voor het goede doel te doen.

Klets,jij had toch ook écht een heel goede reden..!!

Mooi zielig verhaal van maken: alleengaande moeder die hormonaal een poosje gehandicapt was..logisch toch!!

Zoebie,rare hond (maar wel een bjoetie hoor!)
quote:heartwork schreef op 17 mei 2010 @ 13:32:

Ik zag vandaag trouwens een vacature in mijn stad staan waar ik helemaal wild van werd. Heb me zo in moeten houden in de brief, want het liefst wilde ik in capitals schrijven NEEM ME AAN! IK BEN HET, ZOEK NIET VERDER! haha

Dus fingers crossed maar weer.. aanstaande woensdag voor het eerst solliciteren op een school. ben hartstikke nerveus haha.

Zou je niet worden aangenomen als je zo'n sollicitatiebrief zou schrijven?

Het is in ieder geval wel apart.
Ons allerliefste monster Siep liep hierachter op de tennisbaan. Ik hoorde het, want er zat een koolmeesje zo vreselijk te krijsen in een boom dat ik het ergste vreesde. Echt zo'n kreet van "gevaar". Dus ik heb Siep maar van de tennisbaan gevist, waar ie zich inderdaad lekker rustig lag te wassen die rare kat. En heb hem maar weer heerlijk op zolder gelaten. Zijn allerliefste plekkie, zeker nu met die witharige bjoetie in huis. Dju wat blies Siep op die hond zeg. Zijn staart was eens zo dik en zijn nageltjes gingen heerlijk mijn arm in. Ik moest hem echt stevig vasthouden anders was ie de hond aangevlogen.

Hond snapt ook niet dat ie het beestje beter met rust kan laten. Ik denk dat ie nog wel een keer een haal krijgt. Zou die witte het dan weten?
Gewoon laten gaan, na 1 keer een uitval van de kat weet hij waar zijn plek is.

Ik ben heel benieuwd HW, we zullen woensdag duimen, hoe laat?
Of hij pikt het niet en bijt terug.
Leo, jammer dat je misschien niet mee kan zondag. Maar het klinkt wel erg leuk hoor je werk.
quote:mylenevalerie schreef op 17 mei 2010 @ 14:06:

Gewoon laten gaan, na 1 keer een uitval van de kat weet hij waar zijn plek is.

Ik ben heel benieuwd HW, we zullen woensdag duimen, hoe laat?

14:00 uur.

Brrr..

Dat betekent dus uitslaapmogelijkheid, maar dat zel wel weer niet gaan omdat ik toch om 8 uur opsta om alle jurken uit de kast te trekken, eindeloos te combineren met pumps/toch sneakers/toch flatjes/toch laarzen.. en al dat soort dingen meer.

Daarna 3 kwartier reizen met de trein zodat ik me nog zenuwachtiger kan maken. haha

Moet goed komen dus :p
Poelepoelepoelepoes!
Hoe noem je dat trouwens wanneer je zo'n persoon bent die altijd mondelinge afspraken gelijk opschrijft/ door mailt voor bevestiging etc?

Daar is een term voor, maar die ben ik in de stress even kwijt. haha (lacht wel, maar zit toch stiekem met de handen in het haar...)
Poelepoelepoelepoes!
@ HW...cool, van die vacature. Ik heb overigens zo'n soort begin in mijn sollicitaiebrieven. Niet met hoofdletters, maar de (streking van de) tekst lijkt er wel een beetje op. Tot op heden vaak succes mee gehad (hoewel...ik heb nog steeds geen nieuwe baan, maar mag wel regelmatig op gesprek) én hele positieve reacties op mijn brief gekregen!

Als je wilt kan ik je mijn brief een keer mailen?
mittens wijzigde dit bericht op 17-05-2010 14:42
Reden: niet overdrijven, Mittens...
% gewijzigd
Communicatief vaardig?

Klantgericht?

Secuur?

Controlfreak?
quote:heartwork schreef op 17 mei 2010 @ 14:39:

Hoe noem je dat trouwens wanneer je zo'n persoon bent die altijd mondelinge afspraken gelijk opschrijft/ door mailt voor bevestiging etc?

Daar is een term voor, maar die ben ik in de stress even kwijt. haha (lacht wel, maar zit toch stiekem met de handen in het haar...)effieciënt?
quote:Mittens schreef op 17 mei 2010 @ 14:43:

Controlfreak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven